Sprężyny obniżające do AJ
- jjobus
- Posty: 4
- Rejestracja: 22 mar 2017, 12:34
- Imię: Robert
- Auto: Astra J
- Silnik: A 16 LET
- Województwo: podkarpackie
Sprężyny obniżające do AJ
Wznawiam temat, pytanie. Czy mając zawieszenie flexi same sprężyny nie zaszkodzą amortyzatorom seryjnym?
- KaMYk
- Posty: 5377
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 132 razy
- Kontakt:
kolega @Konradopel już bodajże 3 lata jeździ na eibachach z zawieszeniem flexride.
- Konradopel
- Posty: 607
- Rejestracja: 02 wrz 2007, 19:24
- Imię: Konrad
- Auto: "Czekoladka"
- Silnik: A14NET
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
Potwierdzam, zrobione koło 40tys km i nic się nie dzieje (odpukać).
Obecnie komfort w trybie Tour mniej więcej taki jak wcześniej na neutralu.
Zanim zmieniłem to poczytałem o tych sprężynach i flex ride w astrach H i nie znalazłem niczego niepokojącego.
Obecnie komfort w trybie Tour mniej więcej taki jak wcześniej na neutralu.
Zanim zmieniłem to poczytałem o tych sprężynach i flex ride w astrach H i nie znalazłem niczego niepokojącego.
MOC BŁYSKAWICY W ZAKLĘTYM KRĘGU - OPEL
Fotki ze zlotów i wypraw - [External Link Removed for Guests]
Moja Astra - [External Link Removed for Guests]
Fotki ze zlotów i wypraw - [External Link Removed for Guests]
Moja Astra - [External Link Removed for Guests]
- janpat
- Posty: 1293
- Rejestracja: 04 lip 2014, 10:18
- Imię: Janusz
- Auto: Astra J GTC OPC Line
- Silnik: A14NET
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
- Wdzięczny: 3 razy
- Pomocny: 27 razy
Jest kilku producentów to może coś dobierzesz. Wg mnie powinno się stosować dedykowany zestaw do samochodu. A chcesz dać same sprężyny czy amortyzatory też wymieniasz? Planuję na wiosnę wymienić fabryczne sprężyny i amortyzatory na Eibach B12 Pro-Kit (ok. 3000zł) albo KW ale to zależy od budżetu. A to co zaproponował mi KW do GTC poniżej:
Do Astry J GTC mamy dwa modele zawieszeń z naszej oferty street performance. Wszystkie modele będą komfortem jazdy zbliżone do zawieszenia fabrycznego, natomiast jakość wybierania nierówności będzie na znacznie lepszym poziomie.
- KW Variant 1 Inox - zawieszenie z regulacją wysokości na gwincie - [External Link Removed for Guests] - 5062 zł
- KW Variant 3 Inox zawieszenie z regulacją wysokości na gwincie, regulacją siły odbicia amortyzatora, i niezależną regulacją siły dobicia amortyzatora - [External Link Removed for Guests] - 8306 zł
Oprócz tych zawieszeń, możemy również zaproponować zawieszenia ST-Suspensions. Ich producentem w 100% jest KW Automotive, do ich produkcji są wykorzystywane wszystkie części KW. Główna różnica to materiał z którego wykonana jest kolumna amortyzatora. Zamiast stali nierdzewnej Inox, zawieszenia ST są wykończone w stali ocynkowanej.
- model ST X - zawieszenie z regulacją wysokości na gwincie, odpowiednik KW Variant 1 - 3728 zł
Do Astry J GTC mamy dwa modele zawieszeń z naszej oferty street performance. Wszystkie modele będą komfortem jazdy zbliżone do zawieszenia fabrycznego, natomiast jakość wybierania nierówności będzie na znacznie lepszym poziomie.
- KW Variant 1 Inox - zawieszenie z regulacją wysokości na gwincie - [External Link Removed for Guests] - 5062 zł
- KW Variant 3 Inox zawieszenie z regulacją wysokości na gwincie, regulacją siły odbicia amortyzatora, i niezależną regulacją siły dobicia amortyzatora - [External Link Removed for Guests] - 8306 zł
Oprócz tych zawieszeń, możemy również zaproponować zawieszenia ST-Suspensions. Ich producentem w 100% jest KW Automotive, do ich produkcji są wykorzystywane wszystkie części KW. Główna różnica to materiał z którego wykonana jest kolumna amortyzatora. Zamiast stali nierdzewnej Inox, zawieszenia ST są wykończone w stali ocynkowanej.
