O, ekstra! Dzięki za informację. Jak będę działał, postaram się może ogarnąć jakaś fotorelację, a na pewno dam znać jak poszło
Zasilanie wideorejestratora
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 24 sty 2022, 22:42
- Auto: Astra J Sports Tourer Cosmo
- Silnik: A14NET[LUJ]
- Rocznik: 2012
- Województwo: wielkopolskie
- Wdzięczny: 1 raz
Re: Zasilanie wideorejestratora
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 24 sty 2022, 22:42
- Auto: Astra J Sports Tourer Cosmo
- Silnik: A14NET[LUJ]
- Rocznik: 2012
- Województwo: wielkopolskie
- Wdzięczny: 1 raz
Udało mi się zdjąć tę boczna klapkę, ale to nie wiele ułatwia. Nadal nie mam jak przeprowadzić przewodu w słupek a dalej w podsufitkę. A niedzielę nie mogę znaleźć instruktażu jak zdjąć obudowę słupka i znowu klops.
- bolobol
- Posty: 887
- Rejestracja: 07 lip 2017, 10:16
- Auto: Astra J Sedan "Fabryczne" LPG
- Silnik: B14NET- Turbo 140KM
- Rocznik: 2015
- Województwo: śląskie
- Wdzięczny: 25 razy
- Pomocny: 98 razy
Zdejmij osłonę słupka skośnego (białą). Ona jest mocowana też na zatrzaski. Odchyl osłonę słupka pionowego (czarną, tę z nawiewem) i będziesz miał łatwy dostęp aż do podsufitki.
Pod podsufitkę, kable włóż "na wcisk". Tam nie ma żadnej osłony...
Pod podsufitkę, kable włóż "na wcisk". Tam nie ma żadnej osłony...
Jeśli rozwiążesz problem z którym tu przyszedłeś, opowiedz o tym. Ta wiedza na pewno jeszcze komuś się przyda...
Wyniki ankiety...
[External Link Removed for Guests]
Wyniki ankiety...
[External Link Removed for Guests]
- Glogo
- Posty: 11
- Rejestracja: 19 mar 2022, 11:48
- Auto: Astra IV 1.4t fabryczny gaz
- Rocznik: 2013
- Województwo: łódzkie
- Wdzięczny: 4 razy
Cześć,
Potrzebuje podpiąć kamerke do skrzynki z bezpiecznikami za pomocą BYPASS GNIAZDA ZAPALNICZKI. Rozumiem, że będzie działało?
[External Link Removed for Guests]
Chce, żeby kamerka działała po odpaleniu auta i przestała po zgaszeniu auta. (tryb parkingowy nie jest mi potrzebny, wiec nie chce tez bezpiecznika ze stałym napięciem na zgaszonym aucie).
1. Do którego bezpiecznika mam się podpiąć?
2. Jaka końcówka pasuje do astry j po lifcie, mini czy uni?
3. Jest tam jakaś śruba zeby podczepic uziemienie? Gdzie dokładnie?
Tak to wygląda u mnie.
Dziwne bo 7 jest zajęty a mam wersje z manualnym ręcznym bez podłokietnika i przez to brak z tyłu gniazda zapalniczki. A 7 jest dedykowana własnie dla niej?
Potrzebuje podpiąć kamerke do skrzynki z bezpiecznikami za pomocą BYPASS GNIAZDA ZAPALNICZKI. Rozumiem, że będzie działało?
[External Link Removed for Guests]
Chce, żeby kamerka działała po odpaleniu auta i przestała po zgaszeniu auta. (tryb parkingowy nie jest mi potrzebny, wiec nie chce tez bezpiecznika ze stałym napięciem na zgaszonym aucie).
1. Do którego bezpiecznika mam się podpiąć?
2. Jaka końcówka pasuje do astry j po lifcie, mini czy uni?
3. Jest tam jakaś śruba zeby podczepic uziemienie? Gdzie dokładnie?
Tak to wygląda u mnie.
Dziwne bo 7 jest zajęty a mam wersje z manualnym ręcznym bez podłokietnika i przez to brak z tyłu gniazda zapalniczki. A 7 jest dedykowana własnie dla niej?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Glogo
- Posty: 11
- Rejestracja: 19 mar 2022, 11:48
- Auto: Astra IV 1.4t fabryczny gaz
- Rocznik: 2013
- Województwo: łódzkie
- Wdzięczny: 4 razy
Zamontowałem bypass. Podłączyłem pod 7. Mase przymocowałem do śruby nad bezpiecznikami. Wczoraj wszystko działało.
Dzisiaj ide do auta i zonk. Po przekreceniu kluczyka nie zapala sie srodkowy ekran pomiedzy zegarami, brak jakichkolwiek kontrolek. Odblokowywanie drzwi z kluczyka jest słabe, trzeba klikać po 2 razy, żeby sie otworzyły. Tak jakby mechanizm nie mial siły wypchac tych wichajstrów od zamykania/otwierania drzwi na raz. Światło w kabinie jest ale słabe. Dodam, że kamerka przez noc była odłączona od kabla zasilającego. Podłaczony był tylko sam kabel od kamerki do bypassa.
