Sprężyny obniżające do AJ
- janpat
- Posty: 1293
- Rejestracja: 04 lip 2014, 10:18
- Imię: Janusz
- Auto: Astra J GTC OPC Line
- Silnik: A14NET
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
- Wdzięczny: 3 razy
- Pomocny: 27 razy
Re: Sprężyny obniżające do AJ
Na przodzie GTC wer. OPC ma BREMBO 355mm a sama GTC ma BOSCH 321 mm i tak wychodziły w oryginale bez względu na wersję silnikową. A poza tym to co Foton wstawiasz zdjęcie mojej Aśki bez pozwolenia!
Piszesz o modzeniu a wstawiasz zdjęcia AJ OPC w standardzie.
Dodano po 1 godzinie 22 minutach 35 sekundach:
Co do przedniego to Astra J GTC ma zawieszenie HiPerStrut przeniesione z modelu Insignia OPC.
Piszesz o modzeniu a wstawiasz zdjęcia AJ OPC w standardzie.
Dodano po 1 godzinie 22 minutach 35 sekundach:
Co do przedniego to Astra J GTC ma zawieszenie HiPerStrut przeniesione z modelu Insignia OPC.
.........Astra J GTC OPC Line Bi - Color..........
-
- Posty: 1200
- Rejestracja: 20 gru 2020, 0:27
- Imię: Marcin
- Auto: Różne takie
- Silnik: Petrol i Diesel
- Rocznik: 1998
- Województwo: mazowieckie
- Pomocny: 64 razy
Późno było i faktycznie coś głupoty wrzuciłem.
Zdjęcię tylko przeniosłem z kilku stron wstecz na przód, przepardon.
No zawias jest serio sportowy.
Zupełnie jak w Clio RS
Tutaj fajnie omówiona konstrukcja, to jest praktycznie to samo.
Akcja od 4:20
[External Link Removed for Guests]
Zdjęcię tylko przeniosłem z kilku stron wstecz na przód, przepardon.
No zawias jest serio sportowy.
Zupełnie jak w Clio RS
Tutaj fajnie omówiona konstrukcja, to jest praktycznie to samo.
Akcja od 4:20
[External Link Removed for Guests]
- sozo2010
- Posty: 7
- Rejestracja: 05 paź 2021, 22:10
- Imię: Leo
- Auto: Astra J
- Silnik: A16LET
- Rocznik: 2010
- Województwo: pomorskie
- Wdzięczny: 3 razy
Może ktoś zmierzyć i podać odległość pomiędzy podłożem a rantem błotnika dla przedniej i tylnej osi?
Chodzi o to, że moja Astra 5d ma fabryczne zawieszenie obniżone XJ2 i prawdopodobnie coś jest nie tak z sprężynami z tyłu patrząc na przestrzeń pomiędzy kołem/oponą a rantem błotnika. Z przodu odległość od podłoża do rantu błotnika to 69,7cm a z tyłu 71,7 cm. Niby tylko 2 cm, ale rzuca się w oko i wygląda słabo. Sprężyny z tyłu wyglądają jakby nie dawno zostały wymienione, z przodu na podstawie oznaczeń wychodzi że są oryginalne do xj2. Podejrzewam, że z tyłu mogę być sprężyny do zwykłego zawieszenia, zakładając że wymiar do rantu błotnika z przodu i z tyłu powinien być podobny. Nie sądzę że stara sprężyna z przodu, aż tak by się "ugniotła". Dlatego zanim wymienię sprężyny przydałoby się porównać te wymiary z innymi AJ.
Chodzi o to, że moja Astra 5d ma fabryczne zawieszenie obniżone XJ2 i prawdopodobnie coś jest nie tak z sprężynami z tyłu patrząc na przestrzeń pomiędzy kołem/oponą a rantem błotnika. Z przodu odległość od podłoża do rantu błotnika to 69,7cm a z tyłu 71,7 cm. Niby tylko 2 cm, ale rzuca się w oko i wygląda słabo. Sprężyny z tyłu wyglądają jakby nie dawno zostały wymienione, z przodu na podstawie oznaczeń wychodzi że są oryginalne do xj2. Podejrzewam, że z tyłu mogę być sprężyny do zwykłego zawieszenia, zakładając że wymiar do rantu błotnika z przodu i z tyłu powinien być podobny. Nie sądzę że stara sprężyna z przodu, aż tak by się "ugniotła". Dlatego zanim wymienię sprężyny przydałoby się porównać te wymiary z innymi AJ.
- xxvvcc
- Posty: 843
- Rejestracja: 02 lut 2014, 19:38
- Auto: Astra J, Corsa D
- Silnik: A16LET, Z12XEP
- Województwo: zachodniopomorskie
- Wdzięczny: 4 razy
- Pomocny: 22 razy
- Kontakt:
Hejka.
Mam zawieszenie "XJ2 Zawieszenie sportowe obniżone" bez Flex....
Jest ktoś w stanie odpowiedzieć na pytanie, czy amortyzatory z zawieszeniem XJ2 są standardowe czy nie?
Inne tylko sprężyny?
Mam zawieszenie "XJ2 Zawieszenie sportowe obniżone" bez Flex....
Jest ktoś w stanie odpowiedzieć na pytanie, czy amortyzatory z zawieszeniem XJ2 są standardowe czy nie?
Inne tylko sprężyny?
-
- Posty: 28
- Rejestracja: 14 mar 2024, 16:58
- Imię: Grzegorz
- Auto: Astra J, fiat panda II
- Silnik: A14NET
- Rocznik: 2014
- Województwo: lubelskie
- Wdzięczny: 3 razy
- Pomocny: 1 raz
hej,
koledzy potrzebuje małej porady odnośnie sprężyn do J'ki w kombi z a14net i dołożnym LPG. Chciałbym ja lekko posadzić ale lekko - najchętniej 20-25mm... z tego co znalazłem na naszym rynku to eibach -35mm, MTS też -35... znalazłem teoretycznie KW gdzie jest -30mm ale na naszym rynku nie widzę aby ktoś to sprzedawał (edit, juz widze że sprzedają tylko cena 30% wyższa niż eibach.... Pytanie czy ktoś ma porównanie eibach do KW? które bardziej "komfortowe" ? Jakieś sugestie może ?
koledzy potrzebuje małej porady odnośnie sprężyn do J'ki w kombi z a14net i dołożnym LPG. Chciałbym ja lekko posadzić ale lekko - najchętniej 20-25mm... z tego co znalazłem na naszym rynku to eibach -35mm, MTS też -35... znalazłem teoretycznie KW gdzie jest -30mm ale na naszym rynku nie widzę aby ktoś to sprzedawał (edit, juz widze że sprzedają tylko cena 30% wyższa niż eibach.... Pytanie czy ktoś ma porównanie eibach do KW? które bardziej "komfortowe" ? Jakieś sugestie może ?
- MarKsi0
- Posty: 116
- Rejestracja: 27 wrz 2023, 14:07
- Imię: Marcin
- Auto: Astra J Sedan
- Silnik: B14NET
- Rocznik: 2018
- Województwo: śląskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 3 razy
@sq8shq Jeśli chodzi o wymianę samych sprężyn, to różnicy między producentami nie poczujesz bo są niewielkie. Jeśli miałbym wybierać to wziąłbym eibach, bo są chyba najtańsze. Nie ma co się w koszty pchać jak nie ma znaczących różnic.
-
- Posty: 28
- Rejestracja: 14 mar 2024, 16:58
- Imię: Grzegorz
- Auto: Astra J, fiat panda II
- Silnik: A14NET
- Rocznik: 2014
- Województwo: lubelskie
- Wdzięczny: 3 razy
- Pomocny: 1 raz
@MarKsi0 dzięki za info, będę szedł w eibach - póki co springi ale myślę też nad amorkami bilsteina b8.
Natomiast zastanawiam się jak te eibachy (a docelowo pewnie też Bilstein) dogadają się z dociążonym tyłem przez butlę LPG? Ktoś ma takie połączenie? Tył nie siada jakoś wyraźnie? Chodzi mi aby nie zrobiła się optycznie koza z przodu
Natomiast zastanawiam się jak te eibachy (a docelowo pewnie też Bilstein) dogadają się z dociążonym tyłem przez butlę LPG? Ktoś ma takie połączenie? Tył nie siada jakoś wyraźnie? Chodzi mi aby nie zrobiła się optycznie koza z przodu
-
- Posty: 6141
- Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
- Imię: Grzesiek
- Auto: Astra H
- Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Łódź
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 133 razy
Mam taki zestaw, jest bardzo fajny, trzymie dobrze, ale......
Mam porównanie z poprzednim autem, czyli kosiarką 2,0T 240KM.
Tam miałem gwint.
I to dopiero szło jak po sznurku.
AH niestety przy teście łosia dupa chce uciekać , nie trzyma aż tak.
Ale cóż, tu bardziej nastawiłem sie na kompromis.
Tak, że zestaw B8 i eibach jak najbardziej polecam.
Odezwij sie do Seby
Eibach Rabat na Produkty !
Mam porównanie z poprzednim autem, czyli kosiarką 2,0T 240KM.
Tam miałem gwint.
I to dopiero szło jak po sznurku.
AH niestety przy teście łosia dupa chce uciekać , nie trzyma aż tak.
Ale cóż, tu bardziej nastawiłem sie na kompromis.
Tak, że zestaw B8 i eibach jak najbardziej polecam.
Odezwij sie do Seby
Eibach Rabat na Produkty !
-
- Posty: 28
- Rejestracja: 14 mar 2024, 16:58
- Imię: Grzegorz
- Auto: Astra J, fiat panda II
- Silnik: A14NET
- Rocznik: 2014
- Województwo: lubelskie
- Wdzięczny: 3 razy
- Pomocny: 1 raz
Dzięki za info. Będe celował właśnie w coś takiego. A co do wskazanego linku to chyba jeszcze nie mam dostępuja37 pisze: ↑30 mar 2024, 9:41Tak, że zestaw B8 i eibach jak najbardziej polecam.
Odezwij sie do Seby
Eibach Rabat na Produkty !
"Nie masz uprawnień, aby przeglądać to forum."