Zasilanie wideorejestratora
-
- Posty: 1258
- Rejestracja: 18 sty 2013, 20:02
- Imię: Arek
- Auto: Astra J Sedan
- Silnik: A14NET
- Województwo: wielkopolskie
- Pomocny: 10 razy
- Kontakt:
Wracając do tematu ja podpiąłem za pomocą zasilacza ze złączem kątowym
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
Astra J Sedan Executive A14NET, AFL, NAVI 950 IntelliLink, Oryginalna kamera cofania, Dual Exhaust
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 1258
- Rejestracja: 18 sty 2013, 20:02
- Imię: Arek
- Auto: Astra J Sedan
- Silnik: A14NET
- Województwo: wielkopolskie
- Pomocny: 10 razy
- Kontakt:
Nie polecam tego zasilacza.
Po dwóch tygodniach jazdy z rejestratorem i tym zasilaczem który założyłem do jego zasilania musiałem go wyrzucić. Zaobserwowałem że siał zakłócenia podczas słuchania radia.
Tak wiec nie polecam go. Rejestrator jest podłączony bezpośrednio do instalacji poprzez przerobiony ori zasilacz MIO.
Po dwóch tygodniach jazdy z rejestratorem i tym zasilaczem który założyłem do jego zasilania musiałem go wyrzucić. Zaobserwowałem że siał zakłócenia podczas słuchania radia.
Tak wiec nie polecam go. Rejestrator jest podłączony bezpośrednio do instalacji poprzez przerobiony ori zasilacz MIO.
Astra J Sedan Executive A14NET, AFL, NAVI 950 IntelliLink, Oryginalna kamera cofania, Dual Exhaust
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 26 lip 2015, 13:24
- Auto: J ST
- Silnik: B14NET+LPG
- Województwo: małopolskie
Czy ktoś z Was ma jakoś ładnie schowany i upchany kabel od rejestratora, który jest pod lusterkiem i miał by chęć podzielić się opisem jak to zrobić i ewentualnie jakimiś fotkami? Próbowałem dzisiaj poprowadzić taki kabel gdzieś po słupku, ale poległem :/
Z góry dzięki
Z góry dzięki
- ceikam
- Posty: 7
- Rejestracja: 07 gru 2013, 10:21
- Auto: Astra J
- Silnik: 1,7 110 KM
- Województwo: dolnośląskie
Witam,
Mam zasilanie z tylnego gniazda zapalniczki. Przewód przechodzi pod siedzeniem pasażera, następnie pod dywanikiem pasażera, wchodzi pod uszczelkę pierwszego słupka. Na wysokości +\- górnej krawędzi okna wychodzi poziomo spod uszczelki po słupku, by wejść pod podsufitkę (to jedyny widoczny odcinek przewodu). Pod podsufitkę nad przednią szybą da się podepchać przewód bez jej odginani, odpinania itp.
Pozdrawiam
Mam zasilanie z tylnego gniazda zapalniczki. Przewód przechodzi pod siedzeniem pasażera, następnie pod dywanikiem pasażera, wchodzi pod uszczelkę pierwszego słupka. Na wysokości +\- górnej krawędzi okna wychodzi poziomo spod uszczelki po słupku, by wejść pod podsufitkę (to jedyny widoczny odcinek przewodu). Pod podsufitkę nad przednią szybą da się podepchać przewód bez jej odginani, odpinania itp.
Pozdrawiam
- KaMYk
- Posty: 5372
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 131 razy
- Kontakt:
U mnie wygląda to tak:
więcej zdjęć tu:
[External Link Removed for Guests]
Zasilacz z typową wtyczką do gniazda zapalniczki przerobiłem, odcinając wtyk do gniazda zapalniczki i wyprowadziłem z zasilacza dwa przewody zasilające +12 V (przez bezpiecznik). Zasilacz umieściłem za osłoną środkowego tunelu z nagrzewnicą od strony pasażera (widoczny na zdjęciach).
Przewody zasilające podłączyłem do przewodów zasilających gniazdo zapalniczki.
Nie mam zdjęć z przeróbek zasilacza, ale jeśli ktoś potrzebuje do tego zdjęć, to lepiej niech poprosi kolegę, sąsiada, który zna się na elektryce, elektronice. Będzie bezpieczniej.
Przewód zasilający kamerę od zasilacza poprowadziłem za schowkiem, prawym przednim słupkiem i podsufitką. Wyprowadziłem przy lusterku wstecznym.
