SCV

mike123

Użytkownik
Posty: 50
Rejestracja: 28 lip 2014, 21:11
Auto: ASTRA IV
Silnik: A17DTR
Województwo: podkarpackie

SCV

#11

Nieprzeczytany post autor: mike123 »

Witam,

Czy naukę małej dawki paliwa należy wykonywać przy wyłączonych światłach?

EDIT:
Wymieniłem scv, po wymianie silnik pracował równo spalanie na rozgrzanym silniku 0,4-0,5. Zrobiłem przyuczenie regulatora oraz naukę małej dawki paliwa i spalanie 0,8-0,9 oraz falowanie silnika na jałowym biegu w czym może być problem?

EDIT:
zastanawiam się czy nie wykonać adaptacji pompy wysokiego ciśnienia?

soszo

Astro-maniak
Posty: 818
Rejestracja: 21 mar 2017, 17:08
Imię: Tomek
Auto: ix 20
Silnik: 1.6 Pb
Województwo: łódzkie
Pomocny: 3 razy

#12

Nieprzeczytany post autor: soszo »

Może rozłącz scv ponownie. Widać nauka mu zaszkodziła
Jestem tu gdzie stoję, ale jeśli się ruszę, to mogę się zgubić.

mike123

Użytkownik
Posty: 50
Rejestracja: 28 lip 2014, 21:11
Auto: ASTRA IV
Silnik: A17DTR
Województwo: podkarpackie

#13

Nieprzeczytany post autor: mike123 »

niestety nie pomogło. Nie wiem w czym może być problem, niepotrzebnie wykonywałem naukę małej dawki wtrysku jeśli wszystko było ok. Pewnie coś nawala tylko nie wiem co... gdyby wszystko było sprawne po nauce silnik powinien pracować poprawnie.

soszo

Astro-maniak
Posty: 818
Rejestracja: 21 mar 2017, 17:08
Imię: Tomek
Auto: ix 20
Silnik: 1.6 Pb
Województwo: łódzkie
Pomocny: 3 razy

#14

Nieprzeczytany post autor: soszo »

Czasem trafi się felerny SCV. Masz opcoma, sprawdź ciśnienie na listwie wtryskowej. Jeśli są wahania powyżej 1 MPa to spróbuj go reklamować. U mnie ciśnienie waha się od 23 do 24 MPa
Jestem tu gdzie stoję, ale jeśli się ruszę, to mogę się zgubić.

mike123

Użytkownik
Posty: 50
Rejestracja: 28 lip 2014, 21:11
Auto: ASTRA IV
Silnik: A17DTR
Województwo: podkarpackie

#15

Nieprzeczytany post autor: mike123 »

a jak wygladaja u ciebie parametry MAF i MAP?

EDIT:
jestem w trakcie reklamacji SCV ale nie mogłem czekac i kupułem kolejny. Przy poprzednim nie miałem kabla diagnostycznego i po wymianie sytuacja byla identyczna na zimnym silniku chodził równo po rozgrzaniu fralowały obroty po przejechaniu ok 1500 km wszystko zaczeło pracowac idealnie przez 5 miesiecy. W tym momencie nauke małej dawki wykonywałem CDP+

EDIT:
w niedziele oddaje samochód do mechanika, mam dość diagnozowania problemu w sumie nawet gdy auto chodziło ładnie na biegu jałowym to miało problem z obrotami przy włączonej klimie. Próbowałem to rozwiązać sam przez 2 lata nic nie wskórałem...

Oby mechanik coś poradził :)

soszo

Astro-maniak
Posty: 818
Rejestracja: 21 mar 2017, 17:08
Imię: Tomek
Auto: ix 20
Silnik: 1.6 Pb
Województwo: łódzkie
Pomocny: 3 razy

#16

Nieprzeczytany post autor: soszo »

mike123 pisze:QR_BBPOST Próbowałem to rozwiązać sam przez 2 lata nic nie wskórałem...
2 lata? Cierpliwy jesteś. Ja po dwóch tygodniach zaprowadziłbym auto do mechanika. U mnie MAF na wolnych bez klimy 5.71-5.73. Wcześniej pisałem, że MAF skacze w cały świat ale to chyba była wina interfejsu. A MAP nie wiem. Jakoś bardziej interesowały mnie korekty wtrysków i nie sprawdziłem MAP. A nie mam swojego fejsa więc nie pomogę.
Jestem tu gdzie stoję, ale jeśli się ruszę, to mogę się zgubić.

Ricki

Użytkownik
Posty: 20
Rejestracja: 18 sty 2016, 20:05
Imię: Przemysław
Auto: Astra G
Silnik: 2.0 DTI
Województwo: wielkopolskie

#17

Nieprzeczytany post autor: Ricki »

Koledzy, możecie powiedzieć jakie jest oznacze zaworu SCV w 1.7 CDTI 110 KM? Rocznik 2011. Denso jest od 200 do 400zł. Każdy ponoć jest do tego silnika, ale ma różne oznaczenia. Czym po wymianie wykonać adaptacje? Pozdrawiam.

soszo

Astro-maniak
Posty: 818
Rejestracja: 21 mar 2017, 17:08
Imię: Tomek
Auto: ix 20
Silnik: 1.6 Pb
Województwo: łódzkie
Pomocny: 3 razy

#18

Nieprzeczytany post autor: soszo »

Dcrs 301110 i 294.....0260 jeśli masz silnik A17DTJ. Jak kupiłem 1920QK tj ten 0260 tylko w pudełku citroen/peugeot. Adaptacje zrobisz opcomem czy innym interfejsem diagnostycznym. Mi robił mechanik chyba miał delphi.
Jestem tu gdzie stoję, ale jeśli się ruszę, to mogę się zgubić.

Ricki

Użytkownik
Posty: 20
Rejestracja: 18 sty 2016, 20:05
Imię: Przemysław
Auto: Astra G
Silnik: 2.0 DTI
Województwo: wielkopolskie

#19

Nieprzeczytany post autor: Ricki »

Dzięki. Ten zawór od PSA, to oryginalnie do 2.2 HDI?

soszo

Astro-maniak
Posty: 818
Rejestracja: 21 mar 2017, 17:08
Imię: Tomek
Auto: ix 20
Silnik: 1.6 Pb
Województwo: łódzkie
Pomocny: 3 razy

#20

Nieprzeczytany post autor: soszo »

Tak dokładnie. Przejechałem 24tys przez półtora roku póki co jest ok.
Jestem tu gdzie stoję, ale jeśli się ruszę, to mogę się zgubić.

ODPOWIEDZ