jaki akumulator polecacie?
-
- Posty: 107
- Rejestracja: 18 lut 2017, 19:07
- Auto: Astra J 1.6 BezTurbo
- Silnik: A16XER
- Województwo: małopolskie
Pojawił sie bardzo dobry,nawet profesjonalny kanał o akumulatorach, prostownikach.
Ogląda się bardzo dobrze, ponieważ prowadzący maja dużą wiedzę. Jest wiele testów akumulatorów. Również
testy które pokazują ile są warte drogie ładowarki elektroniczne. Zabieram sie do oglądania i pozdrawiam.
[External Link Removed for Guests]
Ogląda się bardzo dobrze, ponieważ prowadzący maja dużą wiedzę. Jest wiele testów akumulatorów. Również
testy które pokazują ile są warte drogie ładowarki elektroniczne. Zabieram sie do oglądania i pozdrawiam.
[External Link Removed for Guests]
- krystiano
- Posty: 304
- Rejestracja: 21 kwie 2015, 17:53
- Imię: Krystian
- Auto: Astra J 1.6T 218 KM 371,2 Nm
- Silnik: A16LET
- Rocznik: 2010
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Szczecin
- Pomocny: 7 razy
- Kontakt:
Bardzo ciekawe testy robią chłopaki. Kupowałem u nich kilka akumulatorów. Widzę że Autopart Galaxy Gold który mam w Astrze ( polecany przez nich przy zakupie ), wypada w testach rewelacyjnie Zobaczymy ile wytrzyma.
161nt167
-
- Posty: 146
- Rejestracja: 04 paź 2017, 8:19
- Imię: Visterio
- Auto: Astra J COSMO
- Silnik: A14NET
- Województwo: śląskie
- Wdzięczny: 1 raz
krystiano, rozumiem, że za krótko go używasz, żeby wystawić jakąś sensowną opinię. Oglądałem filmiki i testy aku z kanału polecanego przez Waflo, i zastanawiam się nad tym:
[External Link Removed for Guests]
Póki co próbuje reanimować moją VARTE z montażu fabrycznego, ale jak nie pomoże będę zmuszony wymienić.
Mam jeszcze pytanie do Was, jakie powinny być wskazania komputera przy włączonym zapłonie a jakie podczas jazdy.
U mnie wyglądało to tak (przed podładowaniem): włączony zapłon 11,8V podczas jazdy około 14,5-15V.
[External Link Removed for Guests]
Póki co próbuje reanimować moją VARTE z montażu fabrycznego, ale jak nie pomoże będę zmuszony wymienić.
Mam jeszcze pytanie do Was, jakie powinny być wskazania komputera przy włączonym zapłonie a jakie podczas jazdy.
U mnie wyglądało to tak (przed podładowaniem): włączony zapłon 11,8V podczas jazdy około 14,5-15V.
- dawid75
- Posty: 1283
- Rejestracja: 02 paź 2008, 14:49
- Imię: Dawid
- Auto: Meriva
- Silnik: Z18XE LPG
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Częstochowa
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 2 razy
- Kontakt:
11,8 to trochę za mało, ale jak napisałeś to było przed doładowaniem, 14,5 jest ok ale już 15 to trochę za dużo.
Zatrzymał się kierowca na siusiu i mówi do swojego małego:
- Widzisz, jak tobie się chce to ja zawsze staje...
- Widzisz, jak tobie się chce to ja zawsze staje...
-
- Posty: 2111
- Rejestracja: 07 mar 2015, 9:25
- Imię: Darek
- Auto: Astra J ST
- Silnik: A14NET/LPG
- Województwo: małopolskie
- Wdzięczny: 5 razy
- Pomocny: 40 razy
- KaMYk
- Posty: 5371
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 129 razy
- Kontakt:
W J na włączonym zapłonie 11,8 to nie jest mało, jest normalnie, też tak mam.
Po włączeniu zapłonu uruchamiają się wszystkie systemy, a to trochę obciąża akumulator.
Co do wartości napięcia w czasie pracy silnika i ładowania z alternatora, to polecam lekturę:
Opis działania układu ładowania akumulatora w Astra J
zanim dawid75 wypowiesz się w tej kwestii.
Po włączeniu zapłonu uruchamiają się wszystkie systemy, a to trochę obciąża akumulator.
Co do wartości napięcia w czasie pracy silnika i ładowania z alternatora, to polecam lekturę:
Opis działania układu ładowania akumulatora w Astra J
zanim dawid75 wypowiesz się w tej kwestii.
Ostatnio zmieniony 10 sty 2018, 9:44 przez KaMYk, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 146
- Rejestracja: 04 paź 2017, 8:19
- Imię: Visterio
- Auto: Astra J COSMO
- Silnik: A14NET
- Województwo: śląskie
- Wdzięczny: 1 raz
Dzięki KaMYk, bardzo pobieżnie przeglądałem ten link zanim napisałem posta ale nie wczytywałem się dokładnie 11,8V miałem przed ładowaniem, teraz jeżdzę na zastępczym, który wskazuje 12,8V za włączonym zapłonie, podczas jazdy stale 15V.
-
- Posty: 4826
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 98 razy
Akumulator mierzymy po nocnym postoju zawsze bez wlaczonego zaplonu. Jesli w stanie spoczynku jest ponizej 12V tzn ze jest rozladowany. Powyzej 12.5V naladowany. Pomiar najlepiej wykonywac w temperature ok 20 stopni.
-
- Posty: 258
- Rejestracja: 22 lip 2015, 9:41
- Imię: marcin
- Auto: Astra J Sport HB
- Silnik: A14NET
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Pomocny: 4 razy
Potwierdzam, że 11,8V to wcale nie tak mało, też tak miałem przez 2 lata i czy zima czy lato auto normalnie paliło, aż któregoś razu znienacka padł nie odwracanie. ładowanie prostownikiem nic przynosiło rezultatów, nie wstał.KaMYk pisze:QR_BBPOST W J na włączonym zapłonie 11,8 to nie jest mało, jest normalnie, też tak mam.
Ostatnio zmieniony 10 sty 2018, 10:51 przez marcin27061979, łącznie zmieniany 1 raz.