Uchwyt do mocowania kamery do szyby odciąłem, zostawiając tylko przegub kulowy.
To co zostało przykleiłem na taśmę dwustronną do osłony czujników na szybie.
Dzięki temu całość kamery mocno zmalała (ten uchwyt do szyby nie jest mały) i nic nie jest przyklejone do szyby.
więcej zdjęć tu:
[External Link Removed for Guests]
Zasilacz z typową wtyczką do gniazda zapalniczki przerobiłem, odcinając wtyk do gniazda zapalniczki i wyprowadziłem z zasilacza dwa przewody zasilające +12 V (przez bezpiecznik). Zasilacz umieściłem za osłoną środkowego tunelu z nagrzewnicą od strony pasażera (widoczny na zdjęciach).
Przewody zasilające podłączyłem do przewodów zasilających gniazdo zapalniczki.
Nie mam zdjęć z przeróbek zasilacza, ale jeśli ktoś potrzebuje do tego zdjęć, to lepiej niech poprosi kolegę, sąsiada, który zna się na elektryce, elektronice. Będzie bezpieczniej.
Przewód zasilający kamerę od zasilacza poprowadziłem za schowkiem, prawym przednim słupkiem i podsufitką. Wyprowadziłem przy lusterku wstecznym.
Uchwyt do mocowania kamery do szyby odciąłem, zostawiając tylko przegub kulowy.
To co zostało przykleiłem na taśmę dwustronną do osłony czujników na szybie.
Dzięki temu całość kamery mocno zmalała (ten uchwyt do szyby nie jest mały) i nic nie jest przyklejone do szyby.
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 26 lip 2015, 13:24
- Auto: J ST
- Silnik: B14NET+LPG
- Województwo: małopolskie
W końcu udało mi się poprowadzić przewód za schowkiem, następnie wyprowadzić go w samym rogu kabiny nad deską z prawej strony. Potem w słupek i podsufitkę.
Kabel jest praktycznie nie widoczny. Widać go tylko w tym rogu kabiny nad deską, ale minimalnie, można powiedzieć, że prawie w cale
Nie obyło się jednak bez przecięcia kabla od zasilacza rejestratora, bo niestety wtyczka usb nie chciała przejść przez szczelinę między deską, a słupkiem. Kabel jest 2 żyłowy, więc nie było problemu z jego połączeniem z powrotem.
Planuję wyjście z gniazda w bagażniku przedłużaczem-samoróbką (bo ciężko znaleźć przedłużkę ponad 5m ) zakończonym 2 gniazdkami (tak na przyszłość) pod fotelem pasażera i tam wpięcie zasilacza od rejestratora.
Kabel jest praktycznie nie widoczny. Widać go tylko w tym rogu kabiny nad deską, ale minimalnie, można powiedzieć, że prawie w cale
Nie obyło się jednak bez przecięcia kabla od zasilacza rejestratora, bo niestety wtyczka usb nie chciała przejść przez szczelinę między deską, a słupkiem. Kabel jest 2 żyłowy, więc nie było problemu z jego połączeniem z powrotem.
Planuję wyjście z gniazda w bagażniku przedłużaczem-samoróbką (bo ciężko znaleźć przedłużkę ponad 5m ) zakończonym 2 gniazdkami (tak na przyszłość) pod fotelem pasażera i tam wpięcie zasilacza od rejestratora.
- KaMYk
- Posty: 5372
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 131 razy
- Kontakt:
Osłona słupka jest demontowalna na zatrzaskach, schodzi bez problemu.
Wówczas można bez problemu ułożyć każdy przewód do podsufitki. Z pewnością mniej czasu i energii zajmuje zdjęcie osłony słupka niż lutowanie/łączenie przewodu, nawet dwu-żyłowego
Druga sprawa, po co kłaść przewody z bagażnika na przód pod siedzeniami, jak wystarczy zdemontować dwa plastyki z osłony tunelu od strony pasażera w 10 sekund i masz dostęp do kabli zasilających gniazdo zapalniczki w przodu?
Wówczas można bez problemu ułożyć każdy przewód do podsufitki. Z pewnością mniej czasu i energii zajmuje zdjęcie osłony słupka niż lutowanie/łączenie przewodu, nawet dwu-żyłowego
Druga sprawa, po co kłaść przewody z bagażnika na przód pod siedzeniami, jak wystarczy zdemontować dwa plastyki z osłony tunelu od strony pasażera w 10 sekund i masz dostęp do kabli zasilających gniazdo zapalniczki w przodu?