SCV
- Sprinterpl
- Posty: 98
- Rejestracja: 24 kwie 2018, 22:48
- Imię: Tomek
- Auto: ASTRA J SRI 2011
- Silnik: 1.7 cdti 125
- Województwo: Zagranica - UE
- Wdzięczny: 6 razy
- Pomocny: 7 razy
- Kontakt:
Czy jest jakaś różnica między zaworkami do silnikow dtj a dtr? Czy to ta sama cześć?soszo pisze:QR_BBPOST Dcrs 301110 i 294.....0260 jeśli masz silnik A17DTJ. Jak kupiłem 1920QK tj ten 0260 tylko w pudełku citroen/peugeot. Adaptacje zrobisz opcomem czy innym interfejsem diagnostycznym. Mi robił mechanik chyba miał delphi.
-
- Posty: 818
- Rejestracja: 21 mar 2017, 17:08
- Imię: Tomek
- Auto: ix 20
- Silnik: 1.6 Pb
- Województwo: łódzkie
- Pomocny: 3 razy
Ja mam DTJ to piszę o dtj. Wg innego forum opla zarówno jeden jak i drugi można stosować również w dtr.
Doniek77 . Sprawdź ciśnienie na listwie CR. Nie powinno się wahać więcej niż 1MPa. U mnie jest 23.1 do 24 na wolnych obrotach ciepłym silniku, bez klimy.
Doniek77 . Sprawdź ciśnienie na listwie CR. Nie powinno się wahać więcej niż 1MPa. U mnie jest 23.1 do 24 na wolnych obrotach ciepłym silniku, bez klimy.
Jestem tu gdzie stoję, ale jeśli się ruszę, to mogę się zgubić.
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 18 sty 2016, 20:05
- Imię: Przemysław
- Auto: Astra G
- Silnik: 2.0 DTI
- Województwo: wielkopolskie
Jestem po wymianie zaworu SCV. Kupiłem ten od PSA. Co dziwne wyprodukowany w Timorze Wschodnim. Teraz wszystko działa. Stary zaworek na zdjęciu. Nawet nie wiem, czy to oryginał. Jeszcze raz dziękuję za pomoc.
- Sprinterpl
- Posty: 98
- Rejestracja: 24 kwie 2018, 22:48
- Imię: Tomek
- Auto: ASTRA J SRI 2011
- Silnik: 1.7 cdti 125
- Województwo: Zagranica - UE
- Wdzięczny: 6 razy
- Pomocny: 7 razy
- Kontakt:
Mógłbyś dać link do tego zaworka też mam DTR i trzeba gówienko w końcu kupić a sa już nie wiem czy jest różnica miedzy dtj a dtrroxor00 pisze: ↑29 sty 2018, 9:16Witam,
A17DTR
ostatnio mialam wymieniany SCV firmy Denso z racji tego iz nierowno pracowal. Koniecznym jest wykonanie nauki malej dawki? Moj mechanik upiera sie, ze wykonal tylko adaptacje a nauczy sie on sam. Co o tym myslicie?
Ogolnie Wszystko wyglada chyba w porzadku, pracuje rowno, chwilowe spalanie na zimym 1.0-1.3L na rogrzanym 0.4-0.5L. Aczkolwiek ostatnio na rozgrzanym pokazalo 2.5L/1h ale po zgaszeniu motoru i ponownym wlaczeniu bylo 0.5-0.6L. Jak to ruszyc? Pozdro dla pomocnych duszyczek.
Ten bedzie ok?
Diesel Fuel Pump Pressure Regulator Metering Suction Control Valve For Denso SCV [External Link Removed for Guests]
- Sprinterpl
- Posty: 98
- Rejestracja: 24 kwie 2018, 22:48
- Imię: Tomek
- Auto: ASTRA J SRI 2011
- Silnik: 1.7 cdti 125
- Województwo: Zagranica - UE
- Wdzięczny: 6 razy
- Pomocny: 7 razy
- Kontakt:
Szybki raport wymieniłem zawór CSV silnik się uspokoił i pracuje równo, jutro jeszcze mam zamiar podjechać przyuczyć go dawek do mechaniora bo mój Chiński opcom nie daje mi takiej opcji.
Zaworek kupiłem na Ebay z tego linku
[External Link Removed for Guests]
Jedyne co to dołączone śrubki były dłuższe niż te które wykręciłem z auta i dołączona gumowa uszczelka była większa niż ta auta i paliwko ciekło ale na starych śrubkach i uszczelce wszystko gra .
Zaworek kupiłem na Ebay z tego linku
[External Link Removed for Guests]
Jedyne co to dołączone śrubki były dłuższe niż te które wykręciłem z auta i dołączona gumowa uszczelka była większa niż ta auta i paliwko ciekło ale na starych śrubkach i uszczelce wszystko gra .
- Blurek92
- Posty: 7
- Rejestracja: 18 lut 2019, 13:58
- Imię: Maciek
- Auto: Astra J Sports Tourer
- Silnik: A17DTR
- Województwo: mazowieckie
Panowie,
Jestem po wymianie SCV w A17DTR. Falowanie zniknęło, jednak po 10-15 sekundach pracy silnika na biegu jałowym auto momentalnie gaśnie. Jak trzymam go na obrotach to silnik pracuje. Potwierdźcie proszę, czy wymagane jest jego strojenie, aby to zniknęło ? Miał ktoś z Was taki problem?
Dzięki!
Jestem po wymianie SCV w A17DTR. Falowanie zniknęło, jednak po 10-15 sekundach pracy silnika na biegu jałowym auto momentalnie gaśnie. Jak trzymam go na obrotach to silnik pracuje. Potwierdźcie proszę, czy wymagane jest jego strojenie, aby to zniknęło ? Miał ktoś z Was taki problem?
Dzięki!
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 02 mar 2019, 19:39
- Imię: Michał
- Auto: OPEL ASTRA J SPORTS TOURER
- Silnik: A17DTJ
- Województwo: śląskie
- Wdzięczny: 2 razy
W mojej Astrze J dzieje się dokładnie to samo. Wiele osób wskazało właśnie zawór scv. W tym tyg będę go wymieniał. Mam nadzieje, ze problem z falowaniem ustanie.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk