Pierwsza rdza i inne kłopoty.
- white14xer100
- Posty: 364
- Rejestracja: 31 sie 2015, 19:48
- Imię: michaił
- Auto: Astra J lift / hatchback
- Silnik: B14XER
- Województwo: podkarpackie
- Wdzięczny: 3 razy
- Pomocny: 3 razy
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 30 cze 2017, 18:28
- Imię: Filip
- Auto: Vauxhall Astra J
- Silnik: A14XER
- Województwo: Zagranica - UE
Masz zapchany odpływ z drzwi. Zobacz moje zdjęcia 4 posty wyżej. Na spodzie drzwi są dwa owalne korki gumowe, z dziurkami, przez które woda powinna wypływać z drzwi, ale u mnie były zapchane błotem. ZObaz ten film:kamilpts pisze:QR_BBPOST U mnie wczoraj podczas mocnych deszczów zona usłyszała mocne chlupotanie w prawych przednich drzwiach. na początku nie wierzyłem a po przyjeździe patrze a leje się z drzwi woda. możne to wina jakiejś uszczelki? przepuszcza a potem nie ucieka od razu.
[External Link Removed for Guests]
Hy hy trochę jestem dziabnięty...
Silnik z generatorem na wodór, tylko przewody do drzwi pociągnąć i wio!
1000 km zasięgu na tylnych drzwiach i samo się tankuje!
Perpetuum Mobile!
Silnik z generatorem na wodór, tylko przewody do drzwi pociągnąć i wio!
1000 km zasięgu na tylnych drzwiach i samo się tankuje!
Perpetuum Mobile!
-
- Posty: 107
- Rejestracja: 18 lut 2017, 19:07
- Auto: Astra J 1.6 BezTurbo
- Silnik: A16XER
- Województwo: małopolskie
Czy jest szansa żeby pomalowali mi błotniki w ASO w ramach rzekomej 12 letniej gwarancji?
Auto kupiłem rok temu od handlarza z niemiec. Wyprodukowane w 2009 w Anglii. Każdy z czterech błotników ma bąble lub widoczne ślady rdzy - konkretnie w rogach przy zderzakach lub przy progach.
Auto kupiłem rok temu od handlarza z niemiec. Wyprodukowane w 2009 w Anglii. Każdy z czterech błotników ma bąble lub widoczne ślady rdzy - konkretnie w rogach przy zderzakach lub przy progach.
-
- Posty: 4843
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 98 razy
Jesli co rok jezdziles sumienie na przeglady i porzedni wlasciciel tez, oraz jesli poprzednie naprawy byly wykonane w ASO lub zgodnie z ich sztuka to masz szanse.
- krystiano
- Posty: 304
- Rejestracja: 21 kwie 2015, 17:53
- Imię: Krystian
- Auto: Astra J 1.6T 218 KM 371,2 Nm
- Silnik: A16LET
- Rocznik: 2010
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Szczecin
- Pomocny: 7 razy
- Kontakt:
Nie ma takiej szansy
No chyba że co roku od nowości masz robiony przegląd nadwozia potwierdzony wpisem w książce serwisowej a owa rdza jest spowodowana perforacyjną korozją nadwozia, czyli na chłpski rozum - od środka blachy, pod lakierem.
No chyba że co roku od nowości masz robiony przegląd nadwozia potwierdzony wpisem w książce serwisowej a owa rdza jest spowodowana perforacyjną korozją nadwozia, czyli na chłpski rozum - od środka blachy, pod lakierem.
161nt167
-
- Posty: 107
- Rejestracja: 18 lut 2017, 19:07
- Auto: Astra J 1.6 BezTurbo
- Silnik: A16XER
- Województwo: małopolskie
Ok poczytałem też trochę w sieci. Zbieram pieniadze na malowanie na wiosne
Taki ciekawy filmik, w sumie jest ich z 1000 jak tam polepić poszyciówkę ale w tym filmie uwagę zwraca taka siatka metalowa do uzupełnienia braku kształtu.
Oczywiście to jest domowa sztukateria, ale jak fura ma żywot do złomu a chcemy żeby jeszcze jakoś wyglądała śmiało można sobie polepić samemu.
Bardzo mi się to podoba, włókno szklane jest trudne do nałożenia, a tu jeb, siateczka, ciach pach, potem kit i jest git
hy hy
Akcja od 7:14
[External Link Removed for Guests]
Takie gówienko, zwykła siatka metalowa
[External Link Removed for Guests]
Jedyne co, to do usuwania rudego najlepsza jest taka szczotka na szlifierkę, tylko okulary trzeba założyć bo strzelają druty.
Ale rźnie jak Rocco dziewice
Oczywiście to jest domowa sztukateria, ale jak fura ma żywot do złomu a chcemy żeby jeszcze jakoś wyglądała śmiało można sobie polepić samemu.
Bardzo mi się to podoba, włókno szklane jest trudne do nałożenia, a tu jeb, siateczka, ciach pach, potem kit i jest git
hy hy
Akcja od 7:14
[External Link Removed for Guests]
Takie gówienko, zwykła siatka metalowa
[External Link Removed for Guests]
Jedyne co, to do usuwania rudego najlepsza jest taka szczotka na szlifierkę, tylko okulary trzeba założyć bo strzelają druty.
Ale rźnie jak Rocco dziewice
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 09 gru 2017, 15:08 przez Usunięty użytkownik 861235, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Posty: 4843
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 98 razy
Hy hy
EDIT:
Fakt faktem jest sporo zabawy żeby to zrobić.
A to kupić to a to tamto i jeszcze nie spiexdolic...
Kto ma polerkę?
Na taki byle ubytek ze 200zł pójdzie, a efekt w naszych rękach
Chociaż blacharz/zakład życzy sobie za nadkole i koniec progu na tyle 500zł od strony.
U mnie w mazowieckim.
Jeszcze gratis Ci felgi i opony usrają podkładem i lakierem
EDIT:
Fakt faktem jest sporo zabawy żeby to zrobić.
A to kupić to a to tamto i jeszcze nie spiexdolic...
Kto ma polerkę?
Na taki byle ubytek ze 200zł pójdzie, a efekt w naszych rękach
Chociaż blacharz/zakład życzy sobie za nadkole i koniec progu na tyle 500zł od strony.
U mnie w mazowieckim.
Jeszcze gratis Ci felgi i opony usrają podkładem i lakierem