Kolego, jaktam stan katalizatora w twoim samochodzie?vitoldo pisze:I bardzo dobrze.Tomek9210 pisze:QR_BBPOST Jezeli ktos sie zastanawia and usunieciem FAP-u to odradzam, z bardzo dobrze poinformowanego zrodla ktorego niestety nie moge zdradzic wiem ze juz wkrotce obowiazkiem diagnosty przy przegladzie okresowym bedzie sprawdzenie czy filter nie zostal usuniety, jezeli tak to samochod nie dostanie przegladu.
Zreszta w innych krajarch europy zachodniej juz tak jest i w PL tez tak bedzie w ciagu kilku miesiecy.
Pozdrawiam
Wycinka DPF i sterownik DENSO 1.7
-
- Posty: 41
- Rejestracja: 22 maja 2016, 17:16
- Imię: Paweł
- Auto: Astra j ST
- Silnik: 17dtr
- Województwo: śląskie
Wycinka DPF i sterownik DENSO 1.7
- thomasclaim
- Posty: 83
- Rejestracja: 06 kwie 2014, 12:59
- Imię: Tomasz
- Auto: Astra J
- Silnik: A17DTR
- Województwo: Zagranica - UE
czarnypiotrek pisze:QR_BBPOSTI tak wlasnie zaczynaja sie narzekania na filtr. Nikt na niego nie zwraca uwagi, a jak sie zapcha to najgorszy dziad.thomasclaim pisze:QR_BBPOST Ostatnio cos czesto sie wypala ale to stalo sie po tym jak moja zona wylaczyla silnik po zapaleniu sie kontrolki ze filtr zapchany ...
CZarny tutaj nadmienie ze nie najgorszy dziad tylko ze wzgledow moze i finansowych lepiej sie go pozbyc.
Trasy robie 3 lub 4 razy w roku niestety podczas zakupu byly inne cele a zycie pisze inne nie bede tutaj tlumaczyl o co biega jak do tej pory nie mialem z nim problemow nie montowalem diody bo idzie poznac kiedy sie wypala ale wytlumacz to kobiecie to juz inna bajka. Dzis pytalem pewngo magika 750 zl koszt calego tematu choc i cenny sa rozne do 120o zl itd itd.
Jestem wstepnie umowiny obecnie mam przebieg 141 tys uwidzimy
Poz.
- Jakub1991
- Posty: 124
- Rejestracja: 18 sty 2016, 18:52
- Imię: Jakub
- Auto: Astra J Sports Tourer
- Silnik: A14NET
- Rocznik: 2011
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Chybie
- Wdzięczny: 5 razy
- Pomocny: 4 razy
Witam po ujzeniu w swojej astrze podwyzszonego stanu poziomu oleju wymieszanego z ropa jestem zmuszony go usunac wiec mysle jest to napewno mniejszy koszt noz remont silnika , bye bye dpf
-
- Posty: 4825
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 98 razy
Ja 120tys, DPF wypala sie co ~350-400km, jak pojade w dluzsza trase to po 1k-1.5k. Oleju ubywa normalnie. Takze nie widze problemow.
Piotrek
Piotrek
-
- Posty: 231
- Rejestracja: 26 kwie 2015, 20:14
- Auto: Astra J ST
- Silnik: A17DTJ
- Województwo: małopolskie
- Pomocny: 2 razy
niezłe macie te przebiegi pomiędzy wypaleniami. Ja w trasie na autostradzie mam co ok 800km a w mieście teraz co ok 250-300km. przebieg auta to 165tys km
czy stan zapchania EGR`a może mieć wpływ na częstotliwość wypalania DPF`a? Ostatnio wyczyściłem egra, był cały zawalony sadzą.
Teraz po czyszczeniu zaobserwowałem, że spalanie na biegu jałowym spadło z 0,5 do 0,4l/h
czy stan zapchania EGR`a może mieć wpływ na częstotliwość wypalania DPF`a? Ostatnio wyczyściłem egra, był cały zawalony sadzą.
Teraz po czyszczeniu zaobserwowałem, że spalanie na biegu jałowym spadło z 0,5 do 0,4l/h
- lukasz83
- Posty: 267
- Rejestracja: 19 sty 2012, 19:43
- Imię: Łukasz
- Auto: Opel Astra J
- Silnik: 1.7 CDTI DTR
- Województwo: wielkopolskie
- Pomocny: 2 razy
wypalanie DPF zależy też od wielu innych czynników takich jak: jakości paliwa, od przebiegów, czy silnik zdąży się nagrzać, itp. Jeżeli robisz krótkie odcinki to wypalanie będzie częstsze.
-
- Posty: 127
- Rejestracja: 03 kwie 2016, 22:47
- Auto: Astra
- Rocznik: 2013
- Województwo: łódzkie
- Wdzięczny: 1 raz
Mi żywotność oleju spada do 0 po 1500km, więc dpf prawdopodobnie zawalony jest na maxa. Zacząłem poważnie myśleć o wycince, ale:
- czy astra zacznie znacząco kopcić?
- czy nie będzie to miało negatywnego wpływu na resztę podzespołów np. wtryski?
- ostatnio pojawia się coraz więcej głosów, że brak dpf będzie weryfikowany - czy to jest potwierdzone info?
Jestem zmęczony wymianą oleju co 2-3 tys...
- czy astra zacznie znacząco kopcić?
- czy nie będzie to miało negatywnego wpływu na resztę podzespołów np. wtryski?
- ostatnio pojawia się coraz więcej głosów, że brak dpf będzie weryfikowany - czy to jest potwierdzone info?
Jestem zmęczony wymianą oleju co 2-3 tys...
-
- Posty: 122
- Rejestracja: 30 sie 2014, 23:57
- Imię: Daniel
- Auto: Opel Astra H 1.7 125KM
- Silnik: Z17DTR
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Stalowa Wola
-
- Posty: 228
- Rejestracja: 18 lis 2012, 21:10
- Imię: Jar
- Auto: H GTC, J GTC
- Silnik: 14 XEP, A20DTH
- Województwo: śląskie
Po demontażu może się okazać np. że dpf się ciągle regenerował, bo miał do strawienia duże ilości sadzy, ze względu choćby na stan układu wtryskowego. Wtedy będziesz miał dym! Najpierw przydałaby się diagnostyka. Oczywiście jeśli stan silnika jest dobry, to nie będzie kopcić. Prawidłowa wycinka ma tylko dobroczynny wpływ na wszystkie podzespoły.
Rozterka jest moralna i prawna: ekologia i kontrola (sankcje). Pierwsza to zwykła nieuczciwość. Druga, przez lata już cieszę się bezproblemowym dieslem, a tu za kilka lat być może zostaną stworzone warunki nacisku, ale to nie takie proste.
Może zanim się zdecydujesz, przynajmniej zrób op-comem "wymianę filtru" i poobserwuj.
Rozterka jest moralna i prawna: ekologia i kontrola (sankcje). Pierwsza to zwykła nieuczciwość. Druga, przez lata już cieszę się bezproblemowym dieslem, a tu za kilka lat być może zostaną stworzone warunki nacisku, ale to nie takie proste.
Może zanim się zdecydujesz, przynajmniej zrób op-comem "wymianę filtru" i poobserwuj.
- kaslo
- Posty: 327
- Rejestracja: 17 mar 2008, 15:34
- Imię: Paweł
- Auto: Astra , Zafira, Corsa
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
Wszystko zależy jak zostanie to zrobione, Jeśli dpf po wycięciu dalej się wypala to jest źle zrobiony program bo dalej go ciągle widzi. Poprawiałem ostatnio 1.9 po takim programie, fachman stwierdził klientowi że nasycenie dpf 120% to normalka po wycięciu, a z rury zawsze się trochę dymi, i jak to klient powiedział " wie Pan miał gadane no i tanio było". Owszem z rury może polecieć troszkę czarnego dymu po wciśnięciu bo to silnik diesla. Na pewno nie powinny być to kłęby dymu tak jak to często widać. Na samo dymienie ma wpływ stan wtrysków, kondycja silnika, oraz program jaki jest zrobiony. Coraz głośniej mówi się o tym że będzie sprawdzane to czy mamy dpf czy go niema, wiec prędzej czy później dotrze do nich że jest z tego kasa i będą trzepać auta a nas kasować. Co można jeśli nie chcemy wycinać dpf ? Można regenerować dpf, ale nie preparatem wlewanym w układ wydechowy ( po takim zabiegu często dpf jest do wywalenia ponieważ robi się w nim cement) lecz regeneracje przez mycie ciśnieniowe w specjalnej maszynie przez około 8 godzin i tu po takim myciu dpf ma nasycenie od 2-4% co daje bardzo dobry wynik ale trzeba pamiętać o jednym aby takie mycie miało sens układ dolotowy jak i paliwowy w aucie musi być bez zastrzeżeń.
ps.
Sama zmiana w ecu wymiany dpf na nowy nie pomaga a możne zabić go do końca!
ps.
Sama zmiana w ecu wymiany dpf na nowy nie pomaga a możne zabić go do końca!
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
Elektryka, mechanika, klimatyzacja, regeneracja - czyszczenie dpf, modernizacja oprogramowania, diagnostyka Tech 2-MDI
Norwida 4 T. 501807749
Elektryka, mechanika, klimatyzacja, regeneracja - czyszczenie dpf, modernizacja oprogramowania, diagnostyka Tech 2-MDI
Norwida 4 T. 501807749