Tarcze + klocki do 1.6 T
- Misza
- Posty: 1491
- Rejestracja: 01 sty 2015, 19:32
- Imię: Michał
- Auto: ASTRA J COSMO AT; Forester SF 2.0
- Silnik: A16LET
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Ełk
- Wdzięczny: 4 razy
- Pomocny: 11 razy
- Kontakt:
Tarcze + klocki do 1.6 T
Czeka mnie wymiana tarcz i klocków (hamulce 16"). Przód i tył. Mam jakiś problem z tylnymi hamulcami (na razie długo by opisywać) i od diagnozy w poniedziałek zależy co będę mógl zrobić. Wyjeżdżam w środę na Litwę. No i pojawiają się dwa scenariusze. Jeśli uda się na czas wyjazdu pozbyć sie problemu, to będę mógł coś pogrymasić (wariant 1). Jeśli będę musiał robić na cito, to musze brać, to co jest na półce (wariant 2).
Wariant 1:
- myślę o tarczach Mikoda, nawiercanych. Opinie przyzwoite, cena wręcz niska. Do tego klocki. Tylko jakie? Jeśli chodzi o tarcze to jakieś sugestie? Powiedzmy, że na tarcze mógłbym wydać w granicach 1000zł (zestaw Mikody ok 665zł z wysyłką).
Obecne mają bicie - jakie są zamontowane, nie mam zielonego pojęcia, obstawiam, że oplowskie, bo właściwie wszystko poprzedni właściciel robił w Oplu. Na myopel nie ma wpisu o wymianie tarcz więc niewykluczone, że nie były wymieniane.
Wariant 2:
- prawdopodonie Intercars. Jaki zestaw macie przetestowany? Chodzi przede wszystkim o odporność na krzywienie tarcz.
Wariant 1:
- myślę o tarczach Mikoda, nawiercanych. Opinie przyzwoite, cena wręcz niska. Do tego klocki. Tylko jakie? Jeśli chodzi o tarcze to jakieś sugestie? Powiedzmy, że na tarcze mógłbym wydać w granicach 1000zł (zestaw Mikody ok 665zł z wysyłką).
Obecne mają bicie - jakie są zamontowane, nie mam zielonego pojęcia, obstawiam, że oplowskie, bo właściwie wszystko poprzedni właściciel robił w Oplu. Na myopel nie ma wpisu o wymianie tarcz więc niewykluczone, że nie były wymieniane.
Wariant 2:
- prawdopodonie Intercars. Jaki zestaw macie przetestowany? Chodzi przede wszystkim o odporność na krzywienie tarcz.
- Wydaje mi się, że nawet swoją Astrą bym przejechał tą drogę, bez większych problemów
- Zakopałbyś się. widać już zboczone myślenie użytkownika Subaru
- Zakopałbyś się. widać już zboczone myślenie użytkownika Subaru
-
- Posty: 38
- Rejestracja: 14 mar 2016, 9:24
- Auto: astra j 1.6 executive
- Silnik: a16let
- Województwo: śląskie
Też odradzam mikody, tarcze cienkie ładnie wyglądają ale się krzywią i ścinają niemiłosiernie klocki, znajomy miał w astrze g, polecam jak najbardziej tarcze zimmerman lub textar, klocki ATE lub TRW
- Misza
- Posty: 1491
- Rejestracja: 01 sty 2015, 19:32
- Imię: Michał
- Auto: ASTRA J COSMO AT; Forester SF 2.0
- Silnik: A16LET
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Ełk
- Wdzięczny: 4 razy
- Pomocny: 11 razy
- Kontakt:
W końcu strona brakeparts wróciła do życia
Na tył pójdą Zimmerman Standard Coatz + klocki najpewniej ATE.
Jeśli będę musiał wymieniać przód to obstawiam Zimmerman Sprt Coatz + klocki ATE.
W sklepie namawiają na klocki Hawks HPS ale cena jest zabójcza. Niby bezpiczeństwo nie ma ceny ale stockowe rozwiązania też hamują, więc to co sobie wydumałem powinno dać radę.
Na tył pójdą Zimmerman Standard Coatz + klocki najpewniej ATE.
Jeśli będę musiał wymieniać przód to obstawiam Zimmerman Sprt Coatz + klocki ATE.
W sklepie namawiają na klocki Hawks HPS ale cena jest zabójcza. Niby bezpiczeństwo nie ma ceny ale stockowe rozwiązania też hamują, więc to co sobie wydumałem powinno dać radę.
- Wydaje mi się, że nawet swoją Astrą bym przejechał tą drogę, bez większych problemów
- Zakopałbyś się. widać już zboczone myślenie użytkownika Subaru
- Zakopałbyś się. widać już zboczone myślenie użytkownika Subaru
-
- Posty: 38
- Rejestracja: 14 mar 2016, 9:24
- Auto: astra j 1.6 executive
- Silnik: a16let
- Województwo: śląskie
Dobry zestaw u siebie to samo będę pewnie montowal, myślałem nad ate ceramicznymi ale jest tyle pozytywnych opinii co i negatywnych i sobie odpuściłem.
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 11 gru 2014, 21:47
- Auto: Astra j 1.4 Turbo LPG
- Silnik: A14NET
- Województwo: mazowieckie
Zamontowałem ten zestaw o którym mówisz 5 tys temu Zimmerman Sprt Coatz + klocki ATE i jest wszystko ok.
Jedynie ma wrazenie , że ten zestaw hamuje lepiej jak jest ciepły czyli jak depne raz drugi to trzeci wyraznie lepiej hamuje .
