Panowie,
choć temat bardzo stary, to pozwolę sobie i ja potwierdzić, że pozostawienie nominalnych tulejek i zastosowanie śruby M14 z podkładkami i nakrętką samohamowną, rozwiązało problem i w moim przypadku.
Koszt naprawdę śmieszny, a komfort użytkowania bez porównania lepszy. Pomijam fakt, że stajemy się bohaterami naszego garażu .
Polecam wszystkim, którzy nie mają dwóch lewych rąk i nie boją się takich prac.
luźny pedał sprzęgła
-
- Posty: 40
- Rejestracja: 03 lip 2014, 7:45
- Imię: Michał
- Auto: Zafira C
- Silnik: B14NET
- Rocznik: 2017
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Otwock
- Pomocny: 1 raz
Jaki powinien być luz przy wciskaniu pedału sprzęgła? W zafirce jest dokładnie to samo rozwiązanie i wymiana trzpienia na śrubę M14 pomogło na ruch lewo prawo i skrzypienie. Jest natomiast kilka milimetrów luzu przy wciskaniu pedału zanim czuć opór. Też tak u siebie macie? Czy opór jest od razu? Mówimy o 1.4T (nie wiem jak jest w innych autach). mam hondę Jazz 2019 i tam nie ma żadnego luzu przy wciskaniu pedału (ani na boki ani w dół)
-
- Posty: 260
- Rejestracja: 22 lip 2015, 9:41
- Imię: marcin
- Auto: Astra J Sport HB
- Silnik: A14NET
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Pomocny: 4 razy