Też kupiłem tego Vgate iCar2 i te twoje cyk mnie intryguje, jak wsiadasz do auta włączasz zapłon to musisz nacisnąć guzik na tym gówienku żeby uzyskać połączenie?? czy łączy Ci automatycznie? Bo z tego co ja zauważyłem u mnie to muszę nacisnąć guzika niestety (idealnie by było gdyby moduł po włączeniu stacyjki sam sie aktywował)Zubi pisze:QR_BBPOST Tak, wybudza. W ogóle nie wypinam ELMa z gniazda.
Po wejściu do auta, cyk i działa
Aplikacja CDTI DPF Info - etap testów
- Sprinterpl
- Posty: 98
- Rejestracja: 24 kwie 2018, 22:48
- Imię: Tomek
- Auto: ASTRA J SRI 2011
- Silnik: 1.7 cdti 125
- Województwo: Zagranica - UE
- Wdzięczny: 6 razy
- Pomocny: 7 razy
- Kontakt:
Aplikacja CDTI DPF Info - etap testów
- KaMYk
- Posty: 5377
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 132 razy
- Kontakt:
Musisz nacisnąć, aby wybudzić moduł.
Ma to swoje zalety, moduł wyłącza się, zatem nie pobiera prądu np. w nocy jak auto stoi w garażu
a dwa, to moduł jest nie aktywny i nie można się z nim połączyć, zdolny haker może otworzyć drzwi itd ...
Było już o tym pisane na forum. Dlatego icar 2 jest lepszy niż icar 3, który nie ma przycisku.
Ma to swoje zalety, moduł wyłącza się, zatem nie pobiera prądu np. w nocy jak auto stoi w garażu
a dwa, to moduł jest nie aktywny i nie można się z nim połączyć, zdolny haker może otworzyć drzwi itd ...
Było już o tym pisane na forum. Dlatego icar 2 jest lepszy niż icar 3, który nie ma przycisku.
- Sprinterpl
- Posty: 98
- Rejestracja: 24 kwie 2018, 22:48
- Imię: Tomek
- Auto: ASTRA J SRI 2011
- Silnik: 1.7 cdti 125
- Województwo: Zagranica - UE
- Wdzięczny: 6 razy
- Pomocny: 7 razy
- Kontakt:
Aha dzięki za info nie wiedziałem o możliwości ingerencji w zamki itp, nie sądzę co prawda żeby zdolny człowiek zajmował się otwieraniem starego auta ale dobrze wiedzieć.
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 25 lut 2018, 12:04
- Imię: Maciej
- Auto: Astra J
- Silnik: A17DTJ
- Województwo: dolnośląskie
-
- Posty: 237
- Rejestracja: 02 kwie 2011, 9:09
- Imię: Marcin
- Auto: Astra H Kombi 1.7 CDTI
- Silnik: Z 17 DTH
- Województwo: mazowieckie
Gro sprzedawców na wiadomym portalu sprzedaje interfejsy z guzikiem na obudowie który nie jest niestety do niczego podłączony - żeby wzbudzić urządzenie, trzeba je wyjąć z gniazda i ponownie włożyć.....
Sam to przerabiałem ostatnio - musiałem zwrócić interfejs z niedziałającym guzikiem wzbudzenia i zakupić raz jeszcze u innego sprzedawcy taki z działającym guzikiem wzbudzenia (najlepiej zapytać sprzedawcę przed zakupem czy guzik jest tylko atrapą czy rzeczywiście działa).
Sam to przerabiałem ostatnio - musiałem zwrócić interfejs z niedziałającym guzikiem wzbudzenia i zakupić raz jeszcze u innego sprzedawcy taki z działającym guzikiem wzbudzenia (najlepiej zapytać sprzedawcę przed zakupem czy guzik jest tylko atrapą czy rzeczywiście działa).
- Lukdohc
- Posty: 2
- Rejestracja: 30 maja 2018, 23:02
- Auto: Astra j
- Województwo: śląskie
Witam.
Mam od 5dni astre sports Tourer z silnikiem 2.0 ecoflex. Wczesniej czytałem dużo na forum o wypalaniu DPF i myślałem by założyć diodę żeby wiedzieć kiedy to nastąpi:) ale dziś pierwszy raz mi wypalało i zauważyłem to dzięki temu że na wyświetlaczu między zegarami gdy dałem na opcję Eco to w pewnym momencie pokazało mi największe obciążenie tj. wentylator i grzanie tylnej szyby, więc tak myślę że tym sposobem można wiedzieć kiedy wypala DPF. Jeśli za mało czytałem i już to wiadomo to przepraszam, ale nie napotkałem info. na forum o tym, więc chciałem się tym podzielić: pozdrawiam
Mam od 5dni astre sports Tourer z silnikiem 2.0 ecoflex. Wczesniej czytałem dużo na forum o wypalaniu DPF i myślałem by założyć diodę żeby wiedzieć kiedy to nastąpi:) ale dziś pierwszy raz mi wypalało i zauważyłem to dzięki temu że na wyświetlaczu między zegarami gdy dałem na opcję Eco to w pewnym momencie pokazało mi największe obciążenie tj. wentylator i grzanie tylnej szyby, więc tak myślę że tym sposobem można wiedzieć kiedy wypala DPF. Jeśli za mało czytałem i już to wiadomo to przepraszam, ale nie napotkałem info. na forum o tym, więc chciałem się tym podzielić: pozdrawiam
- jarek1984
- Posty: 9
- Rejestracja: 15 lip 2018, 21:07
- Auto: Astra J
- Silnik: A17DTS
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie, nowodworski
Witam, jestem posiadaczem 1,7 cdti a17dts. proszę o podpowiedź czy da radę połączyć się aby odczytać DPF?