- model ST X - zawieszenie z regulacją wysokości na gwincie, odpowiednik KW Variant 1 - 3728 zł
.........Astra J GTC OPC Line Bi - Color..........
- Markko
- Posty: 10
- Rejestracja: 22 lip 2015, 16:44
- Auto: Astra J
- Silnik: 1.4T
- Województwo: pomorskie
Edytowałem post, bo jednak stwierdziłem, że to słaby pomysł, aby dawać sprężyny od Cruze. Chcę tylko wymienić sprężyny. Znalazłem ciekawy temat. [External Link Removed for Guests]
Niektórzy twierdzą że te sprężyny eibacha -40 tak naprawdę obniżają o -30? Prawda to? Jakie macie spostrzeżenia? Chociaż nie wiem, czy to ma jakieś znaczenie. Patrzę na zdjęcia na sprężynach eibacha i wizualnie wydaje mi się, że jest ciut za nisko.
Ja u siebie na drodze do domu mam wysoki próg. Jak mi usiądą z tyłu 2 osoby to jadąc bardzo wolno potrafię przyhaczyć na fabrycznych sprężynach. Także... Z tyłu muszę i tak wymienić 2 sprężyny to pomyślałem sobie, że może lekko bym obniżył.
Niektórzy twierdzą że te sprężyny eibacha -40 tak naprawdę obniżają o -30? Prawda to? Jakie macie spostrzeżenia? Chociaż nie wiem, czy to ma jakieś znaczenie. Patrzę na zdjęcia na sprężynach eibacha i wizualnie wydaje mi się, że jest ciut za nisko.
Ja u siebie na drodze do domu mam wysoki próg. Jak mi usiądą z tyłu 2 osoby to jadąc bardzo wolno potrafię przyhaczyć na fabrycznych sprężynach. Także... Z tyłu muszę i tak wymienić 2 sprężyny to pomyślałem sobie, że może lekko bym obniżył.
- janpat
- Posty: 1293
- Rejestracja: 04 lip 2014, 10:18
- Imię: Janusz
- Auto: Astra J GTC OPC Line
- Silnik: A14NET
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
- Wdzięczny: 3 razy
- Pomocny: 27 razy
Obniżenie o 1cm lud 2 cm to będzie ciężko bez gwintu. Elbach -30mm dla 1.4, 1.6, 1.6 SIDI przy nacisku na przednią oś 1080kg a tylna 930. Jak chcesz kombinować to możesz pomyśleć od 1.6 SIDI, 1.8, 1.6 CDTi, 1.7 CDTi, 2.0 CDTi, 2.0 BiTurbo CDTi tu nacisk na przednia masz 1160kg. Pójdzie mniej niż -30. Sprężyny możesz kupić oddzielnie na konkretną oś.
Albo zorientuj się czy jest możliwość dobrania przez KW sprężyn gwintowanych.
[External Link Removed for Guests]
Albo zorientuj się czy jest możliwość dobrania przez KW sprężyn gwintowanych.
[External Link Removed for Guests]
Ostatnio zmieniony 21 wrz 2018, 11:09 przez janpat, łącznie zmieniany 1 raz.
.........Astra J GTC OPC Line Bi - Color..........
- Markko
- Posty: 10
- Rejestracja: 22 lip 2015, 16:44
- Auto: Astra J
- Silnik: 1.4T
- Województwo: pomorskie
Tak myślałem żeby może wziąć te sprężyny do cięższych modeli to pójdzie mniej w dół. Wymieniałbym oczywiście wszystkie cztery nie tylko z tyłu. Rozumiem, że sprężyny od na przykład 1,7 CDTI wejdą do 1,4T. To nie jest takie oczywiste bo na przykład rozstaw śrub w kołach mają inny. Nawet dedykowane rozmiary opon mają inne. Prześpię się jeszcze z tym tematem.
- janpat
- Posty: 1293
- Rejestracja: 04 lip 2014, 10:18
- Imię: Janusz
- Auto: Astra J GTC OPC Line
- Silnik: A14NET
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
- Wdzięczny: 3 razy
- Pomocny: 27 razy
W poniedziałek zmieniam sprężyny. Eibach Pro-Kit kupione.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
.........Astra J GTC OPC Line Bi - Color..........
- janpat
- Posty: 1293
- Rejestracja: 04 lip 2014, 10:18
- Imię: Janusz
- Auto: Astra J GTC OPC Line
- Silnik: A14NET
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
- Wdzięczny: 3 razy
- Pomocny: 27 razy
I po bólu. Jeszcze na zimowych kołach 18" ale usiadł ładnie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
.........Astra J GTC OPC Line Bi - Color..........