Szarpanie silnika podczas dodawania gazu
- lukaszek19871
- Posty: 10
- Rejestracja: 21 lis 2014, 10:37
- Imię: łukasz
- Auto: astra j
- Województwo: wielkopolskie
Szarpanie silnika podczas dodawania gazu
Astra J 1,7 cdti 110km. Gdy jade a silnik jest jeszcze zimny wszystko jest ok,jak dostanie temperatury gdy dodaje gazu na biegach 5,6 a czasem nawet na 4 czuć jak całym samochodem trzęsie. Dodam ze Dpf został wypalony ,wymieniony CSV,filtry,oraz teraz zaslepiony egr tylko ze na tą chwile tylko mechanicznie bo nie wiem czy warto płacic 350 za jego oszukanie jak moze jest dobry .Dzieje sie tak Przy obrotach ok 1700-2000 walcze z tą przypadłością kilka miesiecy moze ktos wie co to moze byc.
-
- Posty: 122
- Rejestracja: 30 sie 2014, 23:57
- Imię: Daniel
- Auto: Opel Astra H 1.7 125KM
- Silnik: Z17DTR
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Cos niemozliwe jest to co piszesz. Jesli masz zaslepiony mechanicznie a nie wyprogramowany to od razu powinien pokazywac sie samochod z kluczykiem. Mialem identyczne objawy. Wyprogramowalem egr i jest po problemie a mam praktycznie ten sam silnim
- lukaszek19871
- Posty: 10
- Rejestracja: 21 lis 2014, 10:37
- Imię: łukasz
- Auto: astra j
- Województwo: wielkopolskie
Oczywiscie ze pokazała mi sie kontrolka check ale na moje jak juz egr nie brał udziału to silnik nie powinien szarpac
-
- Posty: 122
- Rejestracja: 30 sie 2014, 23:57
- Imię: Daniel
- Auto: Opel Astra H 1.7 125KM
- Silnik: Z17DTR
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Stalowa Wola
To moze cos nie tak z zaslepieniem. Wylacz calkiem wtyczke od egr i sprobuj wtedy pojezdzic. Ja tak testowalem
- lukaszek19871
- Posty: 10
- Rejestracja: 21 lis 2014, 10:37
- Imię: łukasz
- Auto: astra j
- Województwo: wielkopolskie
-
- Posty: 818
- Rejestracja: 21 mar 2017, 17:08
- Imię: Tomek
- Auto: ix 20
- Silnik: 1.6 Pb
- Województwo: łódzkie
- Pomocny: 3 razy
Szarpanie to brak paliwa lub zapłonu. Egr to raczej byłoby jakieś zamulanie. Jakiś kumaty mechanik przydałby się z podpiętym kompem i niech patrzy co się dzieje z parametrami podczas tego szarpania. Może coś wypatrzy, forum raczej nie rozwiąże takich zagadek. Soft masz ori? Rozumiem że wymiana scv, wypalanie dpf czy zaślepienie egr to walka z tym szarpaniem
Jestem tu gdzie stoję, ale jeśli się ruszę, to mogę się zgubić.
- lukaszek19871
- Posty: 10
- Rejestracja: 21 lis 2014, 10:37
- Imię: łukasz
- Auto: astra j
- Województwo: wielkopolskie
Wszystko co robiłem to własnie walka z tym powiedzmy ze scv troche juz był popsuty bo sobie falował na biegu jałowym powinno byc 240 a on sobie skakał +-30, błędów jednoznacznych nie ma . Dwóch mechaników juz sobie rady nie dało, moze własnie któryś czujnik oszukuje np. temperatury, gdyby to by była wina braku paliwa to na niedogrzanym silniku tez by szarpał ten problem zaczyna sie po ok 10 minutach jazdy . Moze jeszcze na to cos poradzi ten co ma mi usunąć egra
Ostatnio zmieniony 09 paź 2017, 15:59 przez lukaszek19871, łącznie zmieniany 1 raz.
- maq9633
- Posty: 49
- Rejestracja: 05 sie 2016, 14:44
- Imię: Jakub
- Auto: Opel Astra J
- Silnik: 1.4 T Sport Tourer
- Rocznik: 2012
- Województwo: wielkopolskie
- Pomocny: 1 raz
Kolego miałem to samo. Jak się auto nagrzało albo jak jechałem z dużą prędkością taką około 200 km/h. Rozwiązanie jest banalnie proste (aczkolwiek kazali mi wymienić wtryski gamonie w Bosch'u). Wymień filtr paliwa
Mi to pomogło zaoszczędziłem jakieś 7500 tys bo tyle chcieli ze mnie zedrzeć a filtr ile kosztuje około 80 zł...
Mi to pomogło zaoszczędziłem jakieś 7500 tys bo tyle chcieli ze mnie zedrzeć a filtr ile kosztuje około 80 zł...
- lukaszek19871
- Posty: 10
- Rejestracja: 21 lis 2014, 10:37
- Imię: łukasz
- Auto: astra j
- Województwo: wielkopolskie
Mam pytanie Czy w moim przydadku może to być koło dwumasowe może ktoś miał takie cos , tylko jak koło dwumasowe to dlaczego nic się nie dzieje przy odpaleniu i gaszeniu . Zawsze na ciepłym silniku
- Qba161
- Posty: 1
- Rejestracja: 22 gru 2017, 11:57
- Imię: Jakub
- Auto: Astra J
- Silnik: A17DTS
- Województwo: mazowieckie
Mam podobny problem, jeździłem z komputerem i zauważyłem ,że w przedziale 1700-2000 ostro przeładowuje turbina.