Stuki w z okolic przedniego zawieszenia
-
- Posty: 89
- Rejestracja: 07 lut 2012, 18:36
- Imię: Szymon
- Auto: Opel Astra Cosmo
- Silnik: 1.4Turbo 140KM
- Województwo: śląskie
Re: Stuki w z okolic przedniego zawieszenia
Panowie.... zaczynam się zastanawiać nad tą jakością wykonania Astry - ok. 2000km wstecz miałem poprawiane zaciski hamulcowe tył z powodu stukania, które kilka dni temu pojawiło się na nowo. Mniej się tłucze, ale jednak
Co więcej nadal mam luz na fotelu, który był podobno zlikwidowany ostatnim razem.
Kolejna wizyta w ASO się kłania, a to już w sumie trzecia:
1) Stukanie, poprawa oprogramowania silnika w ramach akcji serwisowej
2) Luz na fotelu kierowcy, poprawa mocowania światła tył, poprawa mocowania klapy schowka pasażera
3) Muszę znów się uporać z luzem fotele oraz stukami z tyłu
BUUUUU!!!!
Co więcej nadal mam luz na fotelu, który był podobno zlikwidowany ostatnim razem.
Kolejna wizyta w ASO się kłania, a to już w sumie trzecia:
1) Stukanie, poprawa oprogramowania silnika w ramach akcji serwisowej
2) Luz na fotelu kierowcy, poprawa mocowania światła tył, poprawa mocowania klapy schowka pasażera
3) Muszę znów się uporać z luzem fotele oraz stukami z tyłu
BUUUUU!!!!
-
- Posty: 353
- Rejestracja: 08 lis 2011, 15:11
- Imię: Grzegorz
- Auto: Astra Sports Tourer Sport
- Silnik: 1.4T 140KM
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
Z tymi zaciskami to chyba w Oplu za bardzo nie wiedza co zrobić Piszcie czy udało się komuś definitywnie zwalczyć te stuki ?
-
- Posty: 353
- Rejestracja: 08 lis 2011, 15:11
- Imię: Grzegorz
- Auto: Astra Sports Tourer Sport
- Silnik: 1.4T 140KM
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
A jako ciekawostkę wam napiszę że przed zakupem auta zadzwoniłem do centrali GM i zapytałem o stukające zaciski hamulcowe. Powiedzieli ze zapytanie wyślą do Niemiec, po miesiącu zadzwonili... Facet powiedział że odpowiedzieli że nie zagraża to bezpieczeństwu a stuka tylko na nierównościach na co walnąłem śmiechem, dodał jeszcze że w 2012 r. dostawca zacisków ma zwrócić szczególną uwagę na pasowanie elementów zacisków hamulcowych. Także Opel dokładnie wie że jest problem z zaciskami...
-
- Posty: 164
- Rejestracja: 16 wrz 2008, 9:45
- Imię: Tomek
- Auto: Astra IV J
- Silnik: 1,6 16v 115km
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
Panowie, ja już miałem wręcz wszystko wymienione, jarzma zacisków, wklejki robione, smary specjalne, 1 rok zleciał i co dalej z tyłu wali, ciszyłem się ciszą prze okres 5 dni, i znowu wali z tyłu. Ten samochód to jednym słowem padło, a oni dostają nagrody od dekry że jest mała bezawaryjność. Śmiech to się nadaje do TV Turbo. Mało tego po ostatniej wizycie w ASO dostałem od iż wszystko jest ok panowie nawet już nie raczyli się przejechać, powiedzieli że luz jest odpowiedni, i co z tego jak dalej stukają jarzma. Na piątek umawiam się z rzeczoznawcą, jak się wkurzę to napiszę o Turbo kamery, najlepiej Panowie jak byśmy się wszyscy umówili na pokazanie problemu w TV, wiem że jest nas sporo, więc może by to pomogło uporać się szybciej z tym problemem. Czy ktoś wyraża chęć. Uważam że na chwilę obecną nie damy rady walczyć z gigantem w pojedynkę. W końcu samochody nie były przez nas kupowane używane tylko nowe, a problem zaczął się od momentu użytkowania. Pozdrawiam
Asrta IV 1,6 16V 115 km enjoy pakiet Techno + alu 17
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 353
- Rejestracja: 08 lis 2011, 15:11
- Imię: Grzegorz
- Auto: Astra Sports Tourer Sport
- Silnik: 1.4T 140KM
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
-
- Posty: 353
- Rejestracja: 08 lis 2011, 15:11
- Imię: Grzegorz
- Auto: Astra Sports Tourer Sport
- Silnik: 1.4T 140KM
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
Tylko ciekawe czy nie jesteś odosobnionym przypadkiem w sensie że innym juz nie stuka po zabiegach w ASO.
