Jaki zestaw hamulcowy
-
- Posty: 115
- Rejestracja: 22 paź 2013, 16:34
- Imię: Janusz
- Auto: Astra J
- Silnik: 1.4T
- Województwo: łódzkie
Re: Jaki zestaw hamulcowy
Ja dzisiaj założyłem nowe tarcze Zimmerman sport coat + klocki Galfer sport ftd 1055. Będę na bieżąco informował jak spisuje się ten zestaw.
- krystiano
- Posty: 304
- Rejestracja: 21 kwie 2015, 17:53
- Imię: Krystian
- Auto: Astra J 1.6T 218 KM 371,2 Nm
- Silnik: A16LET
- Rocznik: 2010
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Szczecin
- Pomocny: 7 razy
- Kontakt:
I przyszedł czas na wymianę hamulców w mojej Asi. Jak zwykle pojawia się dylemat by wybrać jak najlepiej i nie przepłacić
Silnik to a16let wersja sport, hamulce 16" więc pewnie z przodu tarcze 300mm a z tyłu 292mm - oczywiście będę zamawiał po numerze vin.
Teraz pytanie co zamówić? Nie ukrywam, że oprócz poprawy skuteczności hamowania, ważny jest także efekt wizualny. Także skłaniam się raczej ku tarczom nacinanym, lub/i nawiercanym.
Budżet to ok 2500 na części.
Zastanawiam się nad zestawem firmy EBC ([External Link Removed for Guests] i [External Link Removed for Guests] ), ewentualnie ZIMMERMANN SPORT COAT lub ATE PowerDisc. Jest jeszcze budżetowa Mikoda, którą może też warto wziąć pod uwagę?
Jeżeli ktoś z Was ma jakieś doświadczenia z powyższymi i nie tylko to bardzo proszę o sugestie, podpowiedzi i własne opinie
Silnik to a16let wersja sport, hamulce 16" więc pewnie z przodu tarcze 300mm a z tyłu 292mm - oczywiście będę zamawiał po numerze vin.
Teraz pytanie co zamówić? Nie ukrywam, że oprócz poprawy skuteczności hamowania, ważny jest także efekt wizualny. Także skłaniam się raczej ku tarczom nacinanym, lub/i nawiercanym.
Budżet to ok 2500 na części.
Zastanawiam się nad zestawem firmy EBC ([External Link Removed for Guests] i [External Link Removed for Guests] ), ewentualnie ZIMMERMANN SPORT COAT lub ATE PowerDisc. Jest jeszcze budżetowa Mikoda, którą może też warto wziąć pod uwagę?
Jeżeli ktoś z Was ma jakieś doświadczenia z powyższymi i nie tylko to bardzo proszę o sugestie, podpowiedzi i własne opinie
Ostatnio zmieniony 21 kwie 2017, 18:50 przez krystiano, łącznie zmieniany 1 raz.
161nt167
-
- Posty: 83
- Rejestracja: 02 lis 2016, 13:24
- Auto: Astra J
- Województwo: Zagranica - UE
Allo od 3 dni mam gwizdy w przednim prawym kole (pasażer) byłem u mechanika potwierdził że klocki do wymiany.
Czekam na termin ...
Pytanie czy takie klocki mogą komunikować Awaria pojazdu skontaktuj się z serwisem
czy to coś innego mi krzyczy.?
Czekam na termin ...
Pytanie czy takie klocki mogą komunikować Awaria pojazdu skontaktuj się z serwisem
czy to coś innego mi krzyczy.?
Ostatnio zmieniony 18 maja 2017, 12:59 przez TediPower, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 4843
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 98 razy
- Dickies
- Posty: 796
- Rejestracja: 08 paź 2015, 20:53
- Auto: Inne
- Silnik: 2.0/2.2
- Województwo: zachodniopomorskie
- Pomocny: 1 raz
nie pyla mocno?j9295 pisze:QR_BBPOST klocki Galfer sport ftd 1055
Tarcze git,ale pamietaj,ze szybciej ''zajada'' klocki. Mialem yellowstuff w innym aucie - twardekrystiano pisze:QR_BBPOST I przyszedł czas na wymianę hamulców w mojej Asi. Jak zwykle pojawia się dylemat by wybrać jak najlepiej i nie przepłacić
Silnik to a16let wersja sport, hamulce 16" więc pewnie z przodu tarcze 300mm a z tyłu 292mm - oczywiście będę zamawiał po numerze vin.
Teraz pytanie co zamówić? Nie ukrywam, że oprócz poprawy skuteczności hamowania, ważny jest także efekt wizualny. Także skłaniam się raczej ku tarczom nacinanym, lub/i nawiercanym.
Budżet to ok 2500 na części.
Zastanawiam się nad zestawem firmy EBC ([External Link Removed for Guests] ... d1747.html i [External Link Removed for Guests] ... 2065r.html ), ewentualnie ZIMMERMANN SPORT COAT lub ATE PowerDisc. Jest jeszcze budżetowa Mikoda, którą może też warto wziąć pod uwagę?
Jeżeli ktoś z Was ma jakieś doświadczenia z powyższymi i nie tylko to bardzo proszę o sugestie, podpowiedzi i własne
Kiedyś Astra H 1.6 16v XER 2009' technical grey
- krystiano
- Posty: 304
- Rejestracja: 21 kwie 2015, 17:53
- Imię: Krystian
- Auto: Astra J 1.6T 218 KM 371,2 Nm
- Silnik: A16LET
- Rocznik: 2010
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Szczecin
- Pomocny: 7 razy
- Kontakt:
Hamulce zamówione. Tarcze jak i klocki z EBC. Z tym że klocki wziąłem greenstuff zamiast żółtych. Tak mi doradzono w Powerbrakes.pl . Chociaż mam odnośnie ich firmy mieszane odczucia gdyż paczkę zamówiłem 24.04.17 a do dziś jej jeszcze nie ma
161nt167
- laguna27
- Posty: 255
- Rejestracja: 12 lip 2015, 22:15
- Auto: Astra J
- Silnik: 1.7CDTI
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Pomocny: 1 raz
To i ja podpytam.
Mam dość, bo a Aśce, którą jeżdżę jesienią były wymieniane 2 razy tarcze i klocki, pierwsze zaczęły bić po tysiącu km, brat je reklamował i mechanik założył coś innego - pewnie podobny badziew, bo teraz auto przejechało ok 5 tys i strasznie biją - co czuć bardzo mocno przy hamowaniu szczególnie z większych prędkości.
Mam kombi 1,7CDTI i z tego co czytam, chyba tam jest średnica 300mm, tarcze GM ok 500zł , jeszcze nie wiem ile klocki.
Boję się już wszelkich wynalazków.
Żona ma w MY15 1.6CDTI oryginalne od początku, w tej chwili ma prawie 90tys i nic się nie dzieje, poza paskudnym brudzeniem felg.
Co sądzicie o oryginałach?
Czy jest prawo do takiej reklamacji, jeżeli kupi się taki kpl., ale bez usługi wymiany?
Mam dość, bo a Aśce, którą jeżdżę jesienią były wymieniane 2 razy tarcze i klocki, pierwsze zaczęły bić po tysiącu km, brat je reklamował i mechanik założył coś innego - pewnie podobny badziew, bo teraz auto przejechało ok 5 tys i strasznie biją - co czuć bardzo mocno przy hamowaniu szczególnie z większych prędkości.
Mam kombi 1,7CDTI i z tego co czytam, chyba tam jest średnica 300mm, tarcze GM ok 500zł , jeszcze nie wiem ile klocki.
Boję się już wszelkich wynalazków.
Żona ma w MY15 1.6CDTI oryginalne od początku, w tej chwili ma prawie 90tys i nic się nie dzieje, poza paskudnym brudzeniem felg.
Co sądzicie o oryginałach?
Czy jest prawo do takiej reklamacji, jeżeli kupi się taki kpl., ale bez usługi wymiany?
Pozdrawiam wszystkich
- KaMYk
- Posty: 5372
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 131 razy
- Kontakt:
ja co do oryginałów to złego słowa nie powiem, wymieniłem na brembo, ale z wiadomych powodów, dla wyglądu.
do końca ori tarcze były bardzo dobre.
zresztą mam je jeszcze i nie są mocno zużyte. są po przebiegu około 40kkm
tak, w dieslu masz 300mm
Reklamacja na tarcze tylko z protokołem z warsztatu montującego z pomiarami bicia piasty i tarczy po montażu.
Najlepiej kupić z montażem w ASO jednak, tylko zabierz stare, bo jak będzie reklamacja, to musisz założyć coś na czas reklamacji
do końca ori tarcze były bardzo dobre.
zresztą mam je jeszcze i nie są mocno zużyte. są po przebiegu około 40kkm
tak, w dieslu masz 300mm
Reklamacja na tarcze tylko z protokołem z warsztatu montującego z pomiarami bicia piasty i tarczy po montażu.
Najlepiej kupić z montażem w ASO jednak, tylko zabierz stare, bo jak będzie reklamacja, to musisz założyć coś na czas reklamacji
- laguna27
- Posty: 255
- Rejestracja: 12 lip 2015, 22:15
- Auto: Astra J
- Silnik: 1.7CDTI
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Pomocny: 1 raz
Cholera czy to na pewno tarcze i przód, bo jak hamuję w mieście z 100km/h jest ok, dopiero przy wyższych prędkościach.
Jak przeczytałem ten wątek - to już w ogóle nie wiem co robić : owalizacja tarcz hamulcowych-bicie
po analizie z kilkoma fachowcami podpowiadają, żeby raczej skupić się na tylnej osi, skoro te objawy są najbardziej wyczuwalne przy wyższych prędkościach.
Pytanie do Was, czy dobrze rozumiem, że w mojej 1,7CDTI są takie same tarcze co w 1,6CDTI?
Przy okazji dodam pytanie, czy ktoś się orientuje czy między MY11 a MY15 był jakiś upgrade w przednim zawieszeniu?
Jak przeczytałem ten wątek - to już w ogóle nie wiem co robić : owalizacja tarcz hamulcowych-bicie
po analizie z kilkoma fachowcami podpowiadają, żeby raczej skupić się na tylnej osi, skoro te objawy są najbardziej wyczuwalne przy wyższych prędkościach.
Pytanie do Was, czy dobrze rozumiem, że w mojej 1,7CDTI są takie same tarcze co w 1,6CDTI?
Przy okazji dodam pytanie, czy ktoś się orientuje czy między MY11 a MY15 był jakiś upgrade w przednim zawieszeniu?
Ostatnio zmieniony 18 cze 2017, 21:49 przez Dido, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam wszystkich
- Demonisch
- Posty: 2
- Rejestracja: 03 lip 2017, 10:52
- Auto: Astra J
- Województwo: dolnośląskie
Hej,
Posiadam Astrę J 1.6 benzyna (bez turbiny)
Zamierzam zakupić komplet klocków oraz komplet tarcz poleconego mi producenta jakim jest ATE.
Na ten cel chciałbym przeznaczyć okolice 1000 złotych.
Nie ukrywam, nie znam się na tym za bardzo dlatego też chciałbym poprosić o waszą poradę w wyborze zestawu.
Zakup chciałbym zrealizować przez firmę intercars ponieważ mam najbliżej do tej firmy.
Dlatego też wklejam link do katalogu:
[External Link Removed for Guests]
Rzuciłem okiem na kilka rodzajów klocków i widzę różnicę w wymiarach klocków mimo, że wszystkie są opisane jako pasujące dla mojego modelu samochodu. Czym jest to podyktowane? Mimo wszystko będą pasować tylko powierzchnia ścierna jest większa/mniejsza?
Z góry dziękuje za pomoc
Posiadam Astrę J 1.6 benzyna (bez turbiny)
Zamierzam zakupić komplet klocków oraz komplet tarcz poleconego mi producenta jakim jest ATE.
Na ten cel chciałbym przeznaczyć okolice 1000 złotych.
Nie ukrywam, nie znam się na tym za bardzo dlatego też chciałbym poprosić o waszą poradę w wyborze zestawu.
Zakup chciałbym zrealizować przez firmę intercars ponieważ mam najbliżej do tej firmy.
Dlatego też wklejam link do katalogu:
[External Link Removed for Guests]
Rzuciłem okiem na kilka rodzajów klocków i widzę różnicę w wymiarach klocków mimo, że wszystkie są opisane jako pasujące dla mojego modelu samochodu. Czym jest to podyktowane? Mimo wszystko będą pasować tylko powierzchnia ścierna jest większa/mniejsza?
Z góry dziękuje za pomoc