Odma - szybka diagnostyka, montaż OCT

Awatar użytkownika
KonstantinPol

Astro-maniak
Posty: 466
Rejestracja: 01 sty 2017, 21:34
Imię: Michał
Auto: Astra J
Silnik: A17DTJ
Rocznik: 2011
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: rej. WS...
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 25 razy

Odma - szybka diagnostyka, montaż OCT

#1

Nieprzeczytany post autor: KonstantinPol »

Dzisiaj w swoim 17DTJ ściągnąłem wężyk odmy, założyłem dłuższy i dmuchnąłem. Powietrze przeszło i poluzowany korek wlewu oleju podskoczył. To chyba znak, że membrana odmy is dead. Dobrze myślę? Następnie założyłem OCT, a króciec wlotu do dolotu prowizorycznie zaślepiłem. Zobaczę ile się w OCT syfu nazbiera po jakimś czasie.
konstantynopolitanczykowianeczka czy konstantynopolitaczykiewiczówna ? :P

czarnypiotrek

Astro-maniak
Posty: 4849
Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
Imię: Piotr
Auto: Octavia III/Ibiza V
Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdynia
Wdzięczny: 16 razy
Pomocny: 99 razy

#2

Nieprzeczytany post autor: czarnypiotrek »

Przyjrzyj się dobrze. Odma w tym silniku podłączona jest przed turbo. Ilość syfu zależy od jakości oleju, częstotliwości wymian, kondycji silnika

Awatar użytkownika
KonstantinPol

Astro-maniak
Posty: 466
Rejestracja: 01 sty 2017, 21:34
Imię: Michał
Auto: Astra J
Silnik: A17DTJ
Rocznik: 2011
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: rej. WS...
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 25 razy

#3

Nieprzeczytany post autor: KonstantinPol »

OK - to gdzie ona jest podłączona to widzę, ale chyba powinna przepuszczać nadciśnienie ze skrzyni korbowej, a w przeciwną stronę powinna blokować przepływ (naturalnie taka sytuacja nigdy nie wystąpi bo turbo ssie).
konstantynopolitanczykowianeczka czy konstantynopolitaczykiewiczówna ? :P

ODPOWIEDZ