Witam!
Poszukuję opisu rozmieszczenia przekaźników w astra j 2.0cdti . Od jakiegoś czasu nie działa mi wycieraczka na regulacji czasowej na wszystkich biegach . Działa tylko podczas pracy ciągłej na obu biegach . Stwierdziłem ,że to bedzie przekaźnik tylko nie wiem gdzie go szukać i ktory to jest. Proszę o pomoc kolegów.
Przekaźnik wycieraczek
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 28 lut 2016, 10:10
- Imię: Robert
- Auto: astra j
- Silnik: x20dth
- Województwo: małopolskie
- KaMYk
- Posty: 5377
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 132 razy
- Kontakt:
A masz z czujnikiem deszczu, czy bez?
Przekaźniki to K12B włącza silnik, K12C przełącza prędkość.
Pracą przerywaną steruje BCM
Opis obwodu/układu
Moduł sterujący nadwozia (BCM) steruje silnikiem wycieraczek szyby przedniej w oparciu o wejście z przełącznika wycieraczek/spryskiwaczy szyby przedniej. BCM monitoruje przełącznik wycieraczek/spryskiwaczy poprzez dwa oddzielne obwody sygnałowe i obwód masy. Obwód sygnału wysokiego wycieraczek szyby przedniej służy do ustalania pracy wycieraczek z wysoką prędkością, zaś sygnał niski przełącznika wycieraczek szyby przedniej służy do ustalania prędkości niskiej, pracy przerywanej i pracy odmgławiania poprzez użycie drabiny rezystora, podczas gdy obwód sygnałowy przełącznika spryskiwaczy szyby przedniej służy do ustalania pracy spryskiwaczy.
BCM steruje silnikiem wycieraczek szyby przedniej poprzez dwa wyjścia sterowania, które obsługują dwa przekaźniki ustalające pożądaną prędkość wycieraczek, wysoką lub niską.
Szczegółowy opis tu:
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
Nie zwracaj uwagi na te że z Cruze, to taka sama elektronika.
Przekaźniki to K12B włącza silnik, K12C przełącza prędkość.
Pracą przerywaną steruje BCM
Opis obwodu/układu
Moduł sterujący nadwozia (BCM) steruje silnikiem wycieraczek szyby przedniej w oparciu o wejście z przełącznika wycieraczek/spryskiwaczy szyby przedniej. BCM monitoruje przełącznik wycieraczek/spryskiwaczy poprzez dwa oddzielne obwody sygnałowe i obwód masy. Obwód sygnału wysokiego wycieraczek szyby przedniej służy do ustalania pracy wycieraczek z wysoką prędkością, zaś sygnał niski przełącznika wycieraczek szyby przedniej służy do ustalania prędkości niskiej, pracy przerywanej i pracy odmgławiania poprzez użycie drabiny rezystora, podczas gdy obwód sygnałowy przełącznika spryskiwaczy szyby przedniej służy do ustalania pracy spryskiwaczy.
BCM steruje silnikiem wycieraczek szyby przedniej poprzez dwa wyjścia sterowania, które obsługują dwa przekaźniki ustalające pożądaną prędkość wycieraczek, wysoką lub niską.
Szczegółowy opis tu:
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
Nie zwracaj uwagi na te że z Cruze, to taka sama elektronika.
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 28 lut 2016, 10:10
- Imię: Robert
- Auto: astra j
- Silnik: x20dth
- Województwo: małopolskie
Wycieraczki są bez czujnika deszczu . teraz przy codziennych lekkich opadach troche denerwujące jest włączanie pojedynczego przetarcia lub na pracę ciągłą.
- KondzioMMA
- Posty: 7
- Rejestracja: 23 kwie 2024, 21:40
- Imię: Konrad
- Auto: Astra J 1.7 131 2013
- Silnik: 17dts
- Rocznik: 2013
- Województwo: zachodniopomorskie
A tylna? Wszystko sprawdzone został przekaźnik, manetka,bsm