Bi-xenon AFL - mijania świecą płasko - symetrycznie
- laguna27
- Posty: 255
- Rejestracja: 12 lip 2015, 22:15
- Auto: Astra J
- Silnik: 1.7CDTI
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Pomocny: 1 raz
Bi-xenon AFL - mijania świecą płasko - symetrycznie
Czy ktoś wie dlaczego tak jest i jak to zmienić?
Auto jest europejskie, więc mijania powinny być asymetryczne.
Z góry bardzo dziękuję.
Auto jest europejskie, więc mijania powinny być asymetryczne.
Z góry bardzo dziękuję.
Pozdrawiam wszystkich
- laguna27
- Posty: 255
- Rejestracja: 12 lip 2015, 22:15
- Auto: Astra J
- Silnik: 1.7CDTI
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Pomocny: 1 raz
chodzi o linię światła, jak staniesz np przed ścianą linia strumienia światła jest z każdego reflektora płaska, a przecież powinno być to "odgięcie" w górę - rozumiesz?
płasko świecą np amerykańce
płasko świecą np amerykańce
Ostatnio zmieniony 09 kwie 2017, 22:04 przez laguna27, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam wszystkich
- KaMYk
- Posty: 5377
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 132 razy
- Kontakt:
W jakiej pozycji masz przełącznik świateł, na auto czy na pozycji mijania (maksymalnie w prawo)?
Od dawna masz tę astrę?
Od dawna masz tę astrę?
Ostatnio zmieniony 09 kwie 2017, 22:35 przez KaMYk, łącznie zmieniany 1 raz.
- kecram
- Posty: 851
- Rejestracja: 10 lis 2016, 13:26
- Auto: Astra J Cosmo Sports Tourer FL
- Silnik: A20DTH
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: łódzkie
- Pomocny: 6 razy
Łapie o co Ci chodzi. Światła AFL świecą inaczej niż zwykłe swiatla. Dokładnie to obrazuje poniższe zdjęcie. Czy powinny na postoju świecić idealnie płasko? Na pewno bardziej płasko niż swiatla tradycyjne i strumień będzie rozproszony bardziej na boki.
Ostatnio zmieniony 09 kwie 2017, 22:38 przez kecram, łącznie zmieniany 1 raz.
- laguna27
- Posty: 255
- Rejestracja: 12 lip 2015, 22:15
- Auto: Astra J
- Silnik: 1.7CDTI
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Pomocny: 1 raz
ojoj, chyba mnie nie rozumiecie.
Czy stojąc np 2m przed ścianą powinienem na niej widzieć płaską poziomą linię świateł, czy z każdego reflektora snop światła po prawej powinien unosić się do góry?
powinno być tak:
czyli każdy reflektor powinien świecić :
a u mnie jest zupełnie płasko
EDIT:
przełącznik jest w pozycji auto
Dałeś mi do myślenia - poszedłem sprawdzić i w momencie ustawienia na AUTO linia strumienia światła na ścianie jest płaska, jak przełączę max w prawo to zmienia się geometria i pojawia się ten mały kąt do góry - sporo mniejszy niż na tych fotkach, ale zawsze.
Czyli sprawa rozwiązana - BARDZO DZIĘKUJĘ
Czy stojąc np 2m przed ścianą powinienem na niej widzieć płaską poziomą linię świateł, czy z każdego reflektora snop światła po prawej powinien unosić się do góry?
powinno być tak:
czyli każdy reflektor powinien świecić :
a u mnie jest zupełnie płasko
EDIT:
tą astrę mam od wczorajKaMYk pisze:QR_BBPOST W jakiej pozycji masz przełącznik świateł, na auto czy na pozycji mijania (maksymalnie w prawo)?
Od dawna masz tę astrę?
przełącznik jest w pozycji auto
Dałeś mi do myślenia - poszedłem sprawdzić i w momencie ustawienia na AUTO linia strumienia światła na ścianie jest płaska, jak przełączę max w prawo to zmienia się geometria i pojawia się ten mały kąt do góry - sporo mniejszy niż na tych fotkach, ale zawsze.
Czyli sprawa rozwiązana - BARDZO DZIĘKUJĘ
Ostatnio zmieniony 09 kwie 2017, 23:25 przez laguna27, łącznie zmieniany 3 razy.
Pozdrawiam wszystkich
- KaMYk
- Posty: 5377
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 132 razy
- Kontakt:
Jak trochę pojeździsz nocą, to docenisz zalety systemu AFL+, poczytaj o tym.
Jak jedziesz, to po przekroczeniu około 50km/h asymetria się pojawia.
Polecam zacząć od czytania instrukcji:
[External Link Removed for Guests]
I każdy dobrze Cię tu rozumiał, tylko, że znamy system AFL z praktyki i to chcieliśmy Ci przekazać, że to normalne działanie tych świateł
Jak jedziesz, to po przekroczeniu około 50km/h asymetria się pojawia.
Polecam zacząć od czytania instrukcji:
[External Link Removed for Guests]
I każdy dobrze Cię tu rozumiał, tylko, że znamy system AFL z praktyki i to chcieliśmy Ci przekazać, że to normalne działanie tych świateł
- laguna27
- Posty: 255
- Rejestracja: 12 lip 2015, 22:15
- Auto: Astra J
- Silnik: 1.7CDTI
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Pomocny: 1 raz
dzięki serdeczne
EDIT:
swoją drogą jeżeli zdecyduję się na zakup tego autka od mojego brata to będę musiał wymienić żarniki, bo wsadził tam jakieś chinole,czy ktoś korzysta może z tych najnowszych Osramów + 70% - czy to w ksenonach coś daje?
EDIT:
swoją drogą jeżeli zdecyduję się na zakup tego autka od mojego brata to będę musiał wymienić żarniki, bo wsadził tam jakieś chinole,czy ktoś korzysta może z tych najnowszych Osramów + 70% - czy to w ksenonach coś daje?
Pozdrawiam wszystkich
- FalconTech
- Posty: 5508
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 29 razy
- Kontakt:
Zwykle katalogowe żarniki wystarczą. Pierw sprawdź w jakim stanie jest odbłyśnik i czy czysta jest skoczewka - nawet najlepszy żarnik sobie nie poradzi jak powyższe jest w kiepskim stanie.
Chociaż nie wiem czy w młodym aucie już będzie taki problem.
Chociaż nie wiem czy w młodym aucie już będzie taki problem.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.