Przeładowanie turbo po regeneracji
- wojtala79
- Posty: 7
- Rejestracja: 01 lis 2014, 23:12
- Imię: Wojtek
- Auto: astra j
- Silnik: x20DTH
- Województwo: pomorskie
Przeładowanie turbo po regeneracji
Witam wszystkich forumowiczów. Przeczytałem wszystkie posty na ten temat i nie znalazłem odpowiedzi na temat swojego problemu. Niedawno zdarzyła mi się awaria turbiny niestety prawie 700 km od domu. Moje auto to astra j 2.0 cdti 160 km. Została oczywiście zregenerowana . Zostal mi polecony warsztat wiec wstawiłem autko. Odbierając z warsztatu nadal wywalalo błąd P0234 jak przed awarią . Właściciel stwierdził, że jest to wina zaworu n75 lub ewentualnie czujnika MAP na kolektorze ssacym. Ze względu na to że auto mi było potrzebne na wczoraj uregulowalem naleznosc ,odebrałem auto i wrocilem do domu. Wymienilem zawor,czujnik i niestety nic sie nie zmienilo . Korzystam z auto com-a i oprócz błędu o przeładowaniu pojawił się błąd położenie zaworu turbosprezarki - nie przyuczony. Nie ma nigdzie info o jakie przyuczenie chodzi i żaden mechanik nie wie o co chodzi. Dodam,że błąd potrafi wyskoczyć zaraz po uruchomieniu silnika oraz podczas jazdy . Pokazanie się informacji o błędzie nie powoduje niczego i auto ma pełną moc przynajmniej tak mi się wydaje. Dzięki mechanikom wymieniłem już 2 zawory n75 oraz 2 czujniki ciśnienia doładowania i niestety bez poprawy. Bledy nadal te same .Może ktoś kiedyś miał podobny problem . Za każdą pomoc będę bardzo wdzięczny.
EDIT:
Dodam ,ze dugi błąd to P003A
EDIT:
Dodam ,ze dugi błąd to P003A
- mirpo
- Posty: 83
- Rejestracja: 04 sty 2016, 21:06
- Imię: Mirek
- Auto: Astra J ST OPC line
- Silnik: A20DTH
- Województwo: mazowieckie
- Pomocny: 1 raz
Gdzieś już na forum pojawiała się informacja, że po regeneracji turbo należy wyregulować sztangę od sterowania łopatek, bo w przeciwnym wypadku może wykazywać błąd przeładowania. Pytanie czy u Ciebie to robili? Poczytaj może o tym.
- wojtala79
- Posty: 7
- Rejestracja: 01 lis 2014, 23:12
- Imię: Wojtek
- Auto: astra j
- Silnik: x20DTH
- Województwo: pomorskie
Teoretycznie powinno to być standardem ,że po regeneracji całość jest ustawiana więc nie zwacslr szczerze mówiąc na to uwagi chociaż "dół" po regeneracji jest słabiutki.
EDIT:
Teoretycznie powinno to być standardem ,że po regeneracji całość jest ustawiana więc nie zwróciłem szczerze mówiąc na to uwagi chociaż "dół" po regeneracji jest słabiutki.
EDIT:
Teoretycznie powinno to być standardem ,że po regeneracji całość jest ustawiana więc nie zwróciłem szczerze mówiąc na to uwagi chociaż "dół" po regeneracji jest słabiutki.
- wojtala79
- Posty: 7
- Rejestracja: 01 lis 2014, 23:12
- Imię: Wojtek
- Auto: astra j
- Silnik: x20DTH
- Województwo: pomorskie
Konkretnie na ten temat nie znalazłem odpowiedzi i stąd mój post ...
- wojtala79
- Posty: 7
- Rejestracja: 01 lis 2014, 23:12
- Imię: Wojtek
- Auto: astra j
- Silnik: x20DTH
- Województwo: pomorskie
Podpowiedz czy slabnacy zawór scv może mieć wpływ na takie objawy . Pytam ponieważ gdzieś coś takiego usłyszałem .
- wojtala79
- Posty: 7
- Rejestracja: 01 lis 2014, 23:12
- Imię: Wojtek
- Auto: astra j
- Silnik: x20DTH
- Województwo: pomorskie
Ok. Jeszce jedno pytanie czy błąd p003a dotyczący przyuczenia turbosprezarki ,ktory rowniez eie pojawia ma również przyczynę w złym ustawieniu geometrii czy jest coś co trzeba zrobić po regeneracji . Pytam bo w gruszce oprócz kroćca do podciśnienia jest jeszcze wtyczka i w tym może jest problem .
- wojtala79
- Posty: 7
- Rejestracja: 01 lis 2014, 23:12
- Imię: Wojtek
- Auto: astra j
- Silnik: x20DTH
- Województwo: pomorskie
Przeszło mi to przez myśl. Nie pozostaje nic innego jak oddac turbo na wymianę gruchy. Dziękuję wszystkim za pomoc. Dam znać czy pomogło...