ASTRA J 1.7 CDTI nie ma "dołu"

czarnypiotrek

Astro-maniak
Posty: 4858
Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
Imię: Piotr
Auto: Octavia III/Ibiza V
Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdynia
Wdzięczny: 16 razy
Pomocny: 99 razy

Re: ASTRA J 1.7 CDTI nie ma "dołu"

#11

Nieprzeczytany post autor: czarnypiotrek »

Netro pisze:
14 lut 2024, 7:24
w A20DTH jest z tylu silnika. Jesli tak wyglada 1.7 to tutaj [External Link Removed for Guests]
a tak wyglada ten czujnik [External Link Removed for Guests]
To jest czujnik cisnienia w kolektorze dolotowym. Spaliny sa tam w sladowych ilosciach.

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4902
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#12

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

Tzw MAP sensor. Tak mierzy temperaturę powietrza w dolocie oraz ciśnienie. Ciśnienie powietrza sorezanego przez turbo i zarazem temperaturę tegoż powietrza grzanego przez turbo i wychlodzonego w jakimś stopniu przez ic.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

Awatar użytkownika
Luca

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 03 lis 2023, 6:57
Auto: Opel Astra J
Rocznik: 2011
Województwo: zachodniopomorskie

#13

Nieprzeczytany post autor: Luca »

Luca pisze:
03 lis 2023, 7:14
U mnie to samo się dzieje, przy ruszaniu ma muła, jak obroty wzrosną powyżej 2 tys auto dostaje moc i normalnie się zbiera bez żadnych problemów, cały dolot sprawdzony, wyczyszczony egr, przepływomierz, dpf, turbo, wymieniony filtr paliwa, czujnik ciśnienia, rozrząd, dalej to samo. Pod kompem zero błędów. Auto stało od maja, wcześniej użytkowane przez starszą panią. Nadmieniam, że w momencie obrotów poniżej 2tys kiedy jest brak mocy, auto puszcza czarny dym, powyżej tych obrotów brak dymu. Na jałowym biegu ma większe spalanie i jakby nierówno chodził. Opel Astra J 1.7 cdti 110 KM. Wczoraj zdemontowali wtryski i poszły do sprawdzenia ale obawiam się że przyczyna może być jeszcze gdzieś indziej. Czy ktoś przerabiał temat?
Szanowni grupowicze, temat rozwiązany, niesprawne wtryski zmierzone na stole bo pod kompem lały w normie i do tego uszczelka pod głowicą wypalona. Po wymianie wtrysków oraz uszczelki auto lata bez zastrzeżeń.

Dodano po 52 sekundach:
Szanowni grupowicze, temat rozwiązany, niesprawne wtryski zmierzone na stole bo pod kompem lały w normie i do tego uszczelka pod głowicą wypalona. Po wymianie wtrysków oraz uszczelki auto lata bez zastrzeżeń.

lukaszjb7

Użytkownik
Posty: 32
Rejestracja: 15 lut 2017, 19:43
Imię: Łukasz
Auto: Astra J
Silnik: A17DTR
Województwo: opolskie

#14

Nieprzeczytany post autor: lukaszjb7 »

Luca pisze:
27 lut 2024, 11:14
Szanowni grupowicze, temat rozwiązany, niesprawne wtryski zmierzone na stole bo pod kompem lały w normie i do tego uszczelka pod głowicą wypalona. Po wymianie wtrysków oraz uszczelki auto lata bez zastrzeżeń.

Dodano po 52 sekundach:
Szanowni grupowicze, temat rozwiązany, niesprawne wtryski zmierzone na stole bo pod kompem lały w normie i do tego uszczelka pod głowicą wypalona. Po wymianie wtrysków oraz uszczelki auto lata bez zastrzeżeń.
O ile nie jest to tajemnicą, możesz zdradzić jaki był koszt takich atrakcji?

Awatar użytkownika
Luca

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 03 lis 2023, 6:57
Auto: Opel Astra J
Rocznik: 2011
Województwo: zachodniopomorskie

#15

Nieprzeczytany post autor: Luca »

Pomijając koszty jakie wyszły zanim ustalono usterkę, to wtryski w intercars regenerowane komplet jakoś 2300, planowanie głowicy , uszczelka itd 2000 tys, łącznie po rabatach 4 koła.

ODPOWIEDZ