Klekotanie pod obciążeniem

Awatar użytkownika
Bari

Astro-maniak
Posty: 126
Rejestracja: 23 gru 2016, 17:43
Imię: Marcin
Auto: Astra J
Silnik: A17DTJ
Województwo: śląskie
Pomocny: 1 raz
Kontakt:

Klekotanie pod obciążeniem

#51

Nieprzeczytany post autor: Bari »

No to dziwna sprawa z tą 6 , ewentualnie trzeba by było podpiąć fejsa i ewentualne dane z czytać chodź pewnie nic w pamięci nie będzie . To fajny ten serwis Ci powiem :mrgreen: co do obrotów ok tyś to nie wiem jak u Ciebie ale u mnie musi być minimum 0 na polu lub na minusie by obroty wzrosły , auto większości stoi w ogrzewanym garażu więc tylko kilka razy miałem takie zjawisko ;-)

a z tymi wtryskami będziesz coś robił regeneracja/wymiana ? czy będziesz tak jeździł aż padną całkiem ?

Awatar użytkownika
maq9633

Użytkownik
Posty: 49
Rejestracja: 05 sie 2016, 14:44
Imię: Jakub
Auto: Opel Astra J
Silnik: 1.4 T Sport Tourer
Rocznik: 2012
Województwo: wielkopolskie
Pomocny: 1 raz

#52

Nieprzeczytany post autor: maq9633 »

Co do wtrysków sam nie wiem, wiadomo widać nie są pierwszej nowości, (163 000 km przejechane) na razie muszę na nich jeździć. Czy je wymienić przykładowo za 4-5 miesięcy? Jedni mówią "ja bym jeździł dopóki całkiem nie padną albo auto nie będzie palić" sam natomiast myślę może jak są delikatnie podjechane to za regenerację na chwilę obecną też bym mniej zapłacił . Na 100% nie kupię nowych za 6 tys.
Obroty Podnosiła mi tak samo jak temp na minusie ale np ostatni tydzień jak nią jeżdżę i mówię zatankowałem lotosa dynamic'a to przy temp -2' -1 po nocce w pracy nie podniosła w cale ...

Awatar użytkownika
Bari

Astro-maniak
Posty: 126
Rejestracja: 23 gru 2016, 17:43
Imię: Marcin
Auto: Astra J
Silnik: A17DTJ
Województwo: śląskie
Pomocny: 1 raz
Kontakt:

#53

Nieprzeczytany post autor: Bari »

Nie będę Cie namawiał abyś już się za to brał bo zostanę skrytykowany jako mechanik że ''namawiam''
Jeżeli nie robisz jakiś bardzo długich tras to możesz śmiało jeździć , a gdy poczujesz że dynamika spada na łep i szyje albo będziesz miał problem z rannym odpaleniem to wtedy bież się za regeneracje i będziesz miał spokój ;-)

Powodzenia
Ostatnio zmieniony 06 lut 2017, 12:27 przez Bari, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
sudziu

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 18 kwie 2015, 15:48
Imię: jarek
Auto: Astra 1.7 cdti
Województwo: mazowieckie

#54

Nieprzeczytany post autor: sudziu »

Witam.
Boli mnie głowa od tych wszystkich "niedomagań" mojej Aśki.

mam 1.7 125km.
Do tej pory
Wymieniłem olej w skrzyni
Przeniosłem filtr paliwa żeby butelka się nie napełniała
Wymieniłem łożyska w kołach - (niepotrzebnie)
olej co 10 tys przez DPF muszę wymieniać

A Dziś zaślepiłem EGR. Nie wywala żadnego błędu - Auto mniej pali i cisza cisza .!!!!!!!
Piszczało, szumiało, wibrowało, mocy było brak. A teraz ma faktycznie 125 kM
Może i DPF nie będzie tak często się wypier....Czyli olej dłużej.

Lubie to auto bardzo, ale pewnie dlatego że lubię pogrzebać. Zaślepiłem EGR blachą z puszki po Tyrolskiej.

Myślę że teraz jest więcej tlenu i lepiej dopala się paliwo w cyklu pracy w cylindrze. i nie słychać gazów wylotowych z instalacji EGR.

Pozdrawiam. :) Chciałbym pomóc bo sam szukałem pomocy.

czarnypiotrek

Astro-maniak
Posty: 4843
Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
Imię: Piotr
Auto: Octavia III/Ibiza V
Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdynia
Wdzięczny: 16 razy
Pomocny: 98 razy

#55

Nieprzeczytany post autor: czarnypiotrek »

Na moje oko to porpostu masz zaciety EGR. A jak go zaslepiles to lepiej pali, ale kiedys wywali blad. :). ALe liste niedomagan obecnych i przeszlych masz dosc krotka.

