chip tuning astra j A20DTH 165 km
- kanar917
- Posty: 1
- Rejestracja: 20 lut 2016, 10:21
- Imię: kuba
- Auto: Opel astra j
- Silnik: A20DTH
- Województwo: kujawsko-pomorskie
chip tuning astra j A20DTH 165 km
Witam
chciałbym zrobić chip tuning w swojej astrze A20DTH 165km i interesuje mnie czy ktos już to robił z was jaki jest wzrost mocy chodzi mi o roznice w przyspieszeniu w stosunku do nominalnej mocy i czy wystepuje kopcenie z wydechu po chipie a przy okazji jak juz pisze to czy funkcje overboost trzeba jakos uaktywnic przyciskiem czy w kazdej astrze jest dostepna zawsze?
chciałbym zrobić chip tuning w swojej astrze A20DTH 165km i interesuje mnie czy ktos już to robił z was jaki jest wzrost mocy chodzi mi o roznice w przyspieszeniu w stosunku do nominalnej mocy i czy wystepuje kopcenie z wydechu po chipie a przy okazji jak juz pisze to czy funkcje overboost trzeba jakos uaktywnic przyciskiem czy w kazdej astrze jest dostepna zawsze?
- KaMYk
- Posty: 5377
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 132 razy
- Kontakt:
Overboost jest dostępny zawsze. Co do tuningu to polecam TuneForce w Poznaniu
Moje wykresy:
[External Link Removed for Guests]
No i poszukaj na forum, jest już dużo info na temat tego silnika także
Moje wykresy:
[External Link Removed for Guests]
No i poszukaj na forum, jest już dużo info na temat tego silnika także
-
- Posty: 228
- Rejestracja: 18 lis 2012, 21:10
- Imię: Jar
- Auto: H GTC, J GTC
- Silnik: 14 XEP, A20DTH
- Województwo: śląskie
Mnie się odechciało tuningu, jak mi gościu opisał metodę dla mojej wersji. Straszna inwazja z pruciem oryginalnej elektroniki i lutowaniem. Jak ktoś ma starszą wersję i da się przez OBD, to jeszcze, ale taki hardkor to lepiej se chyba darować. I tak w tej dwulitrówce rzadko kiedy się wciska do oporu. Co nie zmienia, że sam chętnie wywaliłbym kapustę żeby jeszcze lepiej dawać w palnik Tylko ta rzeźnia mnie odstręcza...
- KaMYk
- Posty: 5377
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 132 razy
- Kontakt:
Kurde, ale wrażliwy jesteś
Przelicytuję Twoje obawy, mój sterownik był bodajże pierwszy w Polsce, zrobiony w Tuneforce. Na stole operacyjnym sterownik leżał od poniedziałku do środy, w końcu znalazł Grzegorz na niego sposób. Później jeszcze dwa dni go stroili teraz, jak już wiadomo, co i jak, to zabawa trwa kilka godzin
Za to przyjemność jazdy z 202KM i 436 Nm bezcenna
Przelicytuję Twoje obawy, mój sterownik był bodajże pierwszy w Polsce, zrobiony w Tuneforce. Na stole operacyjnym sterownik leżał od poniedziałku do środy, w końcu znalazł Grzegorz na niego sposób. Później jeszcze dwa dni go stroili teraz, jak już wiadomo, co i jak, to zabawa trwa kilka godzin
Za to przyjemność jazdy z 202KM i 436 Nm bezcenna
-
- Posty: 228
- Rejestracja: 18 lis 2012, 21:10
- Imię: Jar
- Auto: H GTC, J GTC
- Silnik: 14 XEP, A20DTH
- Województwo: śląskie
Właśnie te cyferki obiecują sporo i dla nich bym skubnął chwasta, ale do Pozka daleko. Tacy prekursorzy jak Ty mają niby przewalone, ale uważam, że masz dzięki temu zrobione najlepiej. Nikomu już tyle uwagi chop nie poświęci, jak tej pierwszej, koncepcyjnej sztuce. Może bym nawet jechał daleko, ale sam wiesz, mocy nie brakuje tak naprawdę i motywacji nie ma, a cały ten cyrk jest dla takich motopojebów jak my i pewnie jeszcze ze ćwierć tego foruma
Tak w ogóle ten pesymizm mi zaszczepił pewien doceniany tutaj tuner ... Twierdząc między innymi, że ..."ten silnik ma kłopoty ze smarowaniem"... zupełnie pomieszał uszczelkę smoka z niewydolnością magistrali...Jemu na pewno woza nie oddam.
Tak w ogóle ten pesymizm mi zaszczepił pewien doceniany tutaj tuner ... Twierdząc między innymi, że ..."ten silnik ma kłopoty ze smarowaniem"... zupełnie pomieszał uszczelkę smoka z niewydolnością magistrali...Jemu na pewno woza nie oddam.
- KaMYk
- Posty: 5377
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 132 razy
- Kontakt:
A Heko z Krakowa?
Bliżej masz.
Natomiast zgodzę się z tym, że nikomu już tyle czasu nie poświęcą. Widać to nawet na wykresach. Widać, że mój niutek co najmniej 200 obrotów dłużej trzyma się prosty.
Bliżej masz.
A dlaczego, przecież ja nic nie ryzykowałem, oddałem auto sprawne i takie miałem odebrać z chipem lub bez, bo Grzesiek wówczas nie gwarantował, że się uda. Ryzykowałem tylko wycieczkę do Poznania.miśor pisze:QR_BBPOST Tacy prekursorzy jak Ty mają niby przewalone
Natomiast zgodzę się z tym, że nikomu już tyle czasu nie poświęcą. Widać to nawet na wykresach. Widać, że mój niutek co najmniej 200 obrotów dłużej trzyma się prosty.
-
- Posty: 228
- Rejestracja: 18 lis 2012, 21:10
- Imię: Jar
- Auto: H GTC, J GTC
- Silnik: 14 XEP, A20DTH
- Województwo: śląskie
Tak, ale jak dzwoniłem, to tak średnio z "wolą walki" Jakby może za dużo klientów, albo nie lubi A20DTH? Nie wiem. Odradzał...Nie wiem co o tym myśleć. Szczególnie krytycznie o EGR, co dla mnie jest podstawą! O DPF w takim samym tonie. Trochę zaskakujące, nie? Trochę też przez ten przebieg, wtedy niecałe 30.
Po tych paru telefonach najchętniej kupiłbym gotowca z Kreatora i finał. Tylko, jak dobrze rozumiem, ładowanie się odbywa przez takie samo prucie, nie?
Po tych paru telefonach najchętniej kupiłbym gotowca z Kreatora i finał. Tylko, jak dobrze rozumiem, ładowanie się odbywa przez takie samo prucie, nie?
- KaMYk
- Posty: 5377
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 132 razy
- Kontakt:
No niestety tak, te poliftowe sterowniki tak maja
DPF ja też mam, Grzesiek też odradzał, ja miałem 6000 km przebiegu (sześć tysięcy), ale EGR poszedł w zapomnienie
DPF ja też mam, Grzesiek też odradzał, ja miałem 6000 km przebiegu (sześć tysięcy), ale EGR poszedł w zapomnienie
-
- Posty: 228
- Rejestracja: 18 lis 2012, 21:10
- Imię: Jar
- Auto: H GTC, J GTC
- Silnik: 14 XEP, A20DTH
- Województwo: śląskie
Z tym usuwaniem DPF nawet ich rozumiem, bo pomimo największego dobrodziejstwa dla silnika (według mnie większego nawet niż wywalenie EGR), to jak przeglądy się zrobią prawdziwe, a tu by mu wracali i marudzili...
DPF jest pierwszy ze względu na cykliczne przegrzewanie głowicy, szczanie do turbiny, ćwiczenie pompy, wtrysków, no i być może uszczelka smoka. To ostatnie nie jest takie pewne że nie rozszczelniłaby się bez ropy, pod wpływem chemii oleju i termicznym.
DPF jest pierwszy ze względu na cykliczne przegrzewanie głowicy, szczanie do turbiny, ćwiczenie pompy, wtrysków, no i być może uszczelka smoka. To ostatnie nie jest takie pewne że nie rozszczelniłaby się bez ropy, pod wpływem chemii oleju i termicznym.
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 22 lut 2015, 10:58
- Imię: Marcin
- Auto: Astra J Sport
- Silnik: A20DTH
- Województwo: małopolskie
Czyli w przypadku tuningu trzeba wyrzucic EGR i FAP ?
Jest ktos na forum kto jedzi z EGR i FAP po tuningu i ma juz sporo przebiegu na takim konfigu ?.
A jak trwalosc tych silnikow po tuningu ? dwumas, pompa nie pada ?
Jest ktos na forum kto jedzi z EGR i FAP po tuningu i ma juz sporo przebiegu na takim konfigu ?.
A jak trwalosc tych silnikow po tuningu ? dwumas, pompa nie pada ?