hamulec ręczny i podłokietnik
-
- Posty: 1692
- Rejestracja: 11 mar 2015, 10:17
- Imię: tomek
- Auto: Zafira C fl
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Rzeszów
- Pomocny: 18 razy
hamulec ręczny i podłokietnik
Zapalniczka
Moja Asia zginęła w wypadku drogowym 09-10-2017 mam nadzieje ze godnie ją zastąpi Zafira C fl
- KaMYk
- Posty: 5371
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 129 razy
- Kontakt:
Tak z ciekawości, to są wersje astry bez tunelu środkowego?
Po co wymieniacie te tunele?
Po co wymieniacie te tunele?
-
- Posty: 1258
- Rejestracja: 18 sty 2013, 20:02
- Imię: Arek
- Auto: Astra J Sedan
- Silnik: A14NET
- Województwo: wielkopolskie
- Pomocny: 10 razy
- Kontakt:
Krzysztof ze względu na podłokietnik. Były Astry z ręcznym bez podłokietnika.
Astra J Sedan Executive A14NET, AFL, NAVI 950 IntelliLink, Oryginalna kamera cofania, Dual Exhaust
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
- KaMYk
- Posty: 5371
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 129 razy
- Kontakt:
Dzięki za wyjaśnienie.
To powiem szczerze, że nie dał bym 450 zł za ten podłokietnik, bo i tak nigdy z niego nie korzystam, ani pasażer.
Czasem wykorzystuję ten schowek w nim zawarty.
Najlepszą rzeczą z całego tunelu jest gniazdo zapalniczki z tyłu, z którego faktycznie często korzysta pasażer z tyłu.
To powiem szczerze, że nie dał bym 450 zł za ten podłokietnik, bo i tak nigdy z niego nie korzystam, ani pasażer.
Czasem wykorzystuję ten schowek w nim zawarty.
Najlepszą rzeczą z całego tunelu jest gniazdo zapalniczki z tyłu, z którego faktycznie często korzysta pasażer z tyłu.
- morsik2005
- Posty: 56
- Rejestracja: 27 lip 2015, 15:47
- Imię: Marvel
- Auto: Astra J
- Silnik: A14NEL
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
dla mnie podłokietnik jest super. i to była jedna z podstaw do zakupu samochodu.
-
- Posty: 362
- Rejestracja: 24 cze 2013, 21:59
- Imię: zbyszek
- Auto: ASTRA J
- Silnik: B14NEL
- Rocznik: 2015
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Augustów
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 5 razy
- Kontakt:
Male gniazdo to jest do podpięcia podświetlenia pod lewarekiem, wiązka idzie po prawej stronie tunelu i tam jest wtyczka od podświetlenia i ona fakt jest krótka reszta kabli to zapalniczka która jest z tyłu tuneluravnov pisze:QR_BBPOST Obrodziło. Bardzo dobrze.
@janpat mam pytanko, przy tym drugim podłokietniku widać wtyczkę do podświetlenia pod biegałką. Ale z tej wtyczki wychdozi druga, mniejsza. Od czego to może być? W moim tunelu wtyczka od podświetlenia jest strasznie krótka i nie ma tej mniejszej, tutaj wygląda jakby było sporo zapasu.
PS. Szkoda że tak późno pojawiło się tyle podłokietnikow, jak szukałem to nie było. Nieważne poszłem w drugi kierunek.
Ostatnio zmieniony 05 paź 2017, 16:58 przez zibimysz, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 40
- Rejestracja: 13 lip 2011, 15:11
- Imię: Mario
- Auto: Astra 1.7 CDTI, A14NET
- Silnik: Z17DTR, A14NET
- Województwo: wielkopolskie
No i mi udało się kupić podłokietnik
Teraz mam pytanie. Oryginalnie mam podłokietnik bez podświetlania lewarka oraz bez zapaliczki.
Nowy ma podświetlanie led oraz zapalniczkę z tyłu.
I teraz, podświetlanie do taśmy led z tego co piszecie, najlepiej wsiąść z kostki przy radiu.
A zasilanie tylnej zapalniczki w podłokietniku ?? Czy wystarczy jak pożyczę zasilanie z oryginalnej zapalniczki pod radiem ???
W podłokietniku mam oryginalnie taką dużą kostkę w której są 4 piny.
Teraz mam pytanie. Oryginalnie mam podłokietnik bez podświetlania lewarka oraz bez zapaliczki.
Nowy ma podświetlanie led oraz zapalniczkę z tyłu.
I teraz, podświetlanie do taśmy led z tego co piszecie, najlepiej wsiąść z kostki przy radiu.
A zasilanie tylnej zapalniczki w podłokietniku ?? Czy wystarczy jak pożyczę zasilanie z oryginalnej zapalniczki pod radiem ???
W podłokietniku mam oryginalnie taką dużą kostkę w której są 4 piny.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- janpat
- Posty: 1293
- Rejestracja: 04 lip 2014, 10:18
- Imię: Janusz
- Auto: Astra J GTC OPC Line
- Silnik: A14NET
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
- Wdzięczny: 3 razy
- Pomocny: 27 razy
Wystarczy. Możesz ewentualnie wpakować dodatkowy bezpiecznik.
Ostatnio zmieniony 08 paź 2017, 8:44 przez janpat, łącznie zmieniany 1 raz.
.........Astra J GTC OPC Line Bi - Color..........
-
- Posty: 40
- Rejestracja: 13 lip 2011, 15:11
- Imię: Mario
- Auto: Astra 1.7 CDTI, A14NET
- Silnik: Z17DTR, A14NET
- Województwo: wielkopolskie
Udało się wszystko podłączyćjanpat pisze:QR_BBPOST Wystarczy. Możesz ewentualnie wpakować dodatkowy bezpiecznik.
Znalazłem oryginalną wolną kostkę pod lewarkiem i do niej podłączyłem wtyczkę z nowego podłokietnika.
Zapalniczka w podłokietniku zadziałała bez najmniejszego problemu. Ale podświetlenie gałki zmiany biegów już nie. Trzeba to niby aktywować w komputerze. Postanowiłem więc iść najprostszą drogą, podłączyłem pod zapalniczkę
Od teraz mam piękne podświetlenie i dodatkowe źródło zasilania z tyłu