Prawidłowe dawkowanie wtryskiwaczy 1.7 cdti
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 04 paź 2021, 12:24
- Imię: Tomasz
- Auto: Astra J
- Rocznik: 2013
- Województwo: wielkopolskie
Prawidłowe dawkowanie wtryskiwaczy 1.7 cdti
Witam
Chciałbym się dowiedzieć jakie sa prawidłowe parametry dawkowania wtryskiwaczy w silniku 1.7 cdti 131km w astrze j 2013r. Bo moje parametry chyba nie są ciekawe. Pomiary nie są na max rozgrzanym silniku ok. 70'c)
Cyl1 0.6 mm3/suw
Cyl2 0.0 mm3/suw
Cyl3 -0.3 mm3/suw
Cyl4 -0.2 mm3/suw
Chciałbym się dowiedzieć jakie sa prawidłowe parametry dawkowania wtryskiwaczy w silniku 1.7 cdti 131km w astrze j 2013r. Bo moje parametry chyba nie są ciekawe. Pomiary nie są na max rozgrzanym silniku ok. 70'c)
Cyl1 0.6 mm3/suw
Cyl2 0.0 mm3/suw
Cyl3 -0.3 mm3/suw
Cyl4 -0.2 mm3/suw
-
- Posty: 4866
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 100 razy
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 04 paź 2021, 12:24
- Imię: Tomasz
- Auto: Astra J
- Rocznik: 2013
- Województwo: wielkopolskie
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 04 paź 2021, 12:24
- Imię: Tomasz
- Auto: Astra J
- Rocznik: 2013
- Województwo: wielkopolskie
No ok ale z tego mogę wnioskować który leje albo źle pracuje?
- wesoł
- Posty: 4904
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
I tak I nie. Trzeba rozumiec jak działa silnik. Czy jeśli któryś far będzie miał powiedzmy minimalnie słabsze sprężanie bo np lekko zawór jest nieszczelny, lub nieco inna wysokość tłoka jest czy też to że kolektor i dolotowym i wydechowy ma inną drogę z każdego gazu czyli różne opróżnianie i napełnianie się to też ecm musi skorygować pracę silnika przez inna dawkę paliwa. Teraz tu pokazałeś korekcje na jalowych obrotach co nie? A co się dzieje pod obciążeniem vo mogą się rozjeżdżać korekty.
Ale tu można po wiedzieć wstępnie że są prawie równe te wtryski.
Ale tu można po wiedzieć wstępnie że są prawie równe te wtryski.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 04 paź 2021, 12:24
- Imię: Tomasz
- Auto: Astra J
- Rocznik: 2013
- Województwo: wielkopolskie
Tak na biegu jałowym i na silniku rozgrzanym do 70'c. Gdybym prY 2 tys obrotach to te korekty powinny się wyrównać? Czy jak?
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 04 paź 2021, 12:24
- Imię: Tomasz
- Auto: Astra J
- Rocznik: 2013
- Województwo: wielkopolskie
- wesoł
- Posty: 4904
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Pod obciążeniem to jest jak zaciągniesz chamsko ręczny, wbijesz bieg i popuszczając sprzęgło że się aż tył auta obniża trzymasz na obrotach 2500 powiedzmy obserwujesz jak wyglądają korekcje. Czy się rozjeżdżają mocno czy nie. Można oczywiście też na drodze jechać i tak samo przy prędkości 50 km/ zapiąć bieg 5 i też pedal w podłogę i obserwiwac wyniki. Trzeci sposób to mając hamownie do dyspozycji robisz to na rolkach tak hak przy hamowaniu auta na sprawdzeniu mocy jaka generuje.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG