Samochód gaśnie po odpaleniu
- Shonsu
- Posty: 3
- Rejestracja: 12 gru 2016, 8:28
- Auto: Astra J
- Silnik: 1.7 CDTI
- Województwo: mazowieckie
Samochód gaśnie po odpaleniu
Witam.
Po 2 dniach nie odpalania auta, dziś rano odpalam samochód, normalnie kręci ale po chwili gaśnie. Próbowałem ze 4 razy go tak odpalić, podgrzewałem kilkukrotnie świece i za którymś razie odpalił. Praca silnika bardzo nierówna, przy próbie dodania gazu na luzie samochód tak jak by tego w ogóle nie widział a gdy wrzucę bieg i dodam gazu samochód gaśnie.. Miałem mało czasu, żeby się temu dokładniej przyjrzeć bo do pracy byłem już spóźniony. Wstępne objawy wyglądają tak jak napisałem. Za którymś razem odpalił, nierówna praca silnika samochód nie odpowiada na dodawanie gazu, nie ma możliwości jazdy. Co radzicie, czy ktoś się już z czymś takim spotkał?
Po 2 dniach nie odpalania auta, dziś rano odpalam samochód, normalnie kręci ale po chwili gaśnie. Próbowałem ze 4 razy go tak odpalić, podgrzewałem kilkukrotnie świece i za którymś razie odpalił. Praca silnika bardzo nierówna, przy próbie dodania gazu na luzie samochód tak jak by tego w ogóle nie widział a gdy wrzucę bieg i dodam gazu samochód gaśnie.. Miałem mało czasu, żeby się temu dokładniej przyjrzeć bo do pracy byłem już spóźniony. Wstępne objawy wyglądają tak jak napisałem. Za którymś razem odpalił, nierówna praca silnika samochód nie odpowiada na dodawanie gazu, nie ma możliwości jazdy. Co radzicie, czy ktoś się już z czymś takim spotkał?
-
- Posty: 4839
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 98 razy
Na pierwszy strzal - zapowietrzony uklad paliwowy, lub woda w filtrze paliwa. Kiedy wymieniany filtr paliwa ?
- Shonsu
- Posty: 3
- Rejestracja: 12 gru 2016, 8:28
- Auto: Astra J
- Silnik: 1.7 CDTI
- Województwo: mazowieckie
Filtry wszystkie były wymieniane w lutym tego roku (zakupiłem go w tym czasie). Tydzień temu wymieniałem filtr oleju mogłem przy okazji wymienić pozostałe filtry. Kilometrów w tym roku zrobiłem bardzo dużo bo około 35 tys. km. Tak myślałem, że prawdopodobnie zapowietrzony układ paliwowy, bądź woda w filtrze ale lepiej dopytać ludzi, którzy mieli z czymś takim do czynienia. Mechanik ze mnie żaden ale, czy dam radę wykonać te czynności sam? Jakieś instrukcje w necie znajdę? Czy nie warto się brudzić i jechać do mechanika?
-
- Posty: 4839
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 98 razy
Filtr jest pod samochodem w okolicy tylnego prawego kola. Klucz oczkowy lub rurowy 36mm potrzebny. Mozesz soprobowac tak na szybko odkrecic koreczek od filtra, spuscic wode i potem odpowietrzyc i dojechac do mechanika.
- Shonsu
- Posty: 3
- Rejestracja: 12 gru 2016, 8:28
- Auto: Astra J
- Silnik: 1.7 CDTI
- Województwo: mazowieckie
Dzięki za pomoc, jak wrócę to tak zrobię. Który filtr paliwa polecacie to od razu wracając z pracy kupiłbym filtr do wymiany.
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 25 paź 2015, 1:20
- Auto: Astra J 1.7 cdti ecoflex
- Silnik: dtj
- Województwo: opolskie
Tak samo mialem przy wymianie filtra paliwa na nowy, trwalo to kilkadziesiat sekund zanim uklad sie odpowietrzyl. Moze filtr Ci sie zatkal. Czy jezdziles ostatnio na rezerwie, resztkach w baku?
