Sprężyny obniżające do AJ
- janpat
- Posty: 1293
- Rejestracja: 04 lip 2014, 10:18
- Imię: Janusz
- Auto: Astra J GTC OPC Line
- Silnik: A14NET
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
- Wdzięczny: 3 razy
- Pomocny: 27 razy
Re: Sprężyny obniżające do AJ
Już na letnich 20".
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
.........Astra J GTC OPC Line Bi - Color..........
- patrykgtc
- Posty: 40
- Rejestracja: 07 lip 2015, 14:00
- Imię: Patryk
- Auto: Astra J GTC
- Silnik: A14NET
- Województwo: wielkopolskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 8 razy
Zastanawiam się właśnie nad obniżeniem mojej astry GTC sprężynami od Eibacha, czy mógłby się ktoś wypowiedzieć o komforcie? Czy jest zauważalna różnica na niekorzyść względem serii? Wiem, że jeżdżąc na 20 calowych kołach nie mogę mówić o super wygodnej jeździe jednak boję się czy nie pogorszą sprawy jeszcze bardziej.
- janpat
- Posty: 1293
- Rejestracja: 04 lip 2014, 10:18
- Imię: Janusz
- Auto: Astra J GTC OPC Line
- Silnik: A14NET
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
- Wdzięczny: 3 razy
- Pomocny: 27 razy
Trochę traci się na komforcie ale betonu nie ma. To też zależy od opon. Ja mam twarde Pirelli P Zero i to też lekka strata na komforcie. Eibach są najbardziej zbliżone mimo obniżenia do sprężyn seryjnych. Jeździsz się na nich bardzo dobrze. Trzeba pamiętać że prześwit się zmniejsza o około 3 centymetry dla GTC a 4 dla HB i ST a za tym idzie to że przód może dobić co nie raz mi się zdarzyło. Cena też jest dobra bo z tego co pamiętam można kupić taniej niż oficjalnym sklepie czyli 544zł za komplet interraily.pl. Wymiana bezproblemową ale trochę czasochłonna jeśli chodzi o przód. Po wymianie ustawiałem zbieżność.
.........Astra J GTC OPC Line Bi - Color..........
- patrykgtc
- Posty: 40
- Rejestracja: 07 lip 2015, 14:00
- Imię: Patryk
- Auto: Astra J GTC
- Silnik: A14NET
- Województwo: wielkopolskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 8 razy
Dzięki za odpowiedź, czy podczas skręcania koło nie obciera o nadkole czy błotnik? Też mam felgę od opc na Goodyerach 245 35 r20. Muszę to przemyśleć, jak się zdecyduję to wrzucę kilka fotek jak wyszło.
- Mateszekk
- Posty: 1
- Rejestracja: 18 lis 2020, 8:55
- Imię: Mateusz
- Auto: Astra J Sports Tourer
- Silnik: 1.4T
- Rocznik: 2011
- Województwo: świętokrzyskie
Jeżeli ktoś nadal się zastanawia czy obniżyć swoją Aste J Sport Tourer 1.4 T 140 km to polecam. Eibach kupione w intercars za 520 zł. Samochód siadł ładnie na feldze 17. Komfort nie zauważyłem różnicy. Samochód obniżony o 35mm
-
- Posty: 263
- Rejestracja: 20 kwie 2017, 10:50
- Imię: Pawel
- Auto: Astra J
- Silnik: 1.4NET
- Rocznik: 2015
- Województwo: Zagranica - UE
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 10 razy
ja się zastanawiam czy nie wziąć do mojego hatchbacka zestawu od kombi albo w ogóle kombi 1.6T....niżej ale tył będzie sztywniejszy -latam trasy doładowany z Dachboxem a i jest LPGjanpat pisze: ↑22 lut 2018, 11:54To zależy od marki sprężyn. Jeździłem kilka lat na Weitec -35 przód i tył. Twardziej było ale bez przesady żeby był przysłowiowy "beton". Prowadzenie o niebo lepsze ale czasem na nierównościach plomby chciały z zębów powylatywać. Moim zdaniem Weitec jest bardziej komfortowy niż Eibach. na forach znajdziesz opinie użytkowników o twardości poszczególnych producentów.
