P062b nie odpala, tylko na plaka, tryb awaryjny

Awatar użytkownika
Gacek882

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 24 lis 2022, 9:37
Imię: Piotr
Auto: Astra j
Województwo: zachodniopomorskie

P062b nie odpala, tylko na plaka, tryb awaryjny

#1

Nieprzeczytany post autor: Gacek882 »

Witam. Posiadam opla astrę 1.7 dtj, auto nie chce odpalić tylko na plaka odpala. Auto kupiłem niesprawne, niby wtryskiwacz do wymiany i tak też zrobiłem, zakodowalem nowy wtryskiwacz i przy tym z automatu wg procedury delphi jest później do zaprogramowania mała dawka wtrysku. Po próbach odpalenia auta zapchal się na amen dpf po jego umyci zaraz stało się to samo (auto Kopci na szaro czano jak już odpali na plaka) problem dpf powiedzmy że już się nie zapcha. Rozrząd sprawdzony, wszystkie wtryski sprawdzone na maszynie i zaprogramowane z nowymi kodami, scv podmieniony ze sprawnej takiej samej jak i podmieniane listwa wtryskowa, egr wyczyszczony. Błąd stały P062b że nie zaprogramowana małą dawka wtrysku bo nie idzie tego zrobić bo przerywa w trakcie procedury. Auto w trybie awaryjnym cały czas prawdopodobnie przez ten błąd. Już nie wiem co z tym robić i co jeszcze sprawdzić. Może miał ktoś taki przypadek

Zapomniałem dodać że test szczelności dolotu zrobiony, przy kreceniu pokazuje obroty silnika na komputerze poad 400, ciśnienie na listwie też jest ponad 20
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

ja37

V.I.P.
Posty: 6126
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 132 razy

#2

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

Pisałem ci już na ten temat.
Źle programujesz wtryski, albo padł komputer.
Albo delphi jest za cienkie do tego.
W corolli też wtryski były robione i też delphi nie dał rady.
Pomogło wpisanie starych numerów wtrysków.

czarnypiotrek

Astro-maniak
Posty: 4866
Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
Imię: Piotr
Auto: Octavia III/Ibiza V
Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdynia
Wdzięczny: 16 razy
Pomocny: 100 razy

#3

Nieprzeczytany post autor: czarnypiotrek »

P037E - zwarcie/rozwarcie na obwodzie swiec zarowych.
P062B
Perform the small quantity learning. If DTC P062B sets after programming, perform the following steps:

• Ensure that all tool connections are secure.
• Ensure the programming equipment is operating correctly.
• Ensure the correct software and the correct calibration is used.
• Attempt to program the K20 Engine Control Module.
⇒ If DTC P062B sets, replace the K20 Engine Control Module.

Awatar użytkownika
Gacek882

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 24 lis 2022, 9:37
Imię: Piotr
Auto: Astra j
Województwo: zachodniopomorskie

#4

Nieprzeczytany post autor: Gacek882 »

Błąd od świec wyeliminowany tylko został dawki. No to muszę spróbować w takim razem innym kablem. Coś poza opcomem może dać radę?

ja37

V.I.P.
Posty: 6126
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 132 razy

#5

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

Pewnie tech albo mdi.

Awatar użytkownika
Gacek882

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 24 lis 2022, 9:37
Imię: Piotr
Auto: Astra j
Województwo: zachodniopomorskie

#6

Nieprzeczytany post autor: Gacek882 »

Źle zaprogramowane wtryski miały by wpływ na to że nie idzie jej odpalić?

Crazy

Klubowicz AKP
Posty: 288
Rejestracja: 31 gru 2021, 11:27
Imię: Dawid
Auto: Astra J
Silnik: A16LET
Rocznik: 2012
Województwo: podkarpackie
Wdzięczny: 6 razy
Pomocny: 22 razy

#7

Nieprzeczytany post autor: Crazy »

ja37 pisze:
24 lis 2022, 12:48
Pewnie tech albo mdi.
Tech nie obsluguje Astry J
Diagnostyka komputerowa, programowanie, dorabianie kluczy, BCM, CIM. OPEL wszystkie modele do 2022r.Odczyt kodu PIN/Car-Pass, rozszerzenie komputera Astra J, K i inne. Zapraszam

Awatar użytkownika
Gacek882

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 24 lis 2022, 9:37
Imię: Piotr
Auto: Astra j
Województwo: zachodniopomorskie

#8

Nieprzeczytany post autor: Gacek882 »

Problem prawdopodobnie rozwiązany, przepalona uszczelka między 3 a 4.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Foton

Astro-maniak
Posty: 1197
Rejestracja: 20 gru 2020, 0:27
Imię: Marcin
Auto: Różne takie
Silnik: Petrol i Diesel
Rocznik: 1998
Województwo: mazowieckie
Pomocny: 62 razy

#9

Nieprzeczytany post autor: Foton »

"Auto kupiłem niesprawne, niby wtryskiwacz do wymiany"

Nie ma takiej opcji że ktoś sprzedaje auto z uszkodzonym silnikiem i podaje diagnozę i banalne jej rozwiązanie na talerzu.

Na 100% auto było już wcześniej diagnozowane a to z wtryskiem to tylko bajanie aby poszło.

A17DTJ był do 2011 roku to motor, naczy auto, może mieć nabite (11 x 35 000 km) coś pod 400 000 km jak nie lepiej.

No ale silnik jest naprawialny, blok żeliwny, to może coś z tego będzie.

Koniecznie trzeba sprawdzić blok i głowicę czy prosta.

Nie wiadomo czy głowica się jeszcze nadaje do wrzucenia jak to sobie tak dłużej śmigało z przepaloną uszczelką.

Zrobić dobrze diesla to musi być dobry silnikowiec to nie jest benzyniak gdzie wyjm wyczyśc i włóż i jakoś to będzie.

Nawet dobranie uszczelki pod głowicę jest nie lada wyzwaniem w dieslu.
Bo musi być inna grubość jak nominał po planowaniu.

Musi być ktoś kto ma o tym pojęcie, kto robił diesle i tu na forum takiej wiedzy raczej nie zdobędziesz jak to sam będziesz robił.

Rozebrać to zawsze pikuś.

[External Link Removed for Guests]

Może przesadzam ale tak to z Dieslami jest.

No i gwarancja na naprawę jakaś być musi jeśli za to płacisz.

// w starych książkach sam naprawiam to jeszcze to było, były dane jak polepić diesla, ile planować i jaka uszczelka
teraz już chyba tego nie ma, ale nie wiem.

Kurde
Się rozpisałem.

Ale chodzi o to żeby zrobić to dobrze, według sztuki napraw silników i żeby wyszło i grało.

Daleki też byłbym swoją drogą od szukania wiedzy w Internecie jak to polepić, bo jeden powie tak a drugi tak a jedyne słuszne są dane producenta.
A tutaj producent przewiduję naprawę silnika i te dane są, gdzieś są.


Bo np. taki Foton napiszę że:
Zbierz 2 setki i daj uszczelkę 1,05

A potem tłoki będą walić w zawory.

Panowie !

Jest już dobrze, ma moc i nie kopci ale strasznie głośno chodzi...


Dobra.
Uciekam.

ODPOWIEDZ