-
- Posty: 4839
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 98 razy
mannShonsu pisze:QR_BBPOST Dzięki za pomoc, jak wrócę to tak zrobię. Który filtr paliwa polecacie to od razu wracając z pracy kupiłbym filtr do wymiany.
Ostatnio zmieniony 12 gru 2016, 12:44 przez czarnypiotrek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Xyugo
- Posty: 8
- Rejestracja: 19 sty 2017, 20:36
- Imię: Michał
- Auto: Opel Astra IV J Sport Tourer
- Silnik: 1.7 CDTI
- Województwo: łódzkie
może to głupie ale zobacz czy ci się nie zapala immobilajzer, ja tak miałem ale z uwagi na to ze tak zwana blokada sie zapala, wtedy po odpaleniu on ci po sekundzie gaśnie poki nie zniknie ta kontrolka
- ptq
- Posty: 15
- Rejestracja: 16 sie 2016, 16:32
- Imię: Rafał
- Auto: Astra J
- Silnik: A17DTR
- Województwo: wielkopolskie
Pierw dziękuje moderatorowi za zamkniecie mojego tematu, nie widzę tutaj nic podobnego oprócz tematu... Ale do rzeczy:
Witam, mam wielki problem z moja Astra J 1.7CDTI A17DTR od już od paru dni. Początkowo był to problem przejściowy. Samochód odpalał i zaraz gasł, albo chwile pochodził, ale strasznie rzucało jego obrotami do tego samochód wcale nie reagował na gaz. Czasem wystarczyło go na chwile zostawić odpalić za 5 minut i było dobrze. Teraz ten problem jest już stały samochód odpali i zaraz zgaśnie. Komputer zero błędów.(sprawdzane najnowszym opcom'em oraz drugim inny programem) Filtry nowe. Gdzie szukać przyczyny? Brakuje mu paliwa czy powietrza? Jakiś czujnik? Zawór?
Ostatnio odpięliśmy też węże paliwowe i po przekręceniu kluczykiem w ogóle nie leci paliwo, nie słychać pompy w baku(pytanie czy ten model na pompę w baku bo rożnie słyszałem). Próbowaliśmy tez jej podać paliwo bezpośrednio na pompę w silniku wysokiego ciśnienia jak się nie mylę i też nic. Zawór SCV wyciągaliśmy przemyty itp. to samo z zaworkiem w kolektorze. EGR tez juz wyciągaliśmy i jest czysty. Już rozłożyliśmy ręce i nie wiemy za co tu sie brać. Pomoże ktoś?
Witam, mam wielki problem z moja Astra J 1.7CDTI A17DTR od już od paru dni. Początkowo był to problem przejściowy. Samochód odpalał i zaraz gasł, albo chwile pochodził, ale strasznie rzucało jego obrotami do tego samochód wcale nie reagował na gaz. Czasem wystarczyło go na chwile zostawić odpalić za 5 minut i było dobrze. Teraz ten problem jest już stały samochód odpali i zaraz zgaśnie. Komputer zero błędów.(sprawdzane najnowszym opcom'em oraz drugim inny programem) Filtry nowe. Gdzie szukać przyczyny? Brakuje mu paliwa czy powietrza? Jakiś czujnik? Zawór?
Ostatnio odpięliśmy też węże paliwowe i po przekręceniu kluczykiem w ogóle nie leci paliwo, nie słychać pompy w baku(pytanie czy ten model na pompę w baku bo rożnie słyszałem). Próbowaliśmy tez jej podać paliwo bezpośrednio na pompę w silniku wysokiego ciśnienia jak się nie mylę i też nic. Zawór SCV wyciągaliśmy przemyty itp. to samo z zaworkiem w kolektorze. EGR tez juz wyciągaliśmy i jest czysty. Już rozłożyliśmy ręce i nie wiemy za co tu sie brać. Pomoże ktoś?