Jakbym czytał swoje posty Kolego mam ten sam silnik i DOKŁADNIE ten sam problem. Po przeszukaniu internetu widze jedynie dwa słuszne rozwiązania: wycinka lub wymiana na nowy. Przy czym warto też sprawdzić wtryski czy są w porządku, bo często są powodem nadmiernego zapychania dpf. Dlaczego nie regeneracja? Bo w wielu przypadkach się nie sprawdza czego jesteś najlepszym dowodem. Mnie przed wycinką powstrzymuje (jeszcze) tylko kwestia kontroli i kar, bo dziś ich nie ma, ale jutro mogą być. Temat ekologii przemilczę, szkoda czasu.ŁYSY86 pisze:QR_BBPOST Witam
Od dłuższego czasu mam podobny problem opel astra j 1.7 125km wyskakuje mi komunikat "filtr sadzy pełny kontynuuj każde bezwarunkowo" jazda na obwodnicę załatwia problem przy czym żywotność oleju potrafi spać nawet o 30 % auto chodzi bez zarzutu 3 dni i zaczyna się dlawic na luzie całe trzęsie i komunikat po tyg znów ten sam. Dodam ze filtr dpf był wycinamy i wypalany w piecu około pół roku temu . A olej muszę wymieniać co 1.5 miesiąca Miał ktoś może podobny problem ??
wypalanie DPF w AJ
-
- Posty: 127
- Rejestracja: 03 kwie 2016, 22:47
- Auto: Astra
- Rocznik: 2013
- Województwo: łódzkie
- Wdzięczny: 1 raz
wypalanie DPF w AJ
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
jesli masz porblem z wypalaniem filtra dpf to nie jest porblemem sam filtr tylko co innego. w filtrze da sie wypalic sadze. i ona wypala sie do popiołu. Popiolu juz nie da sie wypalic do niczego innego. Zalego to w filtrze w coraz to wiekszej ilosci az w koncu jest zapelniony na tyle ze proces wypalania przebiega bardzo czesto. Przy sprawnym ukladzie i jezdzie choc 50% miasto 50% trasa to taki dpf potrafi spokojnie przekulac i 400 tys km bez robienia problemow.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
- KonstantinPol
- Posty: 459
- Rejestracja: 01 sty 2017, 21:34
- Imię: Michał
- Auto: Astra J
- Silnik: A17DTJ
- Rocznik: 2011
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: rej. WS...
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 25 razy
Szczerze mówiąc jestem w lekkim szoku jak zobaczyłem jaka wiącha kabli idzie na tył auta, ale może jakoś wyłuskam brązowo-fioletowy i podepnę diodkę .
konstantynopolitanczykowianeczka czy konstantynopolitaczykiewiczówna ?
- Darian
- Posty: 3156
- Rejestracja: 28 wrz 2008, 18:37
- Imię: Darek
- Auto: Astra J ST OPC Line`11
- Silnik: A20DTH
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: GWE - Rumia
- Pomocny: 4 razy
- Kontakt:
Ten kabel wyróżnia się w całej wiązce swoją grubością, więc nie powinieneś mieć problemu ze znalezieniem...
Moje autko => Szara Eminencja
- KaMYk
- Posty: 5371
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 129 razy
- Kontakt:
Zgadza się, takich grubych przewodów jest tam może ze 4 jak pamiętam i tylko jeden fioletowo brązowy
-
- Posty: 50
- Rejestracja: 14 sty 2016, 17:28
- Imię: Adam
- Auto: Astra j
- Silnik: A17DTR
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Gostyń
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
KonstantinPol jak masz może problem z diodą zainstaluj ją z tyłu, podłącz bezpośrednio pod ogrzewaną tylną szybę ja tak mam i nie było problemu z szukaniem kabli( może jurto wrzucę fotki)Jedynie musisz wiedzieć gdzie '+' gdzie '-'.A jeszcze lepiej zainstaluj małą żarówkę nie potrzebny żaden rezystor i nie musisz wiedzieć gdzie plus gdzie minus (syn ma w Insigni)
- KonstantinPol
- Posty: 459
- Rejestracja: 01 sty 2017, 21:34
- Imię: Michał
- Auto: Astra J
- Silnik: A17DTJ
- Rocznik: 2011
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: rej. WS...
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 25 razy
Z elektryką nie mam problemów, ale nie chce mi się ciągnąć przewodu przez całe auto. Diodę w kolorze bursztynowym z 2k rezystorem i przewodem mam już przygotowaną. Dziś lub jutro montaż.
konstantynopolitanczykowianeczka czy konstantynopolitaczykiewiczówna ?
-
- Posty: 137
- Rejestracja: 03 gru 2016, 23:05
- Auto: Astra J ST
- Silnik: A17DTC
- Województwo: świętokrzyskie
- Pomocny: 2 razy
Szybciej jest zamontować w lusterku diodę. Ja zamobtowalem tak u siebie. Wyjmujesz wkład lusterka, diodę z rezystorem wlutowujesz w kable od podgrzewania, diodę przyklejasz klejem na gorąco do obudowy lusterka w szczelinie między lusterkiem a obudową. I gotowe. Podgrzewanie lusterek załącza się razem z szybą tylną.
- kecram
- Posty: 851
- Rejestracja: 10 lis 2016, 13:26
- Auto: Astra J Cosmo Sports Tourer FL
- Silnik: A20DTH
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: łódzkie
- Pomocny: 6 razy
#dudu20 w jaki sposób wyjales obudowę lusterka aby jej nie uszkodzić?
Domyślam się ze zdejmowales kratkę od głośnika?
Domyślam się ze zdejmowales kratkę od głośnika?
Ostatnio zmieniony 24 lut 2017, 11:01 przez kecram, łącznie zmieniany 1 raz.