Wieniek nie przesadzaj przecież wiesz, że ten problem wystepuję w naszych autach. Wcześniejsze wypowiedzi to potwierdzają, więc nie dolewaj oliwy do ognia...
Ja także mam ten problem najbardziej jest to widoczne na nierównościach (jazda na bruku) i w niskich temperaturach było wręcz uciążliwe. Niestety wali mi z przodu, a ASO najpierw zauważyło stuki z tyłu, ponaklejali jakieś folijki z tyłu, a po akcji serwisowej mialem do poprawki klocki z tyłu, bo poprostu coś spaprali.
To tak na marginesie podsumowuje znawstwo serwisu w tej kwesti. Co wydaje mi się jest trochę nie w porządku jeśli chodzi o klientów kupujących nowe auto, nieprawdaż?
Byłem w stacji kontroli pojazdów ale amortyzatory są w porządku, żadnych luzów jeśli chodzi o łączniki stabilizatorów, wahacze i drążki kierownicze ... Po przebiegu 26tyś. też się nie spodziewałem żadnej rewelacji z badania.
Na osi przedniej mam lewa: 70%, prawa: 72%. Oś tylna lewa: 60% prawa: 59%.
Wygląda na to, że tylne amortyzatory są troszkę w gorszym stanie ...
Jeśli macie jakieś doświadczenia w tej kwestii to dajcie znać, na jakim ciśnieniu jeżdzicie latem w swoich asterkach, ja mam 17"? Przód mam na 2,4 a tył na 2,8 według rozpiski w drzwiach na 5 osób. Pozdro
Ja także mam ten problem najbardziej jest to widoczne na nierównościach (jazda na bruku) i w niskich temperaturach było wręcz uciążliwe. Niestety wali mi z przodu, a ASO najpierw zauważyło stuki z tyłu, ponaklejali jakieś folijki z tyłu, a po akcji serwisowej mialem do poprawki klocki z tyłu, bo poprostu coś spaprali.
To tak na marginesie podsumowuje znawstwo serwisu w tej kwesti. Co wydaje mi się jest trochę nie w porządku jeśli chodzi o klientów kupujących nowe auto, nieprawdaż?
Byłem w stacji kontroli pojazdów ale amortyzatory są w porządku, żadnych luzów jeśli chodzi o łączniki stabilizatorów, wahacze i drążki kierownicze ... Po przebiegu 26tyś. też się nie spodziewałem żadnej rewelacji z badania.
Na osi przedniej mam lewa: 70%, prawa: 72%. Oś tylna lewa: 60% prawa: 59%.
Wygląda na to, że tylne amortyzatory są troszkę w gorszym stanie ...
Jeśli macie jakieś doświadczenia w tej kwestii to dajcie znać, na jakim ciśnieniu jeżdzicie latem w swoich asterkach, ja mam 17"? Przód mam na 2,4 a tył na 2,8 według rozpiski w drzwiach na 5 osób. Pozdro
-
- Posty: 353
- Rejestracja: 08 lis 2011, 15:11
- Imię: Grzegorz
- Auto: Astra Sports Tourer Sport
- Silnik: 1.4T 140KM
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
Kolego a który miesiąc i rok produkcji twojego auta, według mnie masz kolego problem z amortyzatorami a nie zaciskami.
Rok produkcji to 2010r, auto odebrane w lipcu.
Ja też tak sądze ale jak przekonać ASO o tym fakcie?
Ja też tak sądze ale jak przekonać ASO o tym fakcie?
-
- Posty: 353
- Rejestracja: 08 lis 2011, 15:11
- Imię: Grzegorz
- Auto: Astra Sports Tourer Sport
- Silnik: 1.4T 140KM
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
Właśnie w roczniku 2010 były problemy z amorami. Jedzij do nich codziennie az bedą cie mieli dosyć i moze wtedy wymienią.