Przez te otwory szybko sie studza i wlasnie dla tego je kupiłem
2 kpl orginalne GM biły niemiłosiernie
tarcze 276 mm
Muszę tu powiedziec szczerze z tarczami jak z przyrodzeniem u faceta - wiekosci nie da sie oszukac 276 mm sa za male do tego auta .
Zastanawiałem się nad założeniem 300 mm z uzywanego auta ale z moim szczesciem obawiałem się czy nie beda biły minimalnie - w końcu 3 setki milinetra juz mnie denerwuje , lecz jestem pewein , że jak dojade te tarcze to zaryzykuje
Jedynie ma wrazenie , że ten zestaw hamuje lepiej jak jest ciepły czyli jak depne raz drugi to trzeci wyraznie lepiej hamuje .
Przez te otwory szybko sie studza i wlasnie dla tego je kupiłem
2 kpl orginalne GM biły niemiłosiernie
tarcze 276 mm
Muszę tu powiedziec szczerze z tarczami jak z przyrodzeniem u faceta - wiekosci nie da sie oszukac 276 mm sa za male do tego auta .
Zastanawiałem się nad założeniem 300 mm z uzywanego auta ale z moim szczesciem obawiałem się czy nie beda biły minimalnie - w końcu 3 setki milinetra juz mnie denerwuje , lecz jestem pewein , że jak dojade te tarcze to zaryzykuje
- Misza
- Posty: 1491
- Rejestracja: 01 sty 2015, 19:32
- Imię: Michał
- Auto: ASTRA J COSMO AT; Forester SF 2.0
- Silnik: A16LET
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Ełk
- Wdzięczny: 4 razy
- Pomocny: 11 razy
- Kontakt:
U siebie mam z przodu 300mm, z tyłu 292mm (oznaczenie J60).
Na tył, stety - niestety, poszedł zestaw ATE - klocki i tarcze. Był problem ze stroną sklepu a musiałem szybko działać. Przód będzie bez pośpiechu więc na pewno będzie zimmerman
Na tył, stety - niestety, poszedł zestaw ATE - klocki i tarcze. Był problem ze stroną sklepu a musiałem szybko działać. Przód będzie bez pośpiechu więc na pewno będzie zimmerman
Ostatnio zmieniony 24 lut 2017, 15:47 przez Misza, łącznie zmieniany 1 raz.
- Wydaje mi się, że nawet swoją Astrą bym przejechał tą drogę, bez większych problemów
- Zakopałbyś się. widać już zboczone myślenie użytkownika Subaru
- Zakopałbyś się. widać już zboczone myślenie użytkownika Subaru
- Laz
- Posty: 37
- Rejestracja: 13 gru 2016, 16:57
- Imię: Piotr
- Auto: Astra J Sport
- Silnik: A16LET
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
W środę byłem właśnie na przetoczeniu tarcz, zimmermanów std.
Przebieg ca 3-4tys - jeszcze poprzedni wł zmieniał, bicie odkąd kupiłem - tylko się nasilało. żadnego upalania, parę "większych" hamowań z dużej prędkości - ostatnio każde depnięcie w hamulec >50 i już bicie na kierownicy nie do zniesienia.
Najwięcej do zebrania było na lewej tarczy, i to od wewn strony:|
Tak że pojeżdzę jeszcze trochę, będę monitorował, dawał znać co i na jak długo to dało,
na lato conajmniej dam jakieś sportowe klocki.
niemniej jak czytam Wasze posty - to już nie wiem co sam był wybrał, fakt faktem - mikodę z daleka, na podstawie przeszłych doświadczeń.
Przebieg ca 3-4tys - jeszcze poprzedni wł zmieniał, bicie odkąd kupiłem - tylko się nasilało. żadnego upalania, parę "większych" hamowań z dużej prędkości - ostatnio każde depnięcie w hamulec >50 i już bicie na kierownicy nie do zniesienia.
Najwięcej do zebrania było na lewej tarczy, i to od wewn strony:|
Tak że pojeżdzę jeszcze trochę, będę monitorował, dawał znać co i na jak długo to dało,
na lato conajmniej dam jakieś sportowe klocki.
niemniej jak czytam Wasze posty - to już nie wiem co sam był wybrał, fakt faktem - mikodę z daleka, na podstawie przeszłych doświadczeń.
Ostatnio zmieniony 24 lut 2017, 14:11 przez Laz, łącznie zmieniany 1 raz.
- tomfish07
- Posty: 27
- Rejestracja: 12 gru 2016, 19:17
- Imię: Tomek
- Auto: Astra J
- Silnik: A16LET
- Województwo: śląskie
ATE spokojnie mozna montować. "Sportowe" klocki- nie widzę sensu przy tej mocy i jezdzie miejskiej. Wyczynowe mają sens przy konkretnej mocy i wykorzystaniu na torze.
- kaslo
- Posty: 327
- Rejestracja: 17 mar 2008, 15:34
- Imię: Paweł
- Auto: Astra , Zafira, Corsa
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
Nie trzeba jechać na tor wystarczy wyjazd w góry ate czy zimmermann nie wspominając o trw potrafią się pokrzywić. Ja montuje ATE najmniej reklamacji .
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
Elektryka, mechanika, klimatyzacja, regeneracja - czyszczenie dpf, modernizacja oprogramowania, diagnostyka Tech 2-MDI
Norwida 4 T. 501807749
Elektryka, mechanika, klimatyzacja, regeneracja - czyszczenie dpf, modernizacja oprogramowania, diagnostyka Tech 2-MDI
Norwida 4 T. 501807749