skrzynia biegów po raz kolejny
-
- Posty: 111
- Rejestracja: 12 mar 2017, 15:50
- Auto: Astra J
- Silnik: a14net
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Wdzięczny: 3 razy
- Pomocny: 3 razy
skrzynia biegów po raz kolejny
Mi coś buczy pomiędzy 45-55 km/h zarówno na biegu jak i na luzie. W tygodniu zmiana na fuchs-może pomoże.
-
- Posty: 69
- Rejestracja: 22 paź 2018, 17:09
- Imię: Patryk
- Auto: Astra J Cosmo
- Silnik: A14NET
- Województwo: łódzkie
Potrzebna będzie jakaś uszczelka podczas wymiany oleju w skrzyni?
Ma ktoś zdjęcie poglądowe w którym miejscu dokładnie znajduje się korek spustowy i wlelowy? Jak zajrzałem pod autko to widzę korek z boku obudowy od strony lewego koła, chciałbym się upewnić. I najlepiej przechylić autko na lewą stronę?
Ma ktoś zdjęcie poglądowe w którym miejscu dokładnie znajduje się korek spustowy i wlelowy? Jak zajrzałem pod autko to widzę korek z boku obudowy od strony lewego koła, chciałbym się upewnić. I najlepiej przechylić autko na lewą stronę?
-
- Posty: 2111
- Rejestracja: 07 mar 2015, 9:25
- Imię: Darek
- Auto: Astra J ST
- Silnik: A14NET/LPG
- Województwo: małopolskie
- Wdzięczny: 5 razy
- Pomocny: 42 razy
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
W nowszych skrzyniach nie ma korka rewizyjnego.
W nowszych skrzyniach nie ma korka rewizyjnego.
Ostatnio zmieniony 27 lis 2018, 9:34 przez melon, łącznie zmieniany 1 raz.
- krystiano
- Posty: 304
- Rejestracja: 21 kwie 2015, 17:53
- Imię: Krystian
- Auto: Astra J 1.6T 218 KM 371,2 Nm
- Silnik: A16LET
- Rocznik: 2010
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Szczecin
- Pomocny: 7 razy
- Kontakt:
Podczas wymiany oleju żadnej uszczelki nie potrzebujesz.
Olej spuszczasz poprzez wykręcenie korka, który znajduje się w bocznym dolnym położeniu skrzyni, pod plastikową częścią osłony silnika od strony kierowcy.
Wlewasz górą - korek znajduje się w okolicy akumulatora. Jeżeli użyjesz lejka z wężykiem to nie będziesz musiał podstawy akumulatora wyciągać.
Ja mam stary typ m32 i zalewam 2,6 litra oleju + to co zostało po spuszczeniu starego.
Skrzynia pracuje poprawnie i brak jakichkolwiek wycieków. Biegi na zimno jak i po rozgrzaniu oleju wchodzą bez oporów.
Olej spuszczasz poprzez wykręcenie korka, który znajduje się w bocznym dolnym położeniu skrzyni, pod plastikową częścią osłony silnika od strony kierowcy.
Wlewasz górą - korek znajduje się w okolicy akumulatora. Jeżeli użyjesz lejka z wężykiem to nie będziesz musiał podstawy akumulatora wyciągać.
Ja mam stary typ m32 i zalewam 2,6 litra oleju + to co zostało po spuszczeniu starego.
Skrzynia pracuje poprawnie i brak jakichkolwiek wycieków. Biegi na zimno jak i po rozgrzaniu oleju wchodzą bez oporów.
161nt167
- ochen
- Posty: 3
- Rejestracja: 27 lis 2018, 13:02
- Auto: J Astra
- Województwo: Zagranica - Azja
Witam. A czy ktoś miał problem z ruszajacym się lewarkiem w f17 tylko na 3 biegu?
- akanaf
- Posty: 149
- Rejestracja: 29 cze 2014, 20:20
- Auto: Astra IV HB
- Silnik: 1.4 NET
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Chybie
- Pomocny: 5 razy
Czy w jakiś sposób przechylasz samochód, żeby wszystko się wylało? Ja dziś odebrałem z wymiany oleju w skrzyni. I zdziwiłem się że mechanik wlał tylko 1,9l.( specjalnie kupiłem 3l) Twierdził że tyle spuścił, to tyle wlał i więcej nie był w stanie. Gdzie w sieci czytałem że wlewamy 2,4-2,6. Czy możliwe jest że nie spuścił całego oleju? I dolał do starego nowego oleju? Astra z 2010.krystiano pisze: Ja mam stary typ m32 i zalewam 2,6 litra oleju + to co zostało po spuszczeniu starego.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
Ostatnio zmieniony 10 gru 2018, 18:23 przez akanaf, łącznie zmieniany 1 raz.
- krystiano
- Posty: 304
- Rejestracja: 21 kwie 2015, 17:53
- Imię: Krystian
- Auto: Astra J 1.6T 218 KM 371,2 Nm
- Silnik: A16LET
- Rocznik: 2010
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Szczecin
- Pomocny: 7 razy
- Kontakt:
Spuścił tyle ile było, czyli 1.9 litra. Możliwe że te 0.2 litra jeszcze zostało, bo trzeba by auto na lewą stronę przechylić, ale to nie ma żadnego znaczenia.
Niezależne serwisy od skrzyń zalecają różną ilość oleju do m32. Ja, z informacji z forum alfy, zalewam 2.6 litra oleju podczas wymiany. Poraz czwarty taką ilość już zalałem - żadnych wycieków ( nie wliczając uszczelniacza półosi, który po prostu ze starości się skończył... i został wymieniony ) , a biegi płynnie "wchodzą" .
Jeżeli Twój mechanik by wlewał olej poprzez otwór pod podstawą akumulatora, to nie miałby problemu z wlaniem takiej właśnie takiej ilości.
Niezależne serwisy od skrzyń zalecają różną ilość oleju do m32. Ja, z informacji z forum alfy, zalewam 2.6 litra oleju podczas wymiany. Poraz czwarty taką ilość już zalałem - żadnych wycieków ( nie wliczając uszczelniacza półosi, który po prostu ze starości się skończył... i został wymieniony ) , a biegi płynnie "wchodzą" .
Jeżeli Twój mechanik by wlewał olej poprzez otwór pod podstawą akumulatora, to nie miałby problemu z wlaniem takiej właśnie takiej ilości.
161nt167