Witam serdecznie.
Mam problem z moją Astra J 1.7cdti 125km 2011r. Otóż gdy jade sobie spokojnie np. okolo 1500 obrotow/min i chce nagle przyśpieszyć to kierownicą i przodem auta zaczyna bardzo szarpać, trzęść, lecz gdy obroty dojdą do 2000/min i wydajniej zaczyna pracować turbina problem znika i auto zaczyna ladnie spokojnie jechać. Tak jakby turbina odciążyła silnik, który już ma lżej i nie szarpie sie już. Problem ten ukazuje się w przedziale od 1100 do 2000 obrotów/min. Przy ruszaniu nie ma objawów szarpania, rusza normalnie. Ponadto zużycie paliwa wzrosło i od czasu do czasu wyskakiwal komunikat: ograniczona moc silnika, skontaktuj sie z serwisem. I auto nie ma mocy.
Regeneracja wtryskow nie pomogła.
Świece nowe.
Półoski w dobrym stanie
Szarpanie silnika
- Pawel1991
- Posty: 7
- Rejestracja: 10 sie 2019, 8:31
- Imię: Paweł
- Auto: Astra J
- Województwo: łódzkie
-
- Posty: 4839
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 98 razy
- Pawel1991
- Posty: 7
- Rejestracja: 10 sie 2019, 8:31
- Imię: Paweł
- Auto: Astra J
- Województwo: łódzkie
W serwisie odczytano błąd p0340
Nieprawidłowy odczyt ustawienia wału... dolotowego..
Cos takiego. I się zastanawiam czy to może czujnik poszedł. Czy dalej jeden wtrysk kuleje..
Nieprawidłowy odczyt ustawienia wału... dolotowego..
Cos takiego. I się zastanawiam czy to może czujnik poszedł. Czy dalej jeden wtrysk kuleje..
- Pawel1991
- Posty: 7
- Rejestracja: 10 sie 2019, 8:31
- Imię: Paweł
- Auto: Astra J
- Województwo: łódzkie
Witam. Auto naprawione. Po pomiarze cisnienia w cylindrach okazalo sie ze 3 i 4 cylinder ma zbyt miskie cisnienia.
Diagnoza przepalenie uszczelki oraz głowicy.
Ponoć czesta wada w silnikach 1.7cdti
Diagnoza przepalenie uszczelki oraz głowicy.
Ponoć czesta wada w silnikach 1.7cdti