wypalanie DPF w AJ
- KaMYk
- Posty: 5375
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 131 razy
- Kontakt:
na przedniej szybie za lusterkiem wstecznym, nie widać go, trzeba by sprawdzić po VIN
-
- Posty: 242
- Rejestracja: 02 cze 2011, 15:29
- Imię: Mariusz
- Auto: Astra J
- Silnik: 1.7 110KM
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Marki
marianxx pisze:QR_BBPOST może ktoś się spotkał z taką sytuacją.
od jakiegoś czasu mam wypalanie przy ~90% a kolejne przy ~66%.
i tak w kółko.. 91..66..91..67 itd...
ktoś może miał taką sytuację? albo wie, gdzie może tkwić błąd?
Hmmm.. dużo postów pod tym, ale zupełnie bez odpowiedzi i nie na temat.
dodam tylko, że od kupna, czyli 2010 wypalanie miałem co 180km - 91% (w mieście). A tu nagle (jakieś 3-4 miesiące temu) zaczęło się wypalać w cyklu 91..66..90..66 itd..
czyżby powoli dpf się kończył?
Astra IV Sport, 1.7 110KM
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 24 kwie 2018, 22:35
- Imię: Paweł
- Auto: Astra J
- Silnik: A20DTH
- Województwo: małopolskie
- Pomocny: 1 raz
Wiem że często w 1.7 zatykała się sadzą rurka idąca do czujnika ciśnienia DPF , wejdź pod samochód i odkręć rurkę od wydechu kluczem płaskim 15 i sprawdź czy nie jest zatkanamarianxx pisze:QR_BBPOST Hmmm.. dużo postów pod tym, ale zupełnie bez odpowiedzi i nie na temat.
dodam tylko, że od kupna, czyli 2010 wypalanie miałem co 180km - 91% (w mieście). A tu nagle (jakieś 3-4 miesiące temu) zaczęło się wypalać w cyklu 91..66..90..66 itd..
czyżby powoli dpf się kończył?
- Sprinterpl
- Posty: 98
- Rejestracja: 24 kwie 2018, 22:48
- Imię: Tomek
- Auto: ASTRA J SRI 2011
- Silnik: 1.7 cdti 125
- Województwo: Zagranica - UE
- Wdzięczny: 6 razy
- Pomocny: 7 razy
- Kontakt:
W mojej Aśce a stareńka już jest z 2011 i 160k km przebiegu dpf zazwyczaj zaczyna się wypalać przy 90% i w zależności od tego jak przebiegała regeneracja spada na 24 do 30% średnio wypala mi co 400km w cyklu mieszanym a rekord narazie miałem 660km ale sama trasa. Czy przy takich przebiegach między wypalaniem powinienem pomyśleć o jakimś czyszczeniu?marianxx pisze:QR_BBPOSTmarianxx pisze:QR_BBPOST może ktoś się spotkał z taką sytuacją.
od jakiegoś czasu mam wypalanie przy ~90% a kolejne przy ~66%.
i tak w kółko.. 91..66..91..67 itd...
ktoś może miał taką sytuację? albo wie, gdzie może tkwić błąd?
Hmmm.. dużo postów pod tym, ale zupełnie bez odpowiedzi i nie na temat.
dodam tylko, że od kupna, czyli 2010 wypalanie miałem co 180km - 91% (w mieście). A tu nagle (jakieś 3-4 miesiące temu) zaczęło się wypalać w cyklu 91..66..90..66 itd..
czyżby powoli dpf się kończył?
-
- Posty: 818
- Rejestracja: 21 mar 2017, 17:08
- Imię: Tomek
- Auto: ix 20
- Silnik: 1.6 Pb
- Województwo: łódzkie
- Pomocny: 3 razy
Jak jest dobrze to nie ruszaj bo nie poprawisz. Ja mam 218tys i też 2011r nic nie było dotykane w dpf.
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2018, 11:14 przez soszo, łącznie zmieniany 1 raz.
Jestem tu gdzie stoję, ale jeśli się ruszę, to mogę się zgubić.