[External Link Removed for Guests]
Najlepiej jest sprawdzić prześwit między silnikiem a glebą i progami a glebą. Jeśli masz osłonę pod silnikiem to prześwit Ci się może zmniejszyć o 2 - 3 cm.
Sprawdziłem sprężyny Weitec. 30/30mm. Poniżej masz zestawienie.
Astra j Sprężyny.jpg
Sprężyny chyba wejdą.
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 30 mar 2021, 15:14
- Imię: Michał
- Auto: Astra J
- Silnik: 1.4 LPG
- Rocznik: 2018
- Województwo: pomorskie
- Wdzięczny: 3 razy
Panowie odkopię temat i proszę o radę bo sprzedawcy nie wiedzą dokładnie. Czy Eibach pro kit E10-65-020-02-22 podejdzie mi do Astry z 2018 w sedanie 1.4 lpg ?W opisie producenta jest, że pasuje do roku 10.2015. Tam po 2015 były jakieś zmiany w zawieszeniu czy jak ? Sprzedawca napisał mi że nie zaleca i że Eibach nie ma w ofercie spreżyny do mojego auta..
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 263
- Rejestracja: 20 kwie 2017, 10:50
- Imię: Pawel
- Auto: Astra J
- Silnik: 1.4NET
- Rocznik: 2015
- Województwo: Zagranica - UE
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 10 razy
Podejdzie71elevation pisze: ↑10 maja 2021, 11:22Panowie odkopię temat i proszę o radę bo sprzedawcy nie wiedzą dokładnie. Czy Eibach pro kit E10-65-020-02-22 podejdzie mi do Astry z 2018 w sedanie 1.4 lpg ?W opisie producenta jest, że pasuje do roku 10.2015. Tam po 2015 były jakieś zmiany w zawieszeniu czy jak ? Sprzedawca napisał mi że nie zaleca i że Eibach nie ma w ofercie spreżyny do mojego auta..
[External Link Removed for Guests]
przod jest 1080kg /tyl 1020 kg
ja zamowilem wlasnie E10-65-020-05-22
przod jest 1080kg /tyl 1100 kg...zebym spokojnie mogl sie zaladowac i przewiezc towar....moze nie siadzie tych 35 ale wiecej przewioze
- arkadry4
- Posty: 4
- Rejestracja: 12 lip 2016, 15:17
- Imię: Arkadiusz
- Auto: Astra J
- Silnik: 1.7
- Rocznik: 2014
- Województwo: dolnośląskie
Witam,
Posiadam Astrę J hatchback, 2014r; 1.7cdti. Czasem wydaje mi się, że astra "pływa" na zakrętach przy troszkę większych prędkościach. W innych modelach aut pokonuję zakręty z większymi prędkościami, a asterką się obawiam. Sprawdzałem tuleje wahaczy itp- są niby ok. Myślałem, żeby obniżyć zawieszenie na sprężynach. Robił ktoś takie modyfikacje? Jakie wrażenia? Może jakieś inne rozwiązania wykonywaliście?
Ktoś doradził mi, żeby zamontować poliuretanowe tuleje do zawieszenia i wahaczy...zamiast obniżać. Przynosi to jakiś zadowalający efekt? Pewniej pokonuje się zakręty?
Będę wdzięczny za sugestie:)
Posiadam Astrę J hatchback, 2014r; 1.7cdti. Czasem wydaje mi się, że astra "pływa" na zakrętach przy troszkę większych prędkościach. W innych modelach aut pokonuję zakręty z większymi prędkościami, a asterką się obawiam. Sprawdzałem tuleje wahaczy itp- są niby ok. Myślałem, żeby obniżyć zawieszenie na sprężynach. Robił ktoś takie modyfikacje? Jakie wrażenia? Może jakieś inne rozwiązania wykonywaliście?
Ktoś doradził mi, żeby zamontować poliuretanowe tuleje do zawieszenia i wahaczy...zamiast obniżać. Przynosi to jakiś zadowalający efekt? Pewniej pokonuje się zakręty?
Będę wdzięczny za sugestie:)