Podgrzewanie fotela kierowcy
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Podgrzewanie fotela kierowcy
Bierzesz fotel do domu i przy piwku rozbierasz. Nie jest to skomplikowane. Jedno popołudnie i po robocie.
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
- maciejkrygier
- Posty: 3
- Rejestracja: 22 lis 2019, 22:56
- Imię: Maciej
- Auto: Astra J
- Silnik: A14NET
- Rocznik: 2014
- Województwo: wielkopolskie
Sorry za odświeżenie ale jeżeli grzanie wyłącza się w fotelu kierowcy tylko na 3 stopniu (max grzanie,wyłączy się po około minucie) to też jest to wina maty ? na 2 i na 1 nie wyłącza się.
-
- Posty: 92
- Rejestracja: 23 lip 2019, 23:34
- Auto: Astra J
- Silnik: 1.4t
- Województwo: opolskie
- Wdzięczny: 7 razy
- Pomocny: 4 razy
tak też jest wina maty tylko uszkodzenie mniejsze i z czasem na 2 i 1 też się będzie wyłączać. po prostu stadium początkowe.
edit
Gdzie mozna zakupic mate do fotela astry? Tylko aso?
edit
Gdzie mozna zakupic mate do fotela astry? Tylko aso?
-
- Posty: 92
- Rejestracja: 23 lip 2019, 23:34
- Auto: Astra J
- Silnik: 1.4t
- Województwo: opolskie
- Wdzięczny: 7 razy
- Pomocny: 4 razy
Panowie, pytanie. Czytałem forum już od jakiegoś czasu i instrukcję z insigni nt. naprawy i montażu mat - u mnie pasażer działa normalnie, natomiast grzanie kierowcy wyłącza się po około minucie niezależnie od biegu.
W takich warunkach jakie w tej chwili są, pod blokiem w towarzystwie kałuż itp jedyne co udało mi się sprawdzić to zmierzyć oporność i sprawdzić czy jest przejście w macie siedziska gdyż byłem na 100% pewien, że to właśnie winowajca.
Opór między termistorem (2 żółte kabelki) wynosi około 1,5ohma natomiast między brązowym a czarnym kablem jest przejście! W takim razie wychodzi na to, że mata jest sprawna? I teraz pytanie, czy w każdej opcji grzanego tyłka jest również grzanie pleców? może to mata pleców nawaliła? Jakieś inne pomysły?
W takich warunkach jakie w tej chwili są, pod blokiem w towarzystwie kałuż itp jedyne co udało mi się sprawdzić to zmierzyć oporność i sprawdzić czy jest przejście w macie siedziska gdyż byłem na 100% pewien, że to właśnie winowajca.
Opór między termistorem (2 żółte kabelki) wynosi około 1,5ohma natomiast między brązowym a czarnym kablem jest przejście! W takim razie wychodzi na to, że mata jest sprawna? I teraz pytanie, czy w każdej opcji grzanego tyłka jest również grzanie pleców? może to mata pleców nawaliła? Jakieś inne pomysły?
Ostatnio zmieniony 06 lut 2020, 12:30 przez Tadzik008, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 92
- Rejestracja: 23 lip 2019, 23:34
- Auto: Astra J
- Silnik: 1.4t
- Województwo: opolskie
- Wdzięczny: 7 razy
- Pomocny: 4 razy
Masakra, chyba gorzej jak nawalą plecy niż siedzisko. Najprawdopodobniej czeka mnie rozbieranie fotela Trzeba jeszcze tylko się upewnić i sprawdzić.
A istnieje opcja w jakiś sposób to obejść żeby mogło grzać tylko siedzisko? bo zapewne jak odłączę matę pleców to podgrzewanie również się nie włączy?
A istnieje opcja w jakiś sposób to obejść żeby mogło grzać tylko siedzisko? bo zapewne jak odłączę matę pleców to podgrzewanie również się nie włączy?
- KaMYk
- Posty: 5371
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 129 razy
- Kontakt:
Układ sprawdza pobór prądu. Musiałbyś zastąpić grzałkę oparcia jakimś innym obciążeniem rezystancyjnym o zbliżonej mocy co grzałka oparcia.
Tylko gdzie to umieścić i po co grzać powietrze, jak można oparcie Ale można wszystko.
Tylko gdzie to umieścić i po co grzać powietrze, jak można oparcie Ale można wszystko.
- srookers
- Posty: 127
- Rejestracja: 20 lut 2016, 16:49
- Imię: Kamil
- Auto: Astra J
- Silnik: A16LET
- Województwo: małopolskie
- Pomocny: 2 razy
Witam,
problem wyłączania podgrzewania siedzenia kierowcy dosięgnął i mnie. Ogrzewanie wyłącza się tylko na trzecim, najwyższym poziomie. Dzieje się to po kilku minutach. Dwa niższe poziomy działają cały czas.
Co zauważyłem i jest to dla mnie dziwne, jeżeli włączymy zarówno fotel kierowcy jak i pasażera i ustawimy grzanie na maksymalny poziom to obydwa fotele będą grzały nieprzerwanie na trzecim, najwyższym poziomie.
W takim razie jeżeli winowajcą jest uszkodzona mata kierowcy to jakim cudem działa ona bez problemu razem z fotelem pasażera a sama już nie? Ma ktoś jakieś pomysły?
problem wyłączania podgrzewania siedzenia kierowcy dosięgnął i mnie. Ogrzewanie wyłącza się tylko na trzecim, najwyższym poziomie. Dzieje się to po kilku minutach. Dwa niższe poziomy działają cały czas.
Co zauważyłem i jest to dla mnie dziwne, jeżeli włączymy zarówno fotel kierowcy jak i pasażera i ustawimy grzanie na maksymalny poziom to obydwa fotele będą grzały nieprzerwanie na trzecim, najwyższym poziomie.
W takim razie jeżeli winowajcą jest uszkodzona mata kierowcy to jakim cudem działa ona bez problemu razem z fotelem pasażera a sama już nie? Ma ktoś jakieś pomysły?
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 14 wrz 2021, 18:56
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra J
- Silnik: A14Net
- Rocznik: 2012
- Województwo: śląskie
Witam, odkopuje temat, ale chyba nie ma sensu zakładać nowego. Sprawa wygląda tak, że po około 1 minucie grzanie samoczynnie się wyłącza, niezależnie od mocy. Wnioskuję, że to uszkodzona mata. Pytanie do kogoś ktoś kupował matę i ja zakładał, aby polecił sklep bądź aukcję na której kupował matę. Chodzi oto aby kupić poprawną matę i nie mieć problemów