- wesoł
- Posty: 4900
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
nic sie nie czysci to nie gacie ze wypierzesz i jest czyste. Nie ma opcji czyszczenia dpfów i to co pokazuja na necie to oszustwo ludzi. Pomoze na chwile tylko. DPF spokojnie potrafi wytrzymac ponad pol miliona km. Warunek taki tylko zeby wtryski nie lały a turbo nie puszczalo oleju. Problem bedzie jak bedzie wypalanie co 100 km a nie co 400 km. Mi w vagu wypala sie co 300-330 km bo tyle moze byc na maxa wg softu w tym sterowniku. Auto ma prebieg prawie 290 tys km. 1.9 tdi.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
- Lisjon
- Posty: 1
- Rejestracja: 08 paź 2018, 21:06
- Auto: Astra J GTC
- Silnik: 2.0CDTI
- Województwo: wielkopolskie
Witam
Jestem tutaj od chwili i od miesiaca posiadam astre gtc 2.0 cdti
Mam do was kilka pytan
Jak w AJ rozpoznac ze DPF sie wypala??Wczoraj pierwszy raz sprawdzilem stan oleju i bardzo sie wsytraszylem bo jest z 1cm ponad max.znajomy cos mowil ze tak sie dzieje jak sie wypala DPF
To jest pierwszy moj klepak od dawna.
Jestem tutaj od chwili i od miesiaca posiadam astre gtc 2.0 cdti
Mam do was kilka pytan
Jak w AJ rozpoznac ze DPF sie wypala??Wczoraj pierwszy raz sprawdzilem stan oleju i bardzo sie wsytraszylem bo jest z 1cm ponad max.znajomy cos mowil ze tak sie dzieje jak sie wypala DPF
To jest pierwszy moj klepak od dawna.
-
- Posty: 52
- Rejestracja: 01 lis 2017, 20:52
- Imię: Michal
- Auto: Astra J
- Silnik: 1.7 cdti
- Województwo: lubuskie
Przede wszystkim chwilowe zużycia paliwa na komputerze wzrasta z 0.5 do 2.5l/h na postoju. Podczas jazdy gdy zdejmiesz nogę z gazu, a auto toczy się na biegu to normalnie masz 0 (zerowe) chwilowe zużycie, a jak wypala to też w granicach 2.5l. Silnik inaczej chodzi (troszkę głośniej) ma podwyższone lekko wolne obroty i może kopcić.
- Sprinterpl
- Posty: 98
- Rejestracja: 24 kwie 2018, 22:48
- Imię: Tomek
- Auto: ASTRA J SRI 2011
- Silnik: 1.7 cdti 125
- Województwo: Zagranica - UE
- Wdzięczny: 6 razy
- Pomocny: 7 razy
- Kontakt:
Lisjon jeśli chcesz żyć w zgodzie z DPFem polecam zakup adaptera OBD2 na BT i pobranie aplikacji na telefon, bedziesz wiedział co się dzieje, jakie przebiegi masz między regeneracjami itp. Również podczas samej regeneracji a chwilę to trwa jednak wiedząc co się dzieje jesteś w stanie(oczywiście w miarę warunków na drodze) trzymać temperaturę spalin na maksymalnym poziomie co skutkuje lepszym wypaleniem sadzy. Również wiedząc że zbliża się regeneracja możesz unikać jej przerywania a to w prosty sposób wpłynie pozytywnie na jakość oleju.
Poszukaj sobie wątku o apce i kup polecane tam adaptery bo nie wszystkie obsługują całą palete protokołów aha i sprawdz sobie również czy twój silnik jest wspierany przez apkę.
Powodzenia z klepakiem dziś diesel jeśli się nie robi długich tras to jest utrapienie coś jak hobby sam kupiłem diesla nie wiem po co, oszczędności na paliwie niewielkie a serwis .....
Poszukaj sobie wątku o apce i kup polecane tam adaptery bo nie wszystkie obsługują całą palete protokołów aha i sprawdz sobie również czy twój silnik jest wspierany przez apkę.
Powodzenia z klepakiem dziś diesel jeśli się nie robi długich tras to jest utrapienie coś jak hobby sam kupiłem diesla nie wiem po co, oszczędności na paliwie niewielkie a serwis .....
Ostatnio zmieniony 09 paź 2018, 2:09 przez Sprinterpl, łącznie zmieniany 1 raz.