Jaki zestaw hamulcowy
- KaMYk
- Posty: 5377
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 132 razy
- Kontakt:
Re: Jaki zestaw hamulcowy
Dla swoich klientów oferuję Ferodo komplet przód (tarcze +klocki) do Astry J w cenie 600 zł plus wymiana.
Czy to aż tak drogo? Za to jakość z pewnością przewyższa wiele firm w podobnych cenach, no i nie pylą mocno, ale dobrze hamują.
Nawet do swojego chargera 370KM ostatnio założyłem komplet Ferodo bardzo dobre hamulce.
Czy to aż tak drogo? Za to jakość z pewnością przewyższa wiele firm w podobnych cenach, no i nie pylą mocno, ale dobrze hamują.
Nawet do swojego chargera 370KM ostatnio założyłem komplet Ferodo bardzo dobre hamulce.
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 16 cze 2008, 19:40
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra J
- Silnik: A20DTH
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Inowrocław
- Wdzięczny: 5 razy
- Kontakt:
Dzieki Panowie za wszystkie odpowiedzi. A gdyby ktos mial wybieram miedzy moimi propozycjami : Febi, TRW, Kraft to wybor padlby na ?
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 16 cze 2008, 19:40
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra J
- Silnik: A20DTH
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Inowrocław
- Wdzięczny: 5 razy
- Kontakt:
Nie moge edytowac poprzedniego postu wiec wrzucam tutaj :
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
- Adler
- Posty: 3010
- Rejestracja: 03 maja 2019, 16:22
- Imię: Przemek
- Auto: Sports Tourer
- Silnik: B16DTL
- Województwo: małopolskie
- Pomocny: 140 razy
- Kontakt:
Zestaw Ferodo na tył (bo tego dotyczyło pytanie) dla 2.0 cdti to koszt rzędu ok. 600-650 zł. Łukasz podaje komplety w cenach: 275 (Febi), 361 (TRW), 279 (Kraft). Tak. Zestaw Ferodo jest bardzo dobry, ale porównując do trzech podanych dwa razy droższy. Nie wiem jak z pyleniem tych konkretnych TRW, ale z tych trzech wybrałbym tę markę.
- KaMYk
- Posty: 5377
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 132 razy
- Kontakt:
Chciałbym w takich cenach sprzedawać Ferodo
Tył komplet na wymiar 292mm DDF1871C+FDB4265 to u mnie 450 zł plus wymiana może i drożej niż TRW, ale nie dwukrotnie
TRW to montuje tylko, jak klient przywiezie ze sobą wówczas jego części, jego odpowiedzialność
Tył komplet na wymiar 292mm DDF1871C+FDB4265 to u mnie 450 zł plus wymiana może i drożej niż TRW, ale nie dwukrotnie
TRW to montuje tylko, jak klient przywiezie ze sobą wówczas jego części, jego odpowiedzialność
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 16 cze 2008, 19:40
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra J
- Silnik: A20DTH
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Inowrocław
- Wdzięczny: 5 razy
- Kontakt:
Witam
W zeszlym tygodniu udalo mi sie wymienic tarcze + klocki tyl ( wybralem zestaw TRW ) Po wymianie wszystko ok oprocz recznego ( problem byl ten sam przed wymiana zestawu ) reczny jest bardzo slaby a podczas zaciagania opor jest od ok polowy ale mimo to zauwazylem ze hamuje tylko jedno kolo jak zaciagne. Podczas wymiany mialem duzy problem z wkreceniem lewego tloczka - musialem uzyc duuzo sily prawy poszedl ok. Podczas zaciagania zauwazylem ze mechaniz od recznego przy lewym tloczku nie dziala - jak zaciagam to pozniej nie odbija wiec wychodzi na to ze zacisk lewy do wymiany. Ktos moze sie orientuje jaka jest srednica tloczka w tych zaciskach? znalazlem 2 typy zaciskow 38mm i 40mm firma NTY i nie wiem ktory wybrac zeby bylo ok.
Pozdrawiam
W zeszlym tygodniu udalo mi sie wymienic tarcze + klocki tyl ( wybralem zestaw TRW ) Po wymianie wszystko ok oprocz recznego ( problem byl ten sam przed wymiana zestawu ) reczny jest bardzo slaby a podczas zaciagania opor jest od ok polowy ale mimo to zauwazylem ze hamuje tylko jedno kolo jak zaciagne. Podczas wymiany mialem duzy problem z wkreceniem lewego tloczka - musialem uzyc duuzo sily prawy poszedl ok. Podczas zaciagania zauwazylem ze mechaniz od recznego przy lewym tloczku nie dziala - jak zaciagam to pozniej nie odbija wiec wychodzi na to ze zacisk lewy do wymiany. Ktos moze sie orientuje jaka jest srednica tloczka w tych zaciskach? znalazlem 2 typy zaciskow 38mm i 40mm firma NTY i nie wiem ktory wybrac zeby bylo ok.
Pozdrawiam
-
- Posty: 5874
- Rejestracja: 02 wrz 2009, 10:34
- Imię: Adam
- Auto: Opel Astra III
- Silnik: Z14XEP
- Rocznik: 2006
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Wdzięczny: 63 razy
- Pomocny: 147 razy
Na zacisku masz pewnie wybitą nazwę firmy. Tym bym się kierował najpierw.
NTY nie wiem czy to dobry wybór.
Ja osobiście szukałabym po regeneracji. Wiele firm zajmuje się tym.
No chyba, że samemu zregenerujesz kupując gotowe zestawy tłoczka itd (Autofren np).
NTY nie wiem czy to dobry wybór.
Ja osobiście szukałabym po regeneracji. Wiele firm zajmuje się tym.
No chyba, że samemu zregenerujesz kupując gotowe zestawy tłoczka itd (Autofren np).
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 16 cze 2008, 19:40
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra J
- Silnik: A20DTH
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Inowrocław
- Wdzięczny: 5 razy
- Kontakt:
Co do regeneracji nie mam czasu na uziemnienie samochodu/wysylanie zacisku i czekanie na regeneracje. Numery sprawdzalem ale nic specjalnego nie widzialem - moze podpowiedz gdzie i czego dokladnie szukac? Moze jest tu ktos kto po numerze VIN mi jednoznacznie odpowie ktory dokladnie tloczek ? I co jesli kupilbym w ciemno zly zacisk a rozstaw srub by pasowal cos by sie stalo jakbym taki zalozyl? czy roznica jest tak istotnia ze fizycznie nie da sie zalozyc inny niz ten co powinien byc?
-
- Posty: 145
- Rejestracja: 08 kwie 2022, 8:29
- Imię: Kamil
- Auto: Astra J
- Silnik: A14NET
- Rocznik: 2010
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Gliwice
- Wdzięczny: 6 razy
- Pomocny: 16 razy
Możesz sobie sprawdzić na 7zap opel po numerze VIN jakie części powinieneś mieć w swoim samochodzie o ile nie było nic wcześniej kombinowane i przerabiane