Strona 5 z 19

Re: Wymiana taśmy i kierownicy

: 01 maja 2015, 9:57
autor: draxterix
Witam,

Ciężko Ci będzie znaleźć same przyciski. Lepiej, szybciej i taniej będzie kupić całą kierownicę z przyciskami. Możesz ją kupić w dobrej cenie za 80-100 zł - kierownica będzie kiepska ale przyciski będą dobre a przecież Ci na tym zależy...

Na moim zdjęciu w tym wątku masz sposób ich wymiany - podmieniałem je u siebie na stare... Delikatna sprawa - ale myślę że dasz radę.

Re: Wymiana taśmy i kierownicy

: 26 wrz 2015, 14:32
autor: remian80
Witam,

Jestem nowym na tym forum szukam podpowiedzi czy istnieje możliwość aktywowania funkcji tempomatu oraz sterowania radiem.

Opel Astra J 2014 r 1,4 TURBO LPG
Radio CD400
Miałem normalną kierownicę bez skóry i bez sterowania wymieniłem na taką ze skóry i z sterowaniem tempomatu jak i radia, jednocześnie została wymieniona taśma. W samochodzie do taśmy była wiązka z odpowiednią ilością kabli. W serwisie powiedzieli mi że to się da aktywować ale trzeba do GM się zwrócić o jakieś kody i pliki.

Czy może ktoś z Was robił taką przekładkę i czy rzeczywiście jest to tak skompilowane z tym aktywowaniem tych funkcji.

Z góry dziękuję za informacje i pozdrawiam.

Re: Wymiana taśmy i kierownicy

: 26 wrz 2015, 14:54
autor: janpat
Autoryzowany serwis powinien dać radę.

Re: Wymiana taśmy i kierownicy

: 26 wrz 2015, 15:48
autor: aras2
Jesteś z Wlkp. Nie wiem skąd dokładnie napewno uruchomi Ci to Marcin Włodarski z Autoflasf: [External Link Removed for Guests]

Re: Wymiana taśmy i kierownicy

: 27 wrz 2015, 11:42
autor: remian80
aras2 - Tak z Wlkp. dokładnie niedaleko Ciebie bo z Gowarzewa. Dzięki za kontakt jutro sobie zadzwonię i porozmawiam z Panem Marcinem.

janpat - Dzięki za info w serwisie już byłem i niestety rozłożyli ręce. Zbyt wiele zachodu u nich żeby to zrobić.

Re: Wymiana taśmy i kierownicy

: 27 wrz 2015, 11:55
autor: janpat
Co niektóre (a raczej większość) serwisy jak ma coś programować to ucieka od tematu. Rozkładają ręce i mówią że się nie da.

Re: Wymiana taśmy i kierownicy

: 19 lis 2015, 18:01
autor: SQ9KRD
Witajcie
Jestem po wymianie kierownicy na wersje podgrzewaną .
Niestety po tej operacji pojawiły się błędy

Obrazek

Jak zaprogramować na nowo czujnik pozycji kierownicy i jak wyeliminowac pozostałem błedy.

Obrazek

Re: Wymiana taśmy i kierownicy

: 19 lis 2015, 18:38
autor: KaMYk
A wszystkie złączki podłączyłeś?
tak wygląda, jakby nie było połączenia z modułem.

Ostatni błąd to od klawiszy sterowania tempomatem.
B3794 08

The BCM detects an invalid voltage signal on the cruise control switch signal circuit for 1 second.

[External Link Removed for Guests]

Albo taśma jest walnięta. Wróć do swojej.

Re: Wymiana taśmy i kierownicy

: 19 lis 2015, 18:40
autor: SQ9KRD
No własnie wszystko podłączone najpierw mialem CIM z nowej taśmy lecz doczytałem ze może być problem wiec wróciłem do wersji starej ( przełożyłem ). Z modułem to chyba gada gdyż obrót kierownicą zmienia np pozycje kiery tak samo regulacja kierownica.

Re: Wymiana taśmy i kierownicy

: 19 lis 2015, 18:45
autor: KaMYk
Tu masz pierwszy błąd
[External Link Removed for Guests]

Natomiast błędu z serii U dotyczą komunikacji pomiędzy modułami po szynie szeregowej