Odma - szybka diagnostyka, montaż OCT
- KonstantinPol
- Posty: 466
- Rejestracja: 01 sty 2017, 21:34
- Imię: Michał
- Auto: Astra J
- Silnik: A17DTJ
- Rocznik: 2011
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: rej. WS...
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 25 razy
Odma - szybka diagnostyka, montaż OCT
Dzisiaj w swoim 17DTJ ściągnąłem wężyk odmy, założyłem dłuższy i dmuchnąłem. Powietrze przeszło i poluzowany korek wlewu oleju podskoczył. To chyba znak, że membrana odmy is dead. Dobrze myślę? Następnie założyłem OCT, a króciec wlotu do dolotu prowizorycznie zaślepiłem. Zobaczę ile się w OCT syfu nazbiera po jakimś czasie.
konstantynopolitanczykowianeczka czy konstantynopolitaczykiewiczówna ?
-
- Posty: 4849
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 99 razy
Przyjrzyj się dobrze. Odma w tym silniku podłączona jest przed turbo. Ilość syfu zależy od jakości oleju, częstotliwości wymian, kondycji silnika
- KonstantinPol
- Posty: 466
- Rejestracja: 01 sty 2017, 21:34
- Imię: Michał
- Auto: Astra J
- Silnik: A17DTJ
- Rocznik: 2011
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: rej. WS...
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 25 razy
OK - to gdzie ona jest podłączona to widzę, ale chyba powinna przepuszczać nadciśnienie ze skrzyni korbowej, a w przeciwną stronę powinna blokować przepływ (naturalnie taka sytuacja nigdy nie wystąpi bo turbo ssie).
konstantynopolitanczykowianeczka czy konstantynopolitaczykiewiczówna ?