Pomocy
Dzisiaj ide do auta i zonk. Po przekreceniu kluczyka nie zapala sie srodkowy ekran pomiedzy zegarami, brak jakichkolwiek kontrolek. Odblokowywanie drzwi z kluczyka jest słabe, trzeba klikać po 2 razy, żeby sie otworzyły. Tak jakby mechanizm nie mial siły wypchac tych wichajstrów od zamykania/otwierania drzwi na raz. Światło w kabinie jest ale słabe. Dodam, że kamerka przez noc była odłączona od kabla zasilającego. Podłaczony był tylko sam kabel od kamerki do bypassa.
Pomocy
-
- Posty: 715
- Rejestracja: 19 lip 2020, 12:09
- Imię: Zbyszek
- Auto: Astra H twin top
- Województwo: śląskie
- Wdzięczny: 112 razy
- Pomocny: 60 razy
Moim zdaniem Twoje połączenie spowodowało mimo wszystko pożeranie prądu ... Na początek sprawdził bym stan akumulatora aby to potwierdzić . Jeśli się nie mylę , to następnym krokiem mogłoby być albo sprawdzenie ile prądu autko bierze na postoju , albo od razu zmiana punktu zasilania . Swoją drogą .... Dlaczego kombinować i szukać nowych możliwości ? Kamerki przystosowane są do zasilania z gniazda zapalniczki , zatem skorzystałbym z napięcia właśnie tam . Nie musi to być na wierzchu . Osobiście podpiąłem się pod gniazdem zapalniczki , w tunelu . Pozdrawiam
- Glogo
- Posty: 11
- Rejestracja: 19 mar 2022, 11:48
- Auto: Astra IV 1.4t fabryczny gaz
- Rocznik: 2013
- Województwo: łódzkie
- Wdzięczny: 4 razy
Tak, rozładowany akumulator. Właśnie go ładuję.
Tylko ten bezpiecznik nr 7 nie daje zasilania na zgaszonym silniku. Testowałem przy podłączonej kamerce. Działała po zapłonie i od razu wyłączała się po zgaszeniu. Ale ja się na tym kompletnie nie znam i może to jakoś inaczej jeszcze działa.
Właśnie takie gniazdko zapalniczki sobie zamontowałem ale do bezpieczników
[External Link Removed for Guests]
Na ten moment odpiąłem bypassa i wpiąłem oryginalny bezpiecznik.
Myślicie, że po wymianie aku na nowy problem zniknie przy takim samym podłączeniu bypassa?
Tylko ten bezpiecznik nr 7 nie daje zasilania na zgaszonym silniku. Testowałem przy podłączonej kamerce. Działała po zapłonie i od razu wyłączała się po zgaszeniu. Ale ja się na tym kompletnie nie znam i może to jakoś inaczej jeszcze działa.
Właśnie takie gniazdko zapalniczki sobie zamontowałem ale do bezpieczników
[External Link Removed for Guests]
Na ten moment odpiąłem bypassa i wpiąłem oryginalny bezpiecznik.
Myślicie, że po wymianie aku na nowy problem zniknie przy takim samym podłączeniu bypassa?
-
- Posty: 715
- Rejestracja: 19 lip 2020, 12:09
- Imię: Zbyszek
- Auto: Astra H twin top
- Województwo: śląskie
- Wdzięczny: 112 razy
- Pomocny: 60 razy
Moim zdaniem nie . Elektronika zasilana z tego bezpiecznika gdzie się wpiąłeś widać ma inne zależności . Swoją drogą miałem kiedyś podobny przypadek - wymyśliłem że zasilę kamerkę ze światła podsufitki . Napięcie tam dochodzące gasło po wyłączeniu silnika , a jednak już po krótkim czasie dało się czuć osłabienie Aku . Takie metody podłączania były dobre przy starym sposobie zasilania auta w energię - Aku - bezpiecznik - odbiornik - masa . Dziś , przy can już nic nie jest takie oczywiste . Ingerencja w elektrykę może skończyć się pożarem . Dlatego preferuje zasilanie z miejsca przeznaczenia - napięcie z gniazda zapalniczki . Pozdrawiam
- Glogo
- Posty: 11
- Rejestracja: 19 mar 2022, 11:48
- Auto: Astra IV 1.4t fabryczny gaz
- Rocznik: 2013
- Województwo: łódzkie
- Wdzięczny: 4 razy
A czy ma znaczenie ilość doczepionych mas do danej śruby? Bo do tej śruby do której doczepiałem teraz mase od bypassa, były już jakies inne chyba 2 masy podłączone od czegoś innego.
Może spróbuje podpiąć pod inny bezpiecznik np, 6.
Skoro juz kupiłem ten bypass to chciałbym go wykorzystać. Rozbieranie tunelu i podłaczanie sie w kable od oryginalnie zamontowanego gniazda zapalniczki zostawiam jako ostatnią deske ratunku.
Może spróbuje podpiąć pod inny bezpiecznik np, 6.
Skoro juz kupiłem ten bypass to chciałbym go wykorzystać. Rozbieranie tunelu i podłaczanie sie w kable od oryginalnie zamontowanego gniazda zapalniczki zostawiam jako ostatnią deske ratunku.