Wyciek, pocenie się oleju na wężu z intercoolera do przepustnicy
-
- Posty: 4826
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 98 razy
Re: Wyciek, pocenie się oleju na wężu z intercoolera do przepustnicy
Dziwne jest to ze jeszcze nikt nie pomyslal ze tak nie powinno byc oleju w ogole…
- Cyprin
- Posty: 152
- Rejestracja: 10 lut 2019, 10:04
- Imię: Wojtek
- Auto: Astra G Caravan/Astra J ST
- Silnik: Y17DT/A17DTR
- Województwo: podlaskie
- Wdzięczny: 13 razy
- Pomocny: 8 razy
Ma być sucho ?czarnypiotrek pisze: ↑30 paź 2019, 10:21Dziwne jest to ze jeszcze nikt nie pomyslal ze tak nie powinno byc oleju w ogole…
-
- Posty: 818
- Rejestracja: 21 mar 2017, 17:08
- Imię: Tomek
- Auto: ix 20
- Silnik: 1.6 Pb
- Województwo: łódzkie
- Pomocny: 3 razy
Dodano po 2 minutach 54 sekundach:
Tzn olej w tym miejscu to opary z odmy silnika i z olej turbiny.
Teoretycznie tak.. Powinno być sucho. Praktyka pokazuje jednak coś innego. Moim zdaniem pocenie jest dopuszczalne ale wyciek "żywego" oleju to już nie.Cyprin pisze:
Ma być sucho ?
Tzn olej w tym miejscu to opary z odmy silnika i z olej turbiny.
Jestem tu gdzie stoję, ale jeśli się ruszę, to mogę się zgubić.
- Sskat
- Posty: 1
- Rejestracja: 16 gru 2019, 13:31
- Imię: Roman
- Auto: Astra J
- Rocznik: 2015
- Województwo: dolnośląskie
Witam! Może są ludzie ktorzy wymieniali dolny oringi na AstraJ 1.6diesel(110km) i wiedzą rozmiary? Dziekuje!
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 06 gru 2019, 9:46
- Imię: Jacek
- Auto: Astra J
- Silnik: A17DTC
- Rocznik: 2013
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 7 razy
Cześć.
Niestety moją astrę również dopadła przypadłość przy przebiegu 184000 km. Dziś zamierzam popołudniu wymienić oring na wężu. Na jednym z popularnych aukcji internetowych zakupiłem kilka sztuk uszczelek silikonowych o rozmiarach 50x3; 50x3.53; 50x4
Niestety moją astrę również dopadła przypadłość przy przebiegu 184000 km. Dziś zamierzam popołudniu wymienić oring na wężu. Na jednym z popularnych aukcji internetowych zakupiłem kilka sztuk uszczelek silikonowych o rozmiarach 50x3; 50x3.53; 50x4
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- KonstantinPol
- Posty: 459
- Rejestracja: 01 sty 2017, 21:34
- Imię: Michał
- Auto: Astra J
- Silnik: A17DTJ
- Rocznik: 2011
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: rej. WS...
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 25 razy
Jak się trochę postarasz - m.in. posmarujesz uszczelkę olejem, to włożysz 50x4 i będziesz miał spokój na lata.
konstantynopolitanczykowianeczka czy konstantynopolitaczykiewiczówna ?
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 06 gru 2019, 9:46
- Imię: Jacek
- Auto: Astra J
- Silnik: A17DTC
- Rocznik: 2013
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 7 razy
Wymieniłem oring w 10 minut. Rura po zdjęciu metalowego zacisku wypięła się bez problemu,uszczelkę zastąpiłem rozm. 50x4 weszła w frez jak w mydło. Na fotografii oryginalna uszczelka. Na drugiej fotografii zauważcie ilość oleju w przewodzie, czy to norma ? Nie wiem.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- pajorja
- Posty: 4
- Rejestracja: 14 mar 2020, 11:03
- Imię: Jarosław
- Auto: Astra J
- Silnik: 1.7 CDTI 110km
- Rocznik: 2010
- Województwo: małopolskie
- Wdzięczny: 2 razy
Cześć,
też mam właśnie ten problem, nie jest to wielki wyciek, a tak jak wspominacie "pocenie się" rury przy obejmie. Będąc u mechaników usłyszałem "uszczelnij turbinę - 1500 PLN", "regeneracja - 700/800 zł".
Mam pytanie czy jest ktoś z Was na terenie małopolski, kto wymieniał oring i zajrzałby do mojego i wymienił?
też mam właśnie ten problem, nie jest to wielki wyciek, a tak jak wspominacie "pocenie się" rury przy obejmie. Będąc u mechaników usłyszałem "uszczelnij turbinę - 1500 PLN", "regeneracja - 700/800 zł".
Mam pytanie czy jest ktoś z Was na terenie małopolski, kto wymieniał oring i zajrzałby do mojego i wymienił?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 4826
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 98 razy
Boisz sie pobrudzic?pajorja pisze: ↑14 mar 2020, 11:50Cześć,
też mam właśnie ten problem, nie jest to wielki wyciek, a tak jak wspominacie "pocenie się" rury przy obejmie. Będąc u mechaników usłyszałem "uszczelnij turbinę - 1500 PLN", "regeneracja - 700/800 zł".
Mam pytanie czy jest ktoś z Was na terenie małopolski, kto wymieniał oring i zajrzałby do mojego i wymienił?
- pajorja
- Posty: 4
- Rejestracja: 14 mar 2020, 11:03
- Imię: Jarosław
- Auto: Astra J
- Silnik: 1.7 CDTI 110km
- Rocznik: 2010
- Województwo: małopolskie
- Wdzięczny: 2 razy
Nie, nie boje się pobrudzić... Wolę oddać to komuś z większym doświadczeniem.czarnypiotrek pisze: ↑14 mar 2020, 12:29Boisz sie pobrudzic?pajorja pisze: ↑14 mar 2020, 11:50Cześć,
też mam właśnie ten problem, nie jest to wielki wyciek, a tak jak wspominacie "pocenie się" rury przy obejmie. Będąc u mechaników usłyszałem "uszczelnij turbinę - 1500 PLN", "regeneracja - 700/800 zł".
Mam pytanie czy jest ktoś z Was na terenie małopolski, kto wymieniał oring i zajrzałby do mojego i wymienił?