Awatar użytkownika
sudziu

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 18 kwie 2015, 15:48
Imię: jarek
Auto: Astra 1.7 cdti
Województwo: mazowieckie

#56

Nieprzeczytany post autor: sudziu »

Dziś zrobiłem około 500 km i wydaje sie że ciszej ale jednak klekocze. Motyla noga - pewnie wtrysk.
Kiedyś lałem mixol do paliwa i wydawało się ciszej - muszę jeszcze spróbować z mixolem.
Poza tym rusza się przegub wewnętrzny krótki - boje się że to łożysko na dyferencjale.
Mechanik powiedział że taki luz na przegubie to norma.
Zrobiłem przynajmniej 1mln km innymi autami jako handlowiec i powiem że Aśka jest bardzo przyjemna w prowadzeniu.
Ale prywatnie użytkowana "lubi pieszczoty" :|

Awatar użytkownika
maq9633

Użytkownik
Posty: 49
Rejestracja: 05 sie 2016, 14:44
Imię: Jakub
Auto: Opel Astra J
Silnik: 1.4 T Sport Tourer
Rocznik: 2012
Województwo: wielkopolskie
Pomocny: 1 raz

#57

Nieprzeczytany post autor: maq9633 »

sudziu, Zaślepienie EGR aż tyle daje ?? A na kompie byłeś ?? A takie małe info wymieniłem filtr paliwa który był tak brudny jak w ciągniku jakimś i wiecie co ... Szarpanie znikło całkowicie... :)
Ostatnio zmieniony 04 maja 2017, 23:43 przez maq9633, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
nowacze

Użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: 18 mar 2017, 18:22
Imię: Paweł
Auto: Astra J
Silnik: A17DTE
Województwo: mazowieckie

#58

Nieprzeczytany post autor: nowacze »

Witam jestem nowy i mam podobny problem ale tylko jak jest zimny Opel Astra 1.7 110km silnik A17DTE . Jest lekkie klekotanie czy stukanie słyszalne od 2000-3000 obrotów a powyżej cisza no i jak dojdzie do 90 stopni temperatury również cisza. Znajomy powiedział,że to EGR słychać i Ople tak mają- trochę dziwne przebieg 155000km. Spalanie na jałowym 0,5-0,6 spalanie wskazane na kompie od 4,2-5,2 a po tankowaniach do pełna Verve wychodzi od 5,2-6,0. Tak poczytałem o tych wtryskach i jestem przerażony o cenach.

Dż0ki

Astro-maniak
Posty: 127
Rejestracja: 03 kwie 2016, 22:47
Auto: Astra
Rocznik: 2013
Województwo: łódzkie
Wdzięczny: 1 raz

#59

Nieprzeczytany post autor: Dż0ki »

Moja Aśka 125KM klekocze srogo. Do tej pory myślałem, że "ten typ tak ma" i olewałem temat, bo moc jest, spalanie na przyzwoitym poziomie. Postaram się nagrać dźwięk tego klekotu. W wakacje 2017 samochód był podpięty pod kompa i sprawdzano dawki i stan wtrysków - wyszło ok. Teraz nie wiem czy olać temat czy jednak jest szansa żeby ten klekot pod obciążeniem wyeliminować, bo nie ukrywam że nieprzyzwoicie głośno klekocze :oops: Mam służbowe polo w benzynie i poziom hałasu silnika jest cudownie niski. Ale na tym zalety polówki się kończą ;)

Perlamocna2

Użytkownik
Posty: 16
Rejestracja: 05 wrz 2017, 13:10
Imię: Michał
Auto: Astra J
Województwo: lubelskie

#60

Nieprzeczytany post autor: Perlamocna2 »

Witam Kolegów.. Ja w Swojej Asterce mam taki sam problem.. Silnik 1.7 110 koni.. Przebiegu raptem 144 tysiace i wtryski juz sie odzywaja.. Na zimnym okej.. A jak sie rozgrzeje przy lekkim "muskaniu" gazu w granicach 1500-1800 obrotow zaczyna dac sie slyszec delikatne klekotanie.. Nawet na postoju jak trzymam gaz na takich obrotach to wyczuwalne jest takie jakby delikatne szarpanie silnikiem.. Bylem u pompiarza.. Podlaczal pod kompa.. Jezdzil.. Sprawdzal.. To powiedzial ze jakis blad mu wyskakuje.. Ze jakis niby to poczatek wtrysku czy cos.. I ze regeneracji przy Denso sie nie robi... I kazal mi tak jezdzic a przyjsc dopiero wtedy jak bedzie bardzo klekotalo to wymieni na nowe... 1500 tys jeden, plus robota.. Plus wgranie.. Troche porazka.. Zreszta ja tak nie chce jezdzic.. Wiec szukam pomocy u Was:-) woj. Lubelskie sie klania.. Pozdrawiam..

ODPOWIEDZ