chip tuning astra j A20DTH 165 km
- KaMYk
- Posty: 5377
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 132 razy
- Kontakt:
chip tuning astra j A20DTH 165 km
Niczego nie musisz usuwać robiąc tuning, to wszystko zależy od wielu czynników, ale nie ma obowiązku usuwać EGR czy DPF robiąc program.
Jak już pisałem, mam usunięty EGR bo tak mi się podobało. Po prostu nie chcę, aby kolektor dolotowy, w tym klapy zawirowań powietrza, zarastały nagarem. Natomiast DPF mam zostawiony, bo był sprawny i niczemu mi nie wadzi. Dużo jeżdżę poza miastem, to ma gdzie się wypalać.
Po programie zrobiłem jak na razie 45 tys. km i wszystkie podzespoły mają się bardzo dobrze.
Pompę paliwa możesz zajeździć kiepskim paliwem, brakiem zmiany filtra paliwa na czas.
Dwumas i bez programu wykończysz wysokim biegiem i niskimi obrotami.
Program tak na prawdę nic do tego nie ma, jak zawsze wszystko zależy od kierowcy.
Na tym forum nie ma wielu aut z silnikiem A20DTH i to jeszcze po programie.
Chcesz wiedzieć więcej to zarejestruj się na insignia-club.pl oraz opel-insignia.com.pl
Na tamtych forach o tym silniku i jego chip tuningu można się naczytać
Z tego co wiem, to po programie A20DTH to chyba tylko mój jest na AKP. Nie przypominam sobie, aby ktoś tu wstawiał wykres z hamowni.
Jak już pisałem, mam usunięty EGR bo tak mi się podobało. Po prostu nie chcę, aby kolektor dolotowy, w tym klapy zawirowań powietrza, zarastały nagarem. Natomiast DPF mam zostawiony, bo był sprawny i niczemu mi nie wadzi. Dużo jeżdżę poza miastem, to ma gdzie się wypalać.
Po programie zrobiłem jak na razie 45 tys. km i wszystkie podzespoły mają się bardzo dobrze.
Pompę paliwa możesz zajeździć kiepskim paliwem, brakiem zmiany filtra paliwa na czas.
Dwumas i bez programu wykończysz wysokim biegiem i niskimi obrotami.
Program tak na prawdę nic do tego nie ma, jak zawsze wszystko zależy od kierowcy.
Na tym forum nie ma wielu aut z silnikiem A20DTH i to jeszcze po programie.
Chcesz wiedzieć więcej to zarejestruj się na insignia-club.pl oraz opel-insignia.com.pl
Na tamtych forach o tym silniku i jego chip tuningu można się naczytać
Z tego co wiem, to po programie A20DTH to chyba tylko mój jest na AKP. Nie przypominam sobie, aby ktoś tu wstawiał wykres z hamowni.
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 22 lis 2016, 13:39
- Imię: Paweł
- Auto: Astra J
- Silnik: A20DTH
- Województwo: śląskie
Potwierdzam słowa kolegi Kamyk, mam jeszcze Lancie Deltę z tym silnikiem 2.0 JTDM 2, w serii wyszło 169koni, po programie 207 km i 417Nm Egr został dla dobra silnika wyprogramowany i zaślepiony, dpf został, na programie zrobiłem prawie 100tyś km i wszystko jest w porządku, dpf latem się wypala co 400km a zimą co 180km, teraz zakupiłem astrę z silnikiem A20DTH wersja 165km przed samym liftem, czekam do wiosny i jadę na wirusowanie, wiem już że ze sterownikiem EDC17 nie będzie tak łatwo jak EDC16C39. Zauważyłem że w Oplach uzyskuje się wyższy moment obrotowy niż w grupie fiata za to moc niższa.
Jak zrobię wirusa to oczywiście dam znać jak poszło.
Jak zrobię wirusa to oczywiście dam znać jak poszło.
- Xyugo
- Posty: 8
- Rejestracja: 19 sty 2017, 20:36
- Imię: Michał
- Auto: Opel Astra IV J Sport Tourer
- Silnik: 1.7 CDTI
- Województwo: łódzkie
Ja pytałem o chiptuning do mojej Astry IV J Sport Tourer 1.7 cdti i niby podobno jest możliwość ale znowu pytałem znajomego to mi odradzał, wzrost zużycia oleju, turbiny, do tego EGR bedzie szalał podobno, posiadam 160 tys przebiegu
-
- Posty: 4867
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 101 razy
- KaMYk
- Posty: 5377
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 132 razy
- Kontakt:
To nie rób chipa, bo każdą awaria, która Ci się wydarzy będzie kojarzona właśnie z tym chipem.Xyugo pisze:QR_BBPOST pytałem znajomego to mi odradzał, wzrost zużycia oleju, turbiny, do tego EGR bedzie szalał podobno
Zmiany programów są dla osób, które wiedzą czego chcę i jakie są tego skutki.
Po co porzucać ten spokój, który teraz masz?
- Bari
- Posty: 126
- Rejestracja: 23 gru 2016, 17:43
- Imię: Marcin
- Auto: Astra J
- Silnik: A17DTJ
- Województwo: śląskie
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
Dałeś do pieca KaMYk
Wytłumaczyłeś na spokojnie , albo chce się podnieść moc , cieszyć się z tego albo nie chce się chipa i jeździ się aż i tak kiedyś coś się zepsuje to normalne
Wytłumaczyłeś na spokojnie , albo chce się podnieść moc , cieszyć się z tego albo nie chce się chipa i jeździ się aż i tak kiedyś coś się zepsuje to normalne
- Michalty
- Posty: 13
- Rejestracja: 11 mar 2017, 15:16
- Imię: Michał
- Auto: Astra J 2.0 CDTI
- Silnik: A20DTH
- Województwo: łódzkie
A może ktoś podpowie jak sprawuje się w przypadku programu automat ? Jakieś doświadczenia z wytrzymałością automatu ?
- KaMYk
- Posty: 5377
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 132 razy
- Kontakt:
60 tys. km przejechane od programu i automat ma się dobrze. Program na 202KM i 436Nm.
- wesoł
- Posty: 4905
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
To wszystko zalezy jak sie jezdzi. jeden jedzie spokojnie i nie uzywa tej mocy chyba ze troche na autosce. A drugi np na swiatlach starty robi dosc czesto to moze szybciej sie skiepszczyc. Ja kiedys u siebie tylko na lekkim wirusie na 160 koni zrobilem pare testow na prostej na lapku ustawilem pomiar na cwiare do setki itd i zrobilem chyba z 10 startow i koniec po dwumasie byl.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG