P062b nie odpala, tylko na plaka, tryb awaryjny
- Gacek882
- Posty: 4
- Rejestracja: 24 lis 2022, 9:37
- Imię: Piotr
- Auto: Astra j
- Województwo: zachodniopomorskie
P062b nie odpala, tylko na plaka, tryb awaryjny
Witam. Posiadam opla astrę 1.7 dtj, auto nie chce odpalić tylko na plaka odpala. Auto kupiłem niesprawne, niby wtryskiwacz do wymiany i tak też zrobiłem, zakodowalem nowy wtryskiwacz i przy tym z automatu wg procedury delphi jest później do zaprogramowania mała dawka wtrysku. Po próbach odpalenia auta zapchal się na amen dpf po jego umyci zaraz stało się to samo (auto Kopci na szaro czano jak już odpali na plaka) problem dpf powiedzmy że już się nie zapcha. Rozrząd sprawdzony, wszystkie wtryski sprawdzone na maszynie i zaprogramowane z nowymi kodami, scv podmieniony ze sprawnej takiej samej jak i podmieniane listwa wtryskowa, egr wyczyszczony. Błąd stały P062b że nie zaprogramowana małą dawka wtrysku bo nie idzie tego zrobić bo przerywa w trakcie procedury. Auto w trybie awaryjnym cały czas prawdopodobnie przez ten błąd. Już nie wiem co z tym robić i co jeszcze sprawdzić. Może miał ktoś taki przypadek
Zapomniałem dodać że test szczelności dolotu zrobiony, przy kreceniu pokazuje obroty silnika na komputerze poad 400, ciśnienie na listwie też jest ponad 20
Zapomniałem dodać że test szczelności dolotu zrobiony, przy kreceniu pokazuje obroty silnika na komputerze poad 400, ciśnienie na listwie też jest ponad 20
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 6126
- Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
- Imię: Grzesiek
- Auto: Astra H
- Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Łódź
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 132 razy
Pisałem ci już na ten temat.
Źle programujesz wtryski, albo padł komputer.
Albo delphi jest za cienkie do tego.
W corolli też wtryski były robione i też delphi nie dał rady.
Pomogło wpisanie starych numerów wtrysków.
Źle programujesz wtryski, albo padł komputer.
Albo delphi jest za cienkie do tego.
W corolli też wtryski były robione i też delphi nie dał rady.
Pomogło wpisanie starych numerów wtrysków.
-
- Posty: 4866
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 100 razy
P037E - zwarcie/rozwarcie na obwodzie swiec zarowych.
P062B
Perform the small quantity learning. If DTC P062B sets after programming, perform the following steps:
• Ensure that all tool connections are secure.
• Ensure the programming equipment is operating correctly.
• Ensure the correct software and the correct calibration is used.
• Attempt to program the K20 Engine Control Module.
⇒ If DTC P062B sets, replace the K20 Engine Control Module.
P062B
Perform the small quantity learning. If DTC P062B sets after programming, perform the following steps:
• Ensure that all tool connections are secure.
• Ensure the programming equipment is operating correctly.
• Ensure the correct software and the correct calibration is used.
• Attempt to program the K20 Engine Control Module.
⇒ If DTC P062B sets, replace the K20 Engine Control Module.
- Gacek882
- Posty: 4
- Rejestracja: 24 lis 2022, 9:37
- Imię: Piotr
- Auto: Astra j
- Województwo: zachodniopomorskie
Błąd od świec wyeliminowany tylko został dawki. No to muszę spróbować w takim razem innym kablem. Coś poza opcomem może dać radę?
- Gacek882
- Posty: 4
- Rejestracja: 24 lis 2022, 9:37
- Imię: Piotr
- Auto: Astra j
- Województwo: zachodniopomorskie
Źle zaprogramowane wtryski miały by wpływ na to że nie idzie jej odpalić?
-
- Posty: 288
- Rejestracja: 31 gru 2021, 11:27
- Imię: Dawid
- Auto: Astra J
- Silnik: A16LET
- Rocznik: 2012
- Województwo: podkarpackie
- Wdzięczny: 6 razy
- Pomocny: 22 razy
Diagnostyka komputerowa, programowanie, dorabianie kluczy, BCM, CIM. OPEL wszystkie modele do 2022r.Odczyt kodu PIN/Car-Pass, rozszerzenie komputera Astra J, K i inne. Zapraszam
- Gacek882
- Posty: 4
- Rejestracja: 24 lis 2022, 9:37
- Imię: Piotr
- Auto: Astra j
- Województwo: zachodniopomorskie
Problem prawdopodobnie rozwiązany, przepalona uszczelka między 3 a 4.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 1197
- Rejestracja: 20 gru 2020, 0:27
- Imię: Marcin
- Auto: Różne takie
- Silnik: Petrol i Diesel
- Rocznik: 1998
- Województwo: mazowieckie
- Pomocny: 62 razy
"Auto kupiłem niesprawne, niby wtryskiwacz do wymiany"
Nie ma takiej opcji że ktoś sprzedaje auto z uszkodzonym silnikiem i podaje diagnozę i banalne jej rozwiązanie na talerzu.
Na 100% auto było już wcześniej diagnozowane a to z wtryskiem to tylko bajanie aby poszło.
A17DTJ był do 2011 roku to motor, naczy auto, może mieć nabite (11 x 35 000 km) coś pod 400 000 km jak nie lepiej.
No ale silnik jest naprawialny, blok żeliwny, to może coś z tego będzie.
Koniecznie trzeba sprawdzić blok i głowicę czy prosta.
Nie wiadomo czy głowica się jeszcze nadaje do wrzucenia jak to sobie tak dłużej śmigało z przepaloną uszczelką.
Zrobić dobrze diesla to musi być dobry silnikowiec to nie jest benzyniak gdzie wyjm wyczyśc i włóż i jakoś to będzie.
Nawet dobranie uszczelki pod głowicę jest nie lada wyzwaniem w dieslu.
Bo musi być inna grubość jak nominał po planowaniu.
Musi być ktoś kto ma o tym pojęcie, kto robił diesle i tu na forum takiej wiedzy raczej nie zdobędziesz jak to sam będziesz robił.
Rozebrać to zawsze pikuś.
[External Link Removed for Guests]
Może przesadzam ale tak to z Dieslami jest.
No i gwarancja na naprawę jakaś być musi jeśli za to płacisz.
// w starych książkach sam naprawiam to jeszcze to było, były dane jak polepić diesla, ile planować i jaka uszczelka
teraz już chyba tego nie ma, ale nie wiem.
Kurde
Się rozpisałem.
Ale chodzi o to żeby zrobić to dobrze, według sztuki napraw silników i żeby wyszło i grało.
Daleki też byłbym swoją drogą od szukania wiedzy w Internecie jak to polepić, bo jeden powie tak a drugi tak a jedyne słuszne są dane producenta.
A tutaj producent przewiduję naprawę silnika i te dane są, gdzieś są.
Bo np. taki Foton napiszę że:
Zbierz 2 setki i daj uszczelkę 1,05
A potem tłoki będą walić w zawory.
Panowie !
Jest już dobrze, ma moc i nie kopci ale strasznie głośno chodzi...
Dobra.
Uciekam.
Nie ma takiej opcji że ktoś sprzedaje auto z uszkodzonym silnikiem i podaje diagnozę i banalne jej rozwiązanie na talerzu.
Na 100% auto było już wcześniej diagnozowane a to z wtryskiem to tylko bajanie aby poszło.
A17DTJ był do 2011 roku to motor, naczy auto, może mieć nabite (11 x 35 000 km) coś pod 400 000 km jak nie lepiej.
No ale silnik jest naprawialny, blok żeliwny, to może coś z tego będzie.
Koniecznie trzeba sprawdzić blok i głowicę czy prosta.
Nie wiadomo czy głowica się jeszcze nadaje do wrzucenia jak to sobie tak dłużej śmigało z przepaloną uszczelką.
Zrobić dobrze diesla to musi być dobry silnikowiec to nie jest benzyniak gdzie wyjm wyczyśc i włóż i jakoś to będzie.
Nawet dobranie uszczelki pod głowicę jest nie lada wyzwaniem w dieslu.
Bo musi być inna grubość jak nominał po planowaniu.
Musi być ktoś kto ma o tym pojęcie, kto robił diesle i tu na forum takiej wiedzy raczej nie zdobędziesz jak to sam będziesz robił.
Rozebrać to zawsze pikuś.
[External Link Removed for Guests]
Może przesadzam ale tak to z Dieslami jest.
No i gwarancja na naprawę jakaś być musi jeśli za to płacisz.
// w starych książkach sam naprawiam to jeszcze to było, były dane jak polepić diesla, ile planować i jaka uszczelka
teraz już chyba tego nie ma, ale nie wiem.
Kurde
Się rozpisałem.
Ale chodzi o to żeby zrobić to dobrze, według sztuki napraw silników i żeby wyszło i grało.
Daleki też byłbym swoją drogą od szukania wiedzy w Internecie jak to polepić, bo jeden powie tak a drugi tak a jedyne słuszne są dane producenta.
A tutaj producent przewiduję naprawę silnika i te dane są, gdzieś są.
Bo np. taki Foton napiszę że:
Zbierz 2 setki i daj uszczelkę 1,05
A potem tłoki będą walić w zawory.
Panowie !
Jest już dobrze, ma moc i nie kopci ale strasznie głośno chodzi...
Dobra.
Uciekam.