chip tuning astra j A20DTH 165 km
- wesoł
- Posty: 4904
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
chip tuning astra j A20DTH 165 km
i automaty maja dwumasy i to nawet duzo drozsze jak do manuala. Same skrzynie sa dosc wytrzymale. Jeszcze jak buda nie jest duza i ciezka to sporo zniesie.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
- KaMYk
- Posty: 5377
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 132 razy
- Kontakt:
A temat dotyczy Astry J z silnikiem A20DTH i skrzynią AF40-6 czy Audi A4 z DSG?
Pisz na temat a nie o wszystkich rozwiązaniach technicznych stosowanych w całej motoryzacji, bo to nic nie wnosi do tematu.
EDIT:
Michalty, w tej konfiguracji silnika i skrzyni jeździ dużo insigni z programem, astr mniej, bo nie często się zdarza takie wyposażenie w astrze. Ja akurat mam. W insigniach takie zestawienie A20DTH i AF40-6 występuje często i wiele osób na forach insignia-club.pl oraz opel-insignia.pl ma zrobiony program. Nie czytałem aby komukolwiek skrzynia się rozleciała po programie. Skrzynia wraz ze sprzęgłem hydrokinetycznym spokojnie wytrzymuje 450Nm, zgodnie z dokumentacją techniczną. Tylko tuner musi być kumaty, nie każdy zrobi program z automatem.
Pisz na temat a nie o wszystkich rozwiązaniach technicznych stosowanych w całej motoryzacji, bo to nic nie wnosi do tematu.
EDIT:
Michalty, w tej konfiguracji silnika i skrzyni jeździ dużo insigni z programem, astr mniej, bo nie często się zdarza takie wyposażenie w astrze. Ja akurat mam. W insigniach takie zestawienie A20DTH i AF40-6 występuje często i wiele osób na forach insignia-club.pl oraz opel-insignia.pl ma zrobiony program. Nie czytałem aby komukolwiek skrzynia się rozleciała po programie. Skrzynia wraz ze sprzęgłem hydrokinetycznym spokojnie wytrzymuje 450Nm, zgodnie z dokumentacją techniczną. Tylko tuner musi być kumaty, nie każdy zrobi program z automatem.
- Michalty
- Posty: 13
- Rejestracja: 11 mar 2017, 15:16
- Imię: Michał
- Auto: Astra J 2.0 CDTI
- Silnik: A20DTH
- Województwo: łódzkie
Chciałbym oddać do tc performance w Łodzi bo mam na miejscu hehe czyli nie martwić się dbać i jeździć. A tak w ogóle jak często zmieniasz olej w skrzyni i w jaki sposób?
- KaMYk
- Posty: 5377
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 132 razy
- Kontakt:
Co 30 tys. km statycznie wg procedury opisanej w TIS. Jak dotychczas robiłem to 2 razy.
Dokładnie, dbać i jeździć
Dokładnie, dbać i jeździć
- Netro
- Posty: 4
- Rejestracja: 11 lut 2024, 21:46
- Auto: Astra J
- Silnik: A20DTH
- Rocznik: 2011
- Województwo: opolskie
Nie chce zakładać osobnego tematu, tak więc czy jest osoba na forum która prócz nowej mapy silnika wymieniała np. Turbinę na hybrydową w A20DTH?
Jaki jest limit mocy dla tego silnika z hybryda?
Jaki jest limit mocy dla tego silnika z hybryda?
-
- Posty: 4866
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 100 razy
Pozstale bolaczki tego silnika juz ogarnales ?
- Netro
- Posty: 4
- Rejestracja: 11 lut 2024, 21:46
- Auto: Astra J
- Silnik: A20DTH
- Rocznik: 2011
- Województwo: opolskie
Np jakie? Mam juz ponad 435 000km i jedynie co zauwazylem ze boli ten silnik to napinacz alternatora nie mozna o nim zapomniec podczas wymiany bo sie zatrze i urwie pasek, waleki rozrzadu tzn lozyska sie rozlecialy przy ponad 370k km. Wtryski sa zrobione, DPF wyciety, z EGRem sie zastanawiam czy wywalic czy zostawic (Jest chinczyk zalozony ponad ma juz okolo 100k km i dziala), Zycie Turbiny sie powoli konczy ma delikatny luz dlatego szukam jakas alternatywe dla regeneracji, lub zrobic hybryde (Pytanie przez jaka Firme). Slyszalem ostatnio o uszczelce smoka musze dopytac mechanika czy ja zawsze wymienia przy wymianie oleju.
-
- Posty: 4866
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 100 razy
Uszczelka smoka, przy tym przebiegu warto zajrzec do panewek przed tuningiem. Mozesz sie inspirowac silnikiem A20DTR - chyba 190KM.Netro pisze: ↑14 lut 2024, 7:39Np jakie? Mam juz ponad 435 000km i jedynie co zauwazylem ze boli ten silnik to napinacz alternatora nie mozna o nim zapomniec podczas wymiany bo sie zatrze i urwie pasek, waleki rozrzadu tzn lozyska sie rozlecialy przy ponad 370k km. Wtryski sa zrobione, DPF wyciety, z EGRem sie zastanawiam czy wywalic czy zostawic (Jest chinczyk zalozony ponad ma juz okolo 100k km i dziala), Zycie Turbiny sie powoli konczy ma delikatny luz dlatego szukam jakas alternatywe dla regeneracji, lub zrobic hybryde (Pytanie przez jaka Firme). Slyszalem ostatnio o uszczelce smoka musze dopytac mechanika czy ja zawsze wymienia przy wymianie oleju.