Moja astra ma przebieg 111 ooo km silnik 2.0 165km rok produkcji 10.2014 przymierzam się do wymiany rozrządu będzie to robił mój znajomy mechanik, przymierzam się ze względu na przebieg oraz jak auto odpalam po nocy to jest jakby tarcie - ślizganie się paska albo to pompa nie znam się w każdym razie tez ubywa mi płynu ale w niewielkiej ilości- moze już pompa podcieka w drugiej astrze przy takim przebiegu była już wymieniana. Chciałbym również wymienić pasek wielorowkowy wraz z rolkami gdyż czytałem ze powinno się przy takim przebiegu wymienić jak rozrząd. I tu moje pytanie patrzę na ceny części oryginalne rozrząd 488 pompa 312 pasek 126 rolki ? - czekam na odpowiedz a natomiast części INA - rozrząd i pompa wody 350 pasek i rolki ? - czekam na odpowiedz ..... Proszę o opinie i porady bo naczytałem się o zerwaniach pasków ... mechanik radzi oryginały bo auto dla mnie i trochę nim pojeżdżę ... czy opłaca się oszczędzić czy zainwestować w GM
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wymiana rozrządu GM czy nieoryginalne części
Witam,
Moim zdaniem zakup GM czy zamiennika jest obojętny jeśli rozważymy jakiś dobry i stosunkowo tani zamiennik. Firmy robiące orginalne części dla Gm produkują zamienniki dla innych firm i odwrotnie. Osobiście zrobiłem wiecej km na zamienniku niż na orginalnym, gdzie orginał był w gorszym stanie po mniejszej ilosci przebytych km (W SKODZIE OCTAVI 1). Jeśli chodzi o ubytek płynu to poszukałbym pierw nieszczelności w obwodzie (nie sugeruje od razu pompy wody) i zapytał sam siebie o jakość wlanego płynu, gdyż w mojej Astrze miałem podobny przypadek z ubytkiem zwiazany ze słabą jego jakością - sprawdziłem sam po wymianie silnika w Aso (WODA -12'C ... janusze mechaniki)
Pozdr.
Moim zdaniem zakup GM czy zamiennika jest obojętny jeśli rozważymy jakiś dobry i stosunkowo tani zamiennik. Firmy robiące orginalne części dla Gm produkują zamienniki dla innych firm i odwrotnie. Osobiście zrobiłem wiecej km na zamienniku niż na orginalnym, gdzie orginał był w gorszym stanie po mniejszej ilosci przebytych km (W SKODZIE OCTAVI 1). Jeśli chodzi o ubytek płynu to poszukałbym pierw nieszczelności w obwodzie (nie sugeruje od razu pompy wody) i zapytał sam siebie o jakość wlanego płynu, gdyż w mojej Astrze miałem podobny przypadek z ubytkiem zwiazany ze słabą jego jakością - sprawdziłem sam po wymianie silnika w Aso (WODA -12'C ... janusze mechaniki)
Pozdr.
Ostatnio zmieniony 12 lis 2018, 8:19 przez Usunięty użytkownik 864746, łącznie zmieniany 1 raz.
- xxvvcc
- Posty: 839
- Rejestracja: 02 lut 2014, 19:38
- Auto: Astra J, Corsa D
- Silnik: A16LET, Z12XEP
- Województwo: zachodniopomorskie
- Wdzięczny: 4 razy
- Pomocny: 22 razy
- Kontakt:
W Szczecinie rok temu u Grzesika, oryginalne części GM 907 zł bez pompy.
W mojej Asterce z silnikiem A16LET, pompa jest oddzielnie montowana i można sobie ją wymienić bez ingerencji w rozrząd.
Nie wiem jak jest w przypadku A20DTH.
W mojej Asterce z silnikiem A16LET, pompa jest oddzielnie montowana i można sobie ją wymienić bez ingerencji w rozrząd.
Nie wiem jak jest w przypadku A20DTH.
-
- Posty: 251
- Rejestracja: 03 sie 2014, 11:09
- Auto: ASTRA
- Województwo: zachodniopomorskie
- Pomocny: 1 raz
Oryginalna pompa to koszt ok 300 zł
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
EDIT:
Re: Wymiana rozrządu GM czy nieoryginalne części
Całkowity koszt rozrząd i pasje wielorowkowy z rolkami wszystko INA koszt 630 zł za oryginały ok 1500 zł wiec jest spora różnica
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
EDIT:
Re: Wymiana rozrządu GM czy nieoryginalne części
Całkowity koszt rozrząd i pasje wielorowkowy z rolkami wszystko INA koszt 630 zł za oryginały ok 1500 zł wiec jest spora różnica
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk