Astra J Kod błędu P037E
- andrzej m
- Posty: 808
- Rejestracja: 31 maja 2008, 18:47
- Imię: Dziadzia Andrzej
- Auto: Astra G
- Silnik: X18XE1
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Astra J Kod błędu P037E
Witam.
Jak w temacie. Astra J silnik 1.7 diesel 125 KM. Pokazało błąd P037E
Co on oznacza bo nie było opisu.
Jeśli ktoś ma wszystkie kody to na pewno się przydadzą nie mówiąc o książce
Jak w temacie. Astra J silnik 1.7 diesel 125 KM. Pokazało błąd P037E
Co on oznacza bo nie było opisu.
Jeśli ktoś ma wszystkie kody to na pewno się przydadzą nie mówiąc o książce
Dziadzia Andrzej mówi. Jestem jaki jestem.
- andrzej m
- Posty: 808
- Rejestracja: 31 maja 2008, 18:47
- Imię: Dziadzia Andrzej
- Auto: Astra G
- Silnik: X18XE1
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
OK. Gdzieś czytałem na forum że to mogą być świece żarowe.
Jak sprawdzimy to dam znać co i jak.
Interesuje mnie jeszcze opis kodów błędów do tego auta.
Jak sprawdzimy to dam znać co i jak.
Interesuje mnie jeszcze opis kodów błędów do tego auta.
Dziadzia Andrzej mówi. Jestem jaki jestem.
- Darian
- Posty: 3156
- Rejestracja: 28 wrz 2008, 18:37
- Imię: Darek
- Auto: Astra J ST OPC Line`11
- Silnik: A20DTH
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: GWE - Rumia
- Pomocny: 4 razy
- Kontakt:
Andrzeju... opis kodów błędów jest TUTAJ... lecz po angielsku.
A opis tego konkretnego błędu wygoglowałem i przepuściłem przez translator... a [External Link Removed for Guests] rezultat. Może to jakoś naświetli Ci temat.
A opis tego konkretnego błędu wygoglowałem i przepuściłem przez translator... a [External Link Removed for Guests] rezultat. Może to jakoś naświetli Ci temat.
Moje autko => Szara Eminencja
- andrzej m
- Posty: 808
- Rejestracja: 31 maja 2008, 18:47
- Imię: Dziadzia Andrzej
- Auto: Astra G
- Silnik: X18XE1
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Dzięki Darek. Jak próbowałem wejść w dział techniczny Astra J Nie dałem rady ale w inne Astry tak.
Dziadzia Andrzej mówi. Jestem jaki jestem.
- Macias2002
- Posty: 5
- Rejestracja: 27 lip 2012, 9:29
- Imię: Maciej
- Auto: Astra G hatchback
- Silnik: 1.4 16 V
- Województwo: pomorskie
Nie wiem dlaczego ale dopiero teraz widzę pierwszą odpowiedź w tym temacie kolegi "kpas4" i zwrotną odpowiedź andrzeja_m. Ciągle widziałem do tej pory jako pierwszą odpowiedź, odpowiedź Dariana stąd mój post. Natomiast pytania poniżej wymienione nadal są aktualne jak już wiemy, że to coś ze świecami żarowymi. Gdzie jest ten modul ? Pozdro
Błąd P037
Glow Plug Control Module Feedback Circuit Low Voltage
Moduł sterowania Glow plug Niskie napięcie w obwodzie opinie.
Gdzie Glow plug to: Świeca żarowa
Feedback to: sprzężenie zwrotne
Czyli ja bym to czytał tak:
Niskie napięcie w obwodzie sprzężenia zwrotnego modułu sterowania świecami żarowymi
Ponieważ to jest błąd który u mnie występuje to proszę o opinię tłumaczenia błędu.
Kolejne pytanie dotyczy tego czy każda świeca ma swój moduł sterowania czy moduł sterowania jest zbiorczy i gdzie taki ewentualny moduł jest.
Świeca żarowa to nic innego jak grzałka czyli sterownik daje jej zasilanie żeby grzała a ona prawdopodobnie niedogrzewa ?
Ma ktoś jakąś charakterystykę rozgrzewania się świec żarowych ? Jak one działają i jaki czas świeca się nagrzewa. I co sprawdza obwód sprzężenia zwrotnego: Napięcie czy rezystancję.
U mnie nie pokazuje się ta lampka "spiralki" przy odpalaniu a w OP-Comie nie mam możliwości testów modułów jak to jest w Oplu G. Jak się podłączę do Astry J to mam do dyspozycji tylko przycisk kody błędu a reszta przycisków jest widoczna ale nie można ich wcisnąć bo są nieaktywne.
Ma ktoś oprogramowanie sprawdzone do podglądu bloków wykonawczych (czytaj parametrów) dla Astry J (czytaj czy już to robił) i co byłoby milsze do testów elementów samochodu ?
Pozdrawiam
Hejka. Spróbujmy proszę jakoś przetłumaczyć ten błąd. Powyższy link nie działa a google translate tłumaczy tak:Darian pisze:A opis tego konkretnego błędu wygoglowałem i przepuściłem przez translator... a TUTAJ rezultat. Może to jakoś naświetli Ci temat
Błąd P037
Glow Plug Control Module Feedback Circuit Low Voltage
Moduł sterowania Glow plug Niskie napięcie w obwodzie opinie.
Gdzie Glow plug to: Świeca żarowa
Feedback to: sprzężenie zwrotne
Czyli ja bym to czytał tak:
Niskie napięcie w obwodzie sprzężenia zwrotnego modułu sterowania świecami żarowymi
Ponieważ to jest błąd który u mnie występuje to proszę o opinię tłumaczenia błędu.
Kolejne pytanie dotyczy tego czy każda świeca ma swój moduł sterowania czy moduł sterowania jest zbiorczy i gdzie taki ewentualny moduł jest.
Świeca żarowa to nic innego jak grzałka czyli sterownik daje jej zasilanie żeby grzała a ona prawdopodobnie niedogrzewa ?
Ma ktoś jakąś charakterystykę rozgrzewania się świec żarowych ? Jak one działają i jaki czas świeca się nagrzewa. I co sprawdza obwód sprzężenia zwrotnego: Napięcie czy rezystancję.
U mnie nie pokazuje się ta lampka "spiralki" przy odpalaniu a w OP-Comie nie mam możliwości testów modułów jak to jest w Oplu G. Jak się podłączę do Astry J to mam do dyspozycji tylko przycisk kody błędu a reszta przycisków jest widoczna ale nie można ich wcisnąć bo są nieaktywne.
Ma ktoś oprogramowanie sprawdzone do podglądu bloków wykonawczych (czytaj parametrów) dla Astry J (czytaj czy już to robił) i co byłoby milsze do testów elementów samochodu ?
Pozdrawiam
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 16 mar 2014, 20:01
- Auto: Astra J
- Silnik: 1.7 TDJ
- Województwo: lubelskie
Dzisiaj moja Asterka zaliczyła taki sam błąd (P037E), świece żarowe sprawdziłem metodą na żarówkę i na każdym cylindrze żarówka świeci. Zastanawiam się czy wymienić świece po mimo tego, że "niby" są sprawne czy szukać usterki w innym miejscu? Miał ktoś może takie doświadczenie gdzie po mimo tego że niby świece są OK, po ich wymianie błąd się już nie pojawiał?
Update
Na wszelki wypadek dzisiaj zmierzyłem świece omomierzem aby wykluczyć zwarcie na świecy. Pomiar rezystancji świec potwierdził że są OK. Został do sprawdzenia sterownik świec żarowych i ewentualnie wiązka pomiędzy sterownikiem a świecami. Po wypięciu kostki ze sterownika okazało się że jest przerwa na kablu przy kopułce świecy do jednego cylindra. Po usunięciu przerwy na kablu nie świeci już błąd. Mam nadzieję, że może komuś się przyda jeśli będzie miał podobną sytuację.
Pozdrawiam
Update
Na wszelki wypadek dzisiaj zmierzyłem świece omomierzem aby wykluczyć zwarcie na świecy. Pomiar rezystancji świec potwierdził że są OK. Został do sprawdzenia sterownik świec żarowych i ewentualnie wiązka pomiędzy sterownikiem a świecami. Po wypięciu kostki ze sterownika okazało się że jest przerwa na kablu przy kopułce świecy do jednego cylindra. Po usunięciu przerwy na kablu nie świeci już błąd. Mam nadzieję, że może komuś się przyda jeśli będzie miał podobną sytuację.
Pozdrawiam
- valga1992
- Posty: 1
- Rejestracja: 03 sty 2016, 20:29
- Imię: Konrad
- Auto: Astra J
- Silnik: Z 17DTR
- Województwo: dolnośląskie
Witam . W jaki sposób odczytałeś kod błedu ??
Wczoraj zapalił mi sie czek .Próbowałem metodą gaz i hamulec ale nic mi sie nie wyswietla.
Wczoraj zapalił mi sie czek .Próbowałem metodą gaz i hamulec ale nic mi sie nie wyswietla.
-
- Posty: 127
- Rejestracja: 03 kwie 2016, 22:47
- Auto: Astra
- Rocznik: 2013
- Województwo: łódzkie
- Wdzięczny: 1 raz
Parę dni mi równiez zapalił się ten błąd. To coś poważnego czy pierwszy lepszy mechanik powinien sobie z tym poradzić? Orientujecie się jaki jest przybliżony koszt naprawy w przypadku gdyby np trzeba było wymienić świece?