Jaki zestaw hamulcowy

Awatar użytkownika
KaMYk

Przyjaciel forum
Posty: 5377
Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
Imię: Krzysztof
Auto: Dodge Charger R/T
Silnik: 5,7 V8 HEMI
Rocznik: 2014
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Mazowieckie
Wdzięczny: 12 razy
Pomocny: 132 razy
Kontakt:

Re: Jaki zestaw hamulcowy

#81

Nieprzeczytany post autor: KaMYk »

Dla swoich klientów oferuję Ferodo komplet przód (tarcze +klocki) do Astry J w cenie 600 zł plus wymiana.
Czy to aż tak drogo? Za to jakość z pewnością przewyższa wiele firm w podobnych cenach, no i nie pylą mocno, ale dobrze hamują.
Nawet do swojego chargera 370KM ostatnio założyłem komplet Ferodo :) bardzo dobre hamulce.

lukash877

Użytkownik
Posty: 45
Rejestracja: 16 cze 2008, 19:40
Imię: Łukasz
Auto: Astra J
Silnik: A20DTH
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Inowrocław
Wdzięczny: 5 razy
Kontakt:

#82

Nieprzeczytany post autor: lukash877 »

Dzieki Panowie za wszystkie odpowiedzi. A gdyby ktos mial wybieram miedzy moimi propozycjami : Febi, TRW, Kraft to wybor padlby na ? :)

Awatar użytkownika
Adler

Administrator
Posty: 3010
Rejestracja: 03 maja 2019, 16:22
Imię: Przemek
Auto: Sports Tourer
Silnik: B16DTL
Województwo: małopolskie
Pomocny: 140 razy
Kontakt:

#83

Nieprzeczytany post autor: Adler »

lukash877 ,
Popraw linki do trzech zestawów:
Ta przestrzeń jest pusta
Strona, której szukasz, nie istnieje (błąd 404)

lukash877

Użytkownik
Posty: 45
Rejestracja: 16 cze 2008, 19:40
Imię: Łukasz
Auto: Astra J
Silnik: A20DTH
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Inowrocław
Wdzięczny: 5 razy
Kontakt:

#84

Nieprzeczytany post autor: lukash877 »

Nie moge edytowac poprzedniego postu wiec wrzucam tutaj :
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
Adler

Administrator
Posty: 3010
Rejestracja: 03 maja 2019, 16:22
Imię: Przemek
Auto: Sports Tourer
Silnik: B16DTL
Województwo: małopolskie
Pomocny: 140 razy
Kontakt:

#85

Nieprzeczytany post autor: Adler »

KaMYk pisze:
23 mar 2022, 6:12
Dla swoich klientów oferuję Ferodo komplet przód (tarcze +klocki) do Astry J w cenie 600 zł plus wymiana.
Czy to aż tak drogo?
Zestaw Ferodo na tył (bo tego dotyczyło pytanie) dla 2.0 cdti to koszt rzędu ok. 600-650 zł. Łukasz podaje komplety w cenach: 275 (Febi), 361 (TRW), 279 (Kraft). Tak. Zestaw Ferodo jest bardzo dobry, ale porównując do trzech podanych dwa razy droższy. Nie wiem jak z pyleniem tych konkretnych TRW, ale z tych trzech wybrałbym tę markę.

Awatar użytkownika
KaMYk

Przyjaciel forum
Posty: 5377
Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
Imię: Krzysztof
Auto: Dodge Charger R/T
Silnik: 5,7 V8 HEMI
Rocznik: 2014
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Mazowieckie
Wdzięczny: 12 razy
Pomocny: 132 razy
Kontakt:

#86

Nieprzeczytany post autor: KaMYk »

Chciałbym w takich cenach sprzedawać Ferodo :)
Tył komplet na wymiar 292mm DDF1871C+FDB4265 to u mnie 450 zł plus wymiana :) może i drożej niż TRW, ale nie dwukrotnie :)
TRW to montuje tylko, jak klient przywiezie ze sobą :) wówczas jego części, jego odpowiedzialność :)

lukash877

Użytkownik
Posty: 45
Rejestracja: 16 cze 2008, 19:40
Imię: Łukasz
Auto: Astra J
Silnik: A20DTH
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Inowrocław
Wdzięczny: 5 razy
Kontakt:

#87

Nieprzeczytany post autor: lukash877 »

Witam
W zeszlym tygodniu udalo mi sie wymienic tarcze + klocki tyl ( wybralem zestaw TRW ) Po wymianie wszystko ok oprocz recznego ( problem byl ten sam przed wymiana zestawu ) reczny jest bardzo slaby a podczas zaciagania opor jest od ok polowy ale mimo to zauwazylem ze hamuje tylko jedno kolo jak zaciagne. Podczas wymiany mialem duzy problem z wkreceniem lewego tloczka - musialem uzyc duuzo sily :) prawy poszedl ok. Podczas zaciagania zauwazylem ze mechaniz od recznego przy lewym tloczku nie dziala - jak zaciagam to pozniej nie odbija wiec wychodzi na to ze zacisk lewy do wymiany. Ktos moze sie orientuje jaka jest srednica tloczka w tych zaciskach? znalazlem 2 typy zaciskow 38mm i 40mm firma NTY i nie wiem ktory wybrac zeby bylo ok.
Pozdrawiam

analyzer65

Klubowicz AKP
Posty: 5874
Rejestracja: 02 wrz 2009, 10:34
Imię: Adam
Auto: Opel Astra III
Silnik: Z14XEP
Rocznik: 2006
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Wdzięczny: 63 razy
Pomocny: 147 razy

#88

Nieprzeczytany post autor: analyzer65 »

Na zacisku masz pewnie wybitą nazwę firmy. Tym bym się kierował najpierw.
NTY nie wiem czy