chip tuning astra j A20DTH 165 km

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4901
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

chip tuning astra j A20DTH 165 km

#21

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

i automaty maja dwumasy i to nawet duzo drozsze jak do manuala. Same skrzynie sa dosc wytrzymale. Jeszcze jak buda nie jest duza i ciezka to sporo zniesie.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

Awatar użytkownika
KaMYk

Przyjaciel forum
Posty: 5377
Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
Imię: Krzysztof
Auto: Dodge Charger R/T
Silnik: 5,7 V8 HEMI
Rocznik: 2014
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Mazowieckie
Wdzięczny: 12 razy
Pomocny: 131 razy
Kontakt:

#22

Nieprzeczytany post autor: KaMYk »

A temat dotyczy Astry J z silnikiem A20DTH i skrzynią AF40-6 czy Audi A4 z DSG?

Pisz na temat a nie o wszystkich rozwiązaniach technicznych stosowanych w całej motoryzacji, bo to nic nie wnosi do tematu.

EDIT:
Michalty, w tej konfiguracji silnika i skrzyni jeździ dużo insigni z programem, astr mniej, bo nie często się zdarza takie wyposażenie w astrze. Ja akurat mam. W insigniach takie zestawienie A20DTH i AF40-6 występuje często i wiele osób na forach insignia-club.pl oraz opel-insignia.pl ma zrobiony program. Nie czytałem aby komukolwiek skrzynia się rozleciała po programie. Skrzynia wraz ze sprzęgłem hydrokinetycznym spokojnie wytrzymuje 450Nm, zgodnie z dokumentacją techniczną. Tylko tuner musi być kumaty, nie każdy zrobi program z automatem.

Awatar użytkownika
Michalty

Użytkownik
Posty: 13
Rejestracja: 11 mar 2017, 15:16
Imię: Michał
Auto: Astra J 2.0 CDTI
Silnik: A20DTH
Województwo: łódzkie

#23

Nieprzeczytany post autor: Michalty »

Chciałbym oddać do tc performance w Łodzi bo mam na miejscu hehe czyli nie martwić się dbać i jeździć. A tak w ogóle jak często zmieniasz olej w skrzyni i w jaki sposób?

Awatar użytkownika
KaMYk

Przyjaciel forum
Posty: 5377
Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
Imię: Krzysztof
Auto: Dodge Charger R/T
Silnik: 5,7 V8 HEMI
Rocznik: 2014
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Mazowieckie
Wdzięczny: 12 razy
Pomocny: 131 razy
Kontakt:

#24

Nieprzeczytany post autor: KaMYk »

Co 30 tys. km statycznie wg procedury opisanej w TIS. Jak dotychczas robiłem to 2 razy.
Dokładnie, dbać i jeździć :)

WSH

Astro-maniak
Posty: 66
Rejestracja: 01 kwie 2018, 12:31
Auto: Opel astra j 2.0 cdti
Województwo: małopolskie
Pomocny: 1 raz

#25

Nieprzeczytany post autor: WSH »

[External Link Removed for Guests]

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2018, 20:37 przez WSH, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Netro

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 11 lut 2024, 21:46
Auto: Astra J
Silnik: A20DTH
Rocznik: 2011
Województwo: opolskie

#26

Nieprzeczytany post autor: Netro »

Nie chce zakładać osobnego tematu, tak więc czy jest osoba na forum która prócz nowej mapy silnika wymieniała np. Turbinę na hybrydową w A20DTH?
Jaki jest limit mocy dla tego silnika z hybryda?

czarnypiotrek

Astro-maniak
Posty: 4857
Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
Imię: Piotr
Auto: Octavia III/Ibiza V
Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdynia
Wdzięczny: 16 razy
Pomocny: 99 razy

#27

Nieprzeczytany post autor: czarnypiotrek »

Netro pisze:
11 lut 2024, 22:06
Nie chce zakładać osobnego tematu, tak więc czy jest osoba na forum która prócz nowej mapy silnika wymieniała np. Turbinę na hybrydową w A20DTH?
Jaki jest limit mocy dla tego silnika z hybryda?
Pozstale bolaczki tego silnika juz ogarnales ?

Awatar użytkownika
Netro

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 11 lut 2024, 21:46
Auto: Astra J
Silnik: A20DTH
Rocznik: 2011
Województwo: opolskie

#28

Nieprzeczytany post autor: Netro »

czarnypiotrek pisze:
12 lut 2024, 13:20
Pozstale bolaczki tego silnika juz ogarnales ?
Np jakie? Mam juz ponad 435 000km i jedynie co zauwazylem ze boli ten silnik to napinacz alternatora nie mozna o nim zapomniec podczas wymiany bo sie zatrze i urwie pasek, waleki rozrzadu tzn lozyska sie rozlecialy przy ponad 370k km. Wtryski sa zrobione, DPF wyciety, z EGRem sie zastanawiam czy wywalic czy zostawic (Jest chinczyk zalozony ponad ma juz okolo 100k km i dziala), Zycie Turbiny sie powoli konczy ma delikatny luz dlatego szukam jakas alternatywe dla regeneracji, lub zrobic hybryde (Pytanie przez jaka Firme). Slyszalem ostatnio o uszczelce smoka musze dopytac mechanika czy ja zawsze wymienia przy wymianie oleju.

ja37

V.I.P.
Posty: 6105
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 130 razy

#29

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

Netro pisze:
14 lut 2024, 7:39
Slyszalem ostatnio o uszczelce smoka musze dopytac mechanika czy ja zawsze wymienia przy wymianie oleju.
Ile płacisz za wymianę oleju?
Wymiana tej uszczelki wiąże się ze zdjęciem miski.
Nie sądzę, żeby to zrobił za 50zł.

czarnypiotrek

Astro-maniak
Posty: 4857
Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
Imię: Piotr
Auto: Octavia III/Ibiza V
Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdynia
Wdzięczny: 16 razy
Pomocny: 99 razy

#30

Nieprzeczytany post autor: czarnypiotrek »

Netro pisze:
14 lut 2024, 7:39
Np jakie? Mam juz ponad 435 000km i jedynie co zauwazylem ze boli ten silnik to napinacz alternatora nie mozna o nim zapomniec podczas wymiany bo sie zatrze i urwie pasek, waleki rozrzadu tzn lozyska sie rozlecialy przy ponad 370k km. Wtryski sa zrobione, DPF wyciety, z EGRem sie zastanawiam czy wywalic czy zostawic (Jest chinczyk zalozony ponad ma juz okolo 100k km i dziala), Zycie Turbiny sie powoli konczy ma delikatny luz dlatego szukam jakas alternatywe dla regeneracji, lub zrobic hybryde (Pytanie przez jaka Firme). Slyszalem ostatnio o uszczelce smoka musze dopytac mechanika czy ja zawsze wymienia przy wymianie oleju.
Uszczelka smoka, przy tym przebiegu warto zajrzec do panewek przed tuningiem. Mozesz sie inspirowac silnikiem A20DTR - chyba 190KM.

ODPOWIEDZ