korekty wtryskiwaczy
- kecram
- Posty: 851
- Rejestracja: 10 lis 2016, 13:26
- Auto: Astra J Cosmo Sports Tourer FL
- Silnik: A20DTH
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: łódzkie
- Pomocny: 6 razy
korekty wtryskiwaczy
Orlenowski w stosunku do większości proponowanych na rynku ma dość sporo popiołu. Mi natomiast po całym litrze dpf wypalił się idealnie do 7% więc najmniej ile mogę uzyskać.
-
- Posty: 49
- Rejestracja: 10 lis 2011, 18:53
- Imię: adam
- Auto: astra j
- Silnik: A17DTJ
- Województwo: kujawsko-pomorskie
wczoraj wlałem tego oleju ale długo nie pojezdziłem ,dzisiaj odpaliłem auto i troche je przegoniłem na poczatku z wydechu szło sporo siwego dymu , wyjeżdże cały bak i zobaczę czy jest poprawa sprawdzę też zapełnienie dpf
-
- Posty: 137
- Rejestracja: 03 gru 2016, 23:05
- Auto: Astra J ST
- Silnik: A17DTC
- Województwo: świętokrzyskie
- Pomocny: 2 razy
Semisyntetic 2T ma więcej popiołu niż Platinum Moto 2T. Cena tego drugiego dwukrotnie wieksza niż Semisyntetic. Oba Orlen. Jeździłem na tym droższym długo i różnicy nie widziałem w wypalaniu FAP. Ale to było w 307 hdi.kecram pisze:Orlenowski w stosunku do większości proponowanych na rynku ma dość sporo popiołu. Mi natomiast po całym litrze dpf wypalił się idealnie do 7% więc najmniej ile mogę uzyskać.
EDIT:
Re: korekty wtryskiwaczy
[External Link Removed for Guests] tu jest sporo na ten temat (2T).
- kecram
- Posty: 851
- Rejestracja: 10 lis 2016, 13:26
- Auto: Astra J Cosmo Sports Tourer FL
- Silnik: A20DTH
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: łódzkie
- Pomocny: 6 razy
Tego Platinum już nigdzie nie ma. Ponoć go już nie robią. Pytałem na kilkunastu dużych stacjach i nigdzie nie było.
EDIT:
Tutaj jest porównanie różnych marek oleju 2T. To jest przetłumaczone z jakiegoś niemieckiego forum:
EDIT:
Tutaj jest porównanie różnych marek oleju 2T. To jest przetłumaczone z jakiegoś niemieckiego forum:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 818
- Rejestracja: 21 mar 2017, 17:08
- Imię: Tomek
- Auto: ix 20
- Silnik: 1.6 Pb
- Województwo: łódzkie
- Pomocny: 3 razy
Teraz Orlen robi PLATINUM RIDER RACING 2T i PLATINUM Rider SCOOTER 2T oba ok 2 razy droższe od 2T Semisynthetic. Czy dwa razy lepsze to już nie wiadomo
Jestem tu gdzie stoję, ale jeśli się ruszę, to mogę się zgubić.
- veron0
- Posty: 10
- Rejestracja: 05 kwie 2018, 17:45
- Imię: Krzysztof
- Auto: Astra J
- Silnik: A17DTR
- Województwo: zachodniopomorskie
Koledzy że tak zapytam, jak sprawdźcie procentowo poziom wypalenia DPF'a? Tymi emulatorami i apkami?
-
- Posty: 231
- Rejestracja: 26 kwie 2015, 20:14
- Auto: Astra J ST
- Silnik: A17DTJ
- Województwo: małopolskie
- Pomocny: 2 razy
i jak tam wrażenia pomogło? U mnie też od jakiegoś czasu czuć drgania na biegu jałowym, zastanawiam się nad rozpoczęciem dolewania oleju 2Tbull pisze:QR_BBPOST wyjeżdże cały bak i zobaczę czy jest poprawa sprawdzę też zapełnienie dpf
-
- Posty: 82
- Rejestracja: 12 gru 2008, 14:54
- Imię: Maciej
- Auto: Astra G 1,8 16V 1999r
- Silnik: x18xe1
- Rocznik: 1999
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: SZCZECIN
- Kontakt:
Panowie,stosuje 2T w citroenie berlingo 2.0hdi 90km prawie co tankowanie.250 ml na 50 l ropy-pelnybak 54.Robie to juz od ponad roku.Dolewajcie tylko mineralny, nie patrzcie na popiolowatosc bo to praktycznie zadna roznica, ALE roznica jest w temperaturze spalania.Ropa spala sie w temperaturze okolo 60 stopni-tyle samo ma mineralny.Czyli spala sie z ropa.Natomiast polsyntetyk moa cos okolo 80 stopni,a syntetyczny okolo 100.Tak wiec przelatuja przez wtryski,zalewajac wam wlasnie dpf-y,turbiny itp.Z iloscia tez nie przeginajcie.Na testach wyszlo ze na kazde 200 litrow optymalna ilosc to 2T to 1 litr.Fakt na jednorazowe "uderzenie"moze byc,ale po to to robili chyba niemcy-testy-i wyszlo ze dolewajac wiecej oleju,zmieniaja sie parametry/wlasciwosci paliwa.Dlatego 250 ml/50 l w zupelnosci wystarczy,nawet na 55-60l.Najwazniejsza to systematycznosc.2T dodaje sie do ON tego lepszego w stylu verva itp dlatego ze jest w nim malo siarki przez co jest "suche" i dlatego przycierac moze sie pompa,stad moga byc opilki w filtrze paliwa.Jezeli je zobaczycie naprawde dobrze je wyczysccie bo jak filtr niewylapie to wleci do wtrysku i kaplica.Zwykly ON jest bardziej zasiarczony. Siarka przyczynia sie do korozji wnetrza silnika,ale tez oliwi elementy,jezeli mozna tak to najprosciej wytlumaczyc.Na ta chwile-ja leje tego drozszszego ON- moge stwierdzic ze auto wogule nie kopci,chyba ze na jalowym porzadnie ale to porzadnie mu depne-oczywiscie rozgrzanym,brak opilek-a przy kupnie podczas zmiany filtra paliwa troszke bylo.Wpiscie w google 2T do diesla i wyskocza artykuly w tym nawet z przeprowadzonych testow.Testy byly prowadzone w laboratoium,nie w garazu.Zaszkodzic napewno nie zaszkodzi, ale powinno pomoc.Olej ktory leje to mixol S.Podjazd pod dystrybutor,wlewam 250ml-sa podzialki-i dopiero paliwo.
Sorki za literowki jak sa ale pisze z telefonu
Sorki za literowki jak sa ale pisze z telefonu