Sprężyny obniżające do AJ
-
- Posty: 4826
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 98 razy
- janpat
- Posty: 1293
- Rejestracja: 04 lip 2014, 10:18
- Imię: Janusz
- Auto: Astra J GTC OPC Line
- Silnik: A14NET
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
- Wdzięczny: 3 razy
- Pomocny: 27 razy
Wlasnie.
Ostatnio zmieniony 21 lut 2018, 13:32 przez janpat, łącznie zmieniany 1 raz.
.........Astra J GTC OPC Line Bi - Color..........
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 30 paź 2012, 9:15
- Imię: Albin
- Auto: Astra J Cosmo
- Silnik: A17DTR
- Województwo: świętokrzyskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 1 raz
@czarnypiotrek
Czyli mam rozumieć że do fabryki 40mm a jeżeli z fabryki wyszło z obniżeniem to minus to obniżenie ?
Czyli mam rozumieć że do fabryki 40mm a jeżeli z fabryki wyszło z obniżeniem to minus to obniżenie ?
Ostatnio zmieniony 22 lut 2018, 9:59 przez _Albin, łącznie zmieniany 3 razy.
- janpat
- Posty: 1293
- Rejestracja: 04 lip 2014, 10:18
- Imię: Janusz
- Auto: Astra J GTC OPC Line
- Silnik: A14NET
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
- Wdzięczny: 3 razy
- Pomocny: 27 razy
Miarka w łapę i mierzyć. U mnie na przednim zderzaku mam (na chwilę obecną zimówki 18") na oryginale prześwit 14 cm. W lato około 14,5 cm. Jeszcze nie mierzyłem pod silnikiem z osłoną ale powinno być niżej o jakieś 2 - 3 cm.
.........Astra J GTC OPC Line Bi - Color..........
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 30 paź 2012, 9:15
- Imię: Albin
- Auto: Astra J Cosmo
- Silnik: A17DTR
- Województwo: świętokrzyskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 1 raz
Musze właśnie przemyśleć ta kwestię.
Na lato mam 18-stki ,na zimę 16-stki i wygląda to paskudnie na fabrycznym zawiasie.Właśnie to 3 cm było by dobrym rozwiązaniem
Na lato mam 18-stki ,na zimę 16-stki i wygląda to paskudnie na fabrycznym zawiasie.Właśnie to 3 cm było by dobrym rozwiązaniem
Ostatnio zmieniony 22 lut 2018, 10:04 przez _Albin, łącznie zmieniany 2 razy.
- janpat
- Posty: 1293
- Rejestracja: 04 lip 2014, 10:18
- Imię: Janusz
- Auto: Astra J GTC OPC Line
- Silnik: A14NET
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
- Wdzięczny: 3 razy
- Pomocny: 27 razy
Jak chcesz 30mm to może (ale nie musi) być problem bo z tego co się orientuję są 40mm a tylko do GTC 30mm. Poszukaj jeszcze u H&R, Weitec i KW. Albo gwint.
Ostatnio zmieniony 22 lut 2018, 10:20 przez janpat, łącznie zmieniany 1 raz.
.........Astra J GTC OPC Line Bi - Color..........
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 30 paź 2012, 9:15
- Imię: Albin
- Auto: Astra J Cosmo
- Silnik: A17DTR
- Województwo: świętokrzyskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 1 raz
Sądzę że 30mm to optymalna wartość do obniżenia. Z drugiej strony skoro taka firma proponuje 40mm to chyba jakoś to przeliczyli że będzie w porządku. A może wzieli pod uwagę tylko kwestie wizualną.
Wg mnie 40mm przy oryginalnych amorkach to już sporo.Czy wtedy amorki pracują w swoim tzw "słodkim punkcie" ? Ja rozumiem,cały kit z amorami to pewnie było by OK ,lecz przy oryginalnych... ???
Wg mnie 40mm przy oryginalnych amorkach to już sporo.Czy wtedy amorki pracują w swoim tzw "słodkim punkcie" ? Ja rozumiem,cały kit z amorami to pewnie było by OK ,lecz przy oryginalnych... ???
Ostatnio zmieniony 22 lut 2018, 11:43 przez _Albin, łącznie zmieniany 1 raz.
- janpat
- Posty: 1293
- Rejestracja: 04 lip 2014, 10:18
- Imię: Janusz
- Auto: Astra J GTC OPC Line
- Silnik: A14NET
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
- Wdzięczny: 3 razy
- Pomocny: 27 razy
To zależy od marki sprężyn. Jeździłem kilka lat na Weitec -35 przód i tył. Twardziej było ale bez przesady żeby był przysłowiowy "beton". Prowadzenie o niebo lepsze ale czasem na nierównościach plomby chciały z zębów powylatywać. Moim zdaniem Weitec jest bardziej komfortowy niż Eibach. na forach znajdziesz opinie użytkowników o twardości poszczególnych producentów.
[External Link Removed for Guests]
Najlepiej jest sprawdzić prześwit między silnikiem a glebą i progami a glebą. Jeśli masz osłonę pod silnikiem to prześwit Ci się może zmniejszyć o 2 - 3 cm.
Sprawdziłem sprężyny Weitec. 30/30mm. Poniżej masz zestawienie.
[External Link Removed for Guests]
Najlepiej jest sprawdzić prześwit między silnikiem a glebą i progami a glebą. Jeśli masz osłonę pod silnikiem to prześwit Ci się może zmniejszyć o 2 - 3 cm.
Sprawdziłem sprężyny Weitec. 30/30mm. Poniżej masz zestawienie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 22 lut 2018, 12:28 przez janpat, łącznie zmieniany 2 razy.
.........Astra J GTC OPC Line Bi - Color..........
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 30 paź 2012, 9:15
- Imię: Albin
- Auto: Astra J Cosmo
- Silnik: A17DTR
- Województwo: świętokrzyskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 1 raz
Dzięki za wykonaną pracę za mnie .
Spręzynki od Weitec-a będą w.g mnie dobrym rozwiązaniem. Nie za twardo ,nie za nisko, a jednak to kilka 2-3cm zniweluje ten masakryczny prześwit między błotnikami a kółeczkami.
O ile czas pozwoli w lato zrobię właśnie taką podmiankę i zobaczymy.
Dzieki.
Spręzynki od Weitec-a będą w.g mnie dobrym rozwiązaniem. Nie za twardo ,nie za nisko, a jednak to kilka 2-3cm zniweluje ten masakryczny prześwit między błotnikami a kółeczkami.
O ile czas pozwoli w lato zrobię właśnie taką podmiankę i zobaczymy.
Dzieki.
-
- Posty: 2111
- Rejestracja: 07 mar 2015, 9:25
- Imię: Darek
- Auto: Astra J ST
- Silnik: A14NET/LPG
- Województwo: małopolskie
- Wdzięczny: 5 razy
- Pomocny: 40 razy
40 mm do standardowego zawieszenia. Chyba, że masz kombi to -35mm w przypadku Eibacha._Albin pisze:QR_BBPOST @czarnypiotrek
Czyli mam rozumieć że do fabryki 40mm a jeżeli z fabryki wyszło z obniżeniem to minus to obniżenie ?