Aplikacja CDTI DPF Info - etap testów
- KaMYk
- Posty: 5371
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 129 razy
- Kontakt:
Aplikacja CDTI DPF Info - etap testów
W swoim temacie zamieściłem info o tworzeniu aplikacji do monitorowania pracy DPF za pomocą interfejsu EIM327 z BT i smartfonu z ta aplikacją.
http://astraklub.pl/viewtopic.php?p=1232057#p1232057
http://astraklub.pl/viewtopic.php?p=1232645#p1232645
Osobiscie jestem w trakcie testowania, a aplikacja cały czas się rozwija. Działa poprawnie w Astrze J i Insigni z silnikiem 2.0
Twórca chce ją rozszerzyć także o silniki 1,7, które dość powszechnie występują w Astrach J.
Poszukuje wobec powyższego chętnych osób do testowania.
Warunek w zasadzie jest jeden, chętny musi posiadać interfejs ELM327 z BT
Dodam, że docelowo aplikacja ma także odczytywać błędy i je kasować.
Jak ktoś chciałby uczestniczyć w testach to pisać:
do mnie na PW swój e-mail
bezpośrednio na adres: "Insignia DPF Info" <insigniadpf@gmail.com>
Ryzyko żadne, auta nie uszkodzicie, aplikacja tylko pobiera dane z auta, jak Torque czy op-com, ale nie wprowadza żadnych zmian w systemie auta. Obsługa banalna, można powiedzieć, że dziecinnie prosta.
Macie pytania piszcie
http://astraklub.pl/viewtopic.php?p=1232057#p1232057
http://astraklub.pl/viewtopic.php?p=1232645#p1232645
Osobiscie jestem w trakcie testowania, a aplikacja cały czas się rozwija. Działa poprawnie w Astrze J i Insigni z silnikiem 2.0
Twórca chce ją rozszerzyć także o silniki 1,7, które dość powszechnie występują w Astrach J.
Poszukuje wobec powyższego chętnych osób do testowania.
Warunek w zasadzie jest jeden, chętny musi posiadać interfejs ELM327 z BT
Dodam, że docelowo aplikacja ma także odczytywać błędy i je kasować.
Jak ktoś chciałby uczestniczyć w testach to pisać:
do mnie na PW swój e-mail
bezpośrednio na adres: "Insignia DPF Info" <insigniadpf@gmail.com>
Ryzyko żadne, auta nie uszkodzicie, aplikacja tylko pobiera dane z auta, jak Torque czy op-com, ale nie wprowadza żadnych zmian w systemie auta. Obsługa banalna, można powiedzieć, że dziecinnie prosta.
Macie pytania piszcie
-
- Posty: 4826
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 98 razy
Przeciez taki bajer można zrobić w Torque. Oczywiście trzeba znac odpowiedni PID serwisowy z fabrycznego zakresu mode 22. Czy kolega tworzący ta aplikacje zdobyl te PIDy legalnie ? Jeśli nie to GM się o to upomni. Bo oficjalnie sa dostępne tylko za oplata, spora oplata.
A tak ogolnie fajne cudo.
A tak ogolnie fajne cudo.
- FalconTech
- Posty: 5505
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
Czy są jakieś ograniczenia co do ELM? Pamiętam taką apkę z forum Vectry i tam było bardzo ciężko dostać interface, który komunikował się z aplikacją.
Ja niestety mam zajęty port OBD. Chyba, że z ELM wystarczą piny, których nie używam.
Ja niestety mam zajęty port OBD. Chyba, że z ELM wystarczą piny, których nie używam.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
- KaMYk
- Posty: 5371
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 129 razy
- Kontakt:
Aplikacja działa tylko z Astrą J i Insignią, może jeszcze w Antarze i Mokka, z taką elektroniką jak w J i Insigni.
Astry H, Vectry C i tym podobne nie będą współpracować.
Ograniczenia co do ELM, co najmniej wersja 1.3
Astry H, Vectry C i tym podobne nie będą współpracować.
Ograniczenia co do ELM, co najmniej wersja 1.3
- KaMYk
- Posty: 5371
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 129 razy
- Kontakt:
Tak w ogóle to chwilowo autor aplikacji wstrzymał prace i testy pod wpływem info
Ta opłata to 50tys. $ rocznie, także do wyjaśnienia praw prace i testy są wstrzymane.czarnypiotrek pisze:QR_BBPOST Bo oficjalnie sa dostępne tylko za oplata, spora oplata.
-
- Posty: 4826
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 98 razy
Dlatego min. Op-com tyle kosztuje. Jutro wrzucę listę oficjalnych darmowych pidow do 2.0 i 1.7
Przepraszam ze zepsulem zabawe...
Przepraszam ze zepsulem zabawe...
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2016, 21:41 przez czarnypiotrek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 4826
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 98 razy
-
- Posty: 474
- Rejestracja: 15 sie 2016, 12:21
- Auto: Astra J ST
- Silnik: A17DTR
- Województwo: małopolskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 1 raz
wypala się kiedy chcę i jak chce że tak powiem, wczoraj dłuższa trasa, dziś ruszam i zaczyna się wypalać w mieście,a w planie dłuższa trasa autostradą i zanim dojechałem do autostrady to się wypalił w korku w mieście, olej spadł o 3 %, wkurzyłem się ale wiedziałem na co się piszę kupując Diesla