Wymiana taśmy i kierownicy

draxterix

Astro-maniak
Posty: 296
Rejestracja: 19 lut 2015, 12:54
Imię: Marcin
Auto: Astra J HB
Silnik: 1,4 Turbo
Województwo: śląskie

Re: Wymiana taśmy i kierownicy

#41

Nieprzeczytany post autor: draxterix » 01 maja 2015, 9:57

Witam,

Ciężko Ci będzie znaleźć same przyciski. Lepiej, szybciej i taniej będzie kupić całą kierownicę z przyciskami. Możesz ją kupić w dobrej cenie za 80-100 zł - kierownica będzie kiepska ale przyciski będą dobre a przecież Ci na tym zależy...

Na moim zdjęciu w tym wątku masz sposób ich wymiany - podmieniałem je u siebie na stare... Delikatna sprawa - ale myślę że dasz radę.

Awatar użytkownika
remian80

Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 26 wrz 2015, 14:24
Imię: Remigiusz
Auto: Astra J
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Gowarzewo

#42

Nieprzeczytany post autor: remian80 » 26 wrz 2015, 14:32

Witam,

Jestem nowym na tym forum szukam podpowiedzi czy istnieje możliwość aktywowania funkcji tempomatu oraz sterowania radiem.

Opel Astra J 2014 r 1,4 TURBO LPG
Radio CD400
Miałem normalną kierownicę bez skóry i bez sterowania wymieniłem na taką ze skóry i z sterowaniem tempomatu jak i radia, jednocześnie została wymieniona taśma. W samochodzie do taśmy była wiązka z odpowiednią ilością kabli. W serwisie powiedzieli mi że to się da aktywować ale trzeba do GM się zwrócić o jakieś kody i pliki.

Czy może ktoś z Was robił taką przekładkę i czy rzeczywiście jest to tak skompilowane z tym aktywowaniem tych funkcji.

Z góry dziękuję za informacje i pozdrawiam.

Awatar użytkownika
janpat

Astro-maniak
Posty: 1071
Rejestracja: 04 lip 2014, 10:18
Imię: Janusz
Auto: Astra J GTC OPC Line
Silnik: A14NET
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

#43

Nieprzeczytany post autor: janpat » 26 wrz 2015, 14:54

Autoryzowany serwis powinien dać radę.
Obrazek
. Astra J GTC OPC Line Bi - Color .

aras2

Astro-maniak
Posty: 1212
Rejestracja: 18 sty 2013, 20:02
Imię: Arek
Auto: Astra J Sedan
Silnik: A14NET
Województwo: wielkopolskie
Kontakt:

#44

Nieprzeczytany post autor: aras2 » 26 wrz 2015, 15:48

Jesteś z Wlkp. Nie wiem skąd dokładnie napewno uruchomi Ci to Marcin Włodarski z Autoflasf: http://www.autoflashonline.pl
Astra J Sedan Executive A14NET, AFL, NAVI 950 IntelliLink, Oryginalna kamera cofania, Dual Exhaust
Mój Sedanik

Awatar użytkownika
remian80

Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 26 wrz 2015, 14:24
Imię: Remigiusz
Auto: Astra J
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Gowarzewo

#45

Nieprzeczytany post autor: remian80 » 27 wrz 2015, 11:42

aras2 - Tak z Wlkp. dokładnie niedaleko Ciebie bo z Gowarzewa. Dzięki za kontakt jutro sobie zadzwonię i porozmawiam z Panem Marcinem.

janpat - Dzięki za info w serwisie już byłem i niestety rozłożyli ręce. Zbyt wiele zachodu u nich żeby to zrobić.

Awatar użytkownika
janpat

Astro-maniak
Posty: 1071
Rejestracja: 04 lip 2014, 10:18
Imię: Janusz
Auto: Astra J GTC OPC Line
Silnik: A14NET
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

#46

Nieprzeczytany post autor: janpat » 27 wrz 2015, 11:55

Co niektóre (a raczej większość) serwisy jak ma coś programować to ucieka od tematu. Rozkładają ręce i mówią że się nie da.
Obrazek
. Astra J GTC OPC Line Bi - Color .

SQ9KRD

Użytkownik
Posty: 37
Rejestracja: 03 lis 2015, 12:39
Imię: Roman
Auto: Astra IV
Silnik: A20DTH
Województwo: śląskie

#47

Nieprzeczytany post autor: SQ9KRD » 19 lis 2015, 18:01

Witajcie
Jestem po wymianie kierownicy na wersje podgrzewaną .
Niestety po tej operacji pojawiły się błędy

Obrazek

Jak zaprogramować na nowo czujnik pozycji kierownicy i jak wyeliminowac pozostałem błedy.

Obrazek

KaMYk

Klubowicz AKP
Posty: 4281
Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
Imię: Krzysztof
Auto: Astra J Cosmo AT
Silnik: A20DTH
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Mazowieckie
Kontakt:

#48

Nieprzeczytany post autor: KaMYk » 19 lis 2015, 18:38

A wszystkie złączki podłączyłeś?
tak wygląda, jakby nie było połączenia z modułem.

Ostatni błąd to od klawiszy sterowania tempomatem.
B3794 08

The BCM detects an invalid voltage signal on the cruise control switch signal circuit for 1 second.

http://workshop-manuals.com/vauxhall/as ... dtc_b3794/

Albo taśma jest walnięta. Wróć do swojej.
Ostatnio zmieniony 19 lis 2015, 18:42 przez KaMYk, łącznie zmieniany 1 raz.

SQ9KRD

Użytkownik
Posty: 37
Rejestracja: 03 lis 2015, 12:39
Imię: Roman
Auto: Astra IV
Silnik: A20DTH
Województwo: śląskie

#49

Nieprzeczytany post autor: SQ9KRD » 19 lis 2015, 18:40

No własnie wszystko podłączone najpierw mialem CIM z nowej taśmy lecz doczytałem ze może być problem wiec wróciłem do wersji starej ( przełożyłem ). Z modułem to chyba gada gdyż obrót kierownicą zmienia np pozycje kiery tak samo regulacja kierownica.

KaMYk

Klubowicz AKP
Posty: 4281
Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
Imię: Krzysztof
Auto: Astra J Cosmo AT
Silnik: A20DTH
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Mazowieckie
Kontakt:

#50

Nieprzeczytany post autor: KaMYk » 19 lis 2015, 18:45

Tu masz pierwszy błąd
http://www.autocats.ws/manual/chevrolet ... 36.pl.html

Natomiast błędu z serii U dotyczą komunikacji pomiędzy modułami po szynie szeregowej

ODPOWIEDZ