Metaliczny stukot podczas gaszenia silnika, i pulsacja pedału sprzęgła.
- bakusnyy
- Posty: 3
- Rejestracja: 07 sty 2024, 19:42
- Imię: Adrian
- Auto: Astra J
- Silnik: A20DTH
- Rocznik: 2013
- Województwo: podkarpackie
- Wdzięczny: 1 raz
Metaliczny stukot podczas gaszenia silnika, i pulsacja pedału sprzęgła.
Witam, miesiąc temu te same objawy, dodatkowo trzęsło budą. Mechanik stwierdził dwumas, po wymianie nadwoziem już nie trzęsie (a trzęsło tylko przy odpalaniu i gaszeniu). Wymieniona kompletna dwumasa wraz z kompletnym sprzęgłem. Pulsacja sprzęgła występuje tylko przy lekkim przyłożeniu nogi na sprzęgło, jest to taki cykliczny stukot. Przerabiał ktoś temat?
Druga sprawa (w załączniku dodaje ten metaliczny stukot), mechanik mówi że dwumas odpada, i te dźwięki może wydawać przepustnica, a dokładniej klapy wirowe. Czy od 2013 dalej były z nimi problemy? Opel Astra J 2.0 cdti 165km 2.0cdti 2013r. Pozdrawiam
Druga sprawa (w załączniku dodaje ten metaliczny stukot), mechanik mówi że dwumas odpada, i te dźwięki może wydawać przepustnica, a dokładniej klapy wirowe. Czy od 2013 dalej były z nimi problemy? Opel Astra J 2.0 cdti 165km 2.0cdti 2013r. Pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 91
- Rejestracja: 28 kwie 2023, 21:27
- Imię: Rafał
- Auto: Astra IV 1.7 CDTI Edition 150
- Silnik: A17DTC
- Rocznik: 2012
- Województwo: wielkopolskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 2 razy
Ja słyszałbym bardzie że któraś podkładka pod wtryskiem puszcza i to tez może trzęść budą przez to.
P.S.
Ile dałeś za wymianę sprzęgła i dwumasy i na jaką firmę się zdecydowałeś?
P.S.
Ile dałeś za wymianę sprzęgła i dwumasy i na jaką firmę się zdecydowałeś?
- wesoł
- Posty: 4901
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Ludzie do dziś dnia nie wiedzą hak jest zbudowany silnik spalinowy i czemu pulsuje pedał lekko wciśnięty. Pulsowal i 40 lat temu w autach i pulsuje dziś. Bo są poprostu tłoki i praca pulsacyjna silnika. Czy jest dwumas czy jest jednomas to pulsacjs jest i jak ktoś nie wierzy to proszę podjechać do salonu z nowymi autami i sprawdzić.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
-
- Posty: 646
- Rejestracja: 17 kwie 2022, 5:32
- Auto: Astra k
- Silnik: 14xft
- Rocznik: 2017
- Województwo: łódzkie
- Wdzięczny: 52 razy
- Pomocny: 25 razy
Ja tam nie zaobserwowałem pulsowania pedała.
Będę dzisiaj jeździł,to się na tym skupie.
Będę dzisiaj jeździł,to się na tym skupie.
- bakusnyy
- Posty: 3
- Rejestracja: 07 sty 2024, 19:42
- Imię: Adrian
- Auto: Astra J
- Silnik: A20DTH
- Rocznik: 2013
- Województwo: podkarpackie
- Wdzięczny: 1 raz
SACHS, komplet koło 610€ dawałem
Akurat pierwszy wtrysk lał, to wjechała nowa podkładka, tak to reszta wtrysków ok.
Dodano po 1 minucie 48 sekundach:
I jak? Sprawdzałeś?PanTeutates pisze: ↑10 sty 2024, 21:32Ja tam nie zaobserwowałem pulsowania pedała.
Będę dzisiaj jeździł,to się na tym skupie.
Dodano po 1 minucie 40 sekundach:
Czyli do dwumasu ma się to nijak? Mówię, takie same objawy były przed dwumasem, tylko budą telepało przy gaszeniu jak i odpalaniu strasznie. Teraz przy odpalaniu lekko trzęsie ale to chyba normalne. Nie wiem, może jestem przewrażliwionywesoł pisze: ↑10 sty 2024, 19:24Ludzie do dziś dnia nie wiedzą hak jest zbudowany silnik spalinowy i czemu pulsuje pedał lekko wciśnięty. Pulsowal i 40 lat temu w autach i pulsuje dziś. Bo są poprostu tłoki i praca pulsacyjna silnika. Czy jest dwumas czy jest jednomas to pulsacjs jest i jak ktoś nie wierzy to proszę podjechać do salonu z nowymi autami i sprawdzić.
-
- Posty: 646
- Rejestracja: 17 kwie 2022, 5:32
- Auto: Astra k
- Silnik: 14xft
- Rocznik: 2017
- Województwo: łódzkie
- Wdzięczny: 52 razy
- Pomocny: 25 razy
- Vanders
- Posty: 5
- Rejestracja: 28 sty 2022, 15:59
- Imię: Lukasz
- Auto: Astra J
- Rocznik: 2015
- Województwo: śląskie
witam.
Opisywałem juz mój problem z dwumasa w osobnym temacie ale w jakiś sposób się uporałem z jednym problemem to pojawia się drugi. Myślę ze ten temat jak najbardziej pasuje by się podpiąć po niego.
Po sytuacji gdy rozpadł mi się dwumas podczas jazdy i ponownej naprawie na gwarancji gdzie zostało poskładane na jakiejś zużytej częsci zdecydowałem się na ponowną wymiane dwumasy wraz ze sprzęgłem.
Po przejechaniu 30 tyś znowu słychać jakby pukanie gdy auto zostanie przegazowane i w momenciu gdy obroty z 1700 schodzą słychać jakby delikatne pukanie, gdy wcisnę sprzęgło nic nie słychać. Kolejnym nowym objawem jest gdy wrzycam pierwszy słuchać lekki stuk ale nie za każdym razem.
warsztat który mi to robił ma dosyć dobre opinie a sam mechnik głownie zajmuje sie oplami. Opowiadając mu moją poprzednią historię mało prawdopodobne by zrobił naprawe po łebkach lub zamontował jakieś slabe części. czy jest taka możliwośc by te problemy zaczynały się wciąż bo skrzynia juz nie domaga. Dla uzupełnienia samochód to Opel Astra J 1.6 cdti 136 km B16DTH
Opisywałem juz mój problem z dwumasa w osobnym temacie ale w jakiś sposób się uporałem z jednym problemem to pojawia się drugi. Myślę ze ten temat jak najbardziej pasuje by się podpiąć po niego.
Po sytuacji gdy rozpadł mi się dwumas podczas jazdy i ponownej naprawie na gwarancji gdzie zostało poskładane na jakiejś zużytej częsci zdecydowałem się na ponowną wymiane dwumasy wraz ze sprzęgłem.
Po przejechaniu 30 tyś znowu słychać jakby pukanie gdy auto zostanie przegazowane i w momenciu gdy obroty z 1700 schodzą słychać jakby delikatne pukanie, gdy wcisnę sprzęgło nic nie słychać. Kolejnym nowym objawem jest gdy wrzycam pierwszy słuchać lekki stuk ale nie za każdym razem.
warsztat który mi to robił ma dosyć dobre opinie a sam mechnik głownie zajmuje sie oplami. Opowiadając mu moją poprzednią historię mało prawdopodobne by zrobił naprawe po łebkach lub zamontował jakieś slabe części. czy jest taka możliwośc by te problemy zaczynały się wciąż bo skrzynia juz nie domaga. Dla uzupełnienia samochód to Opel Astra J 1.6 cdti 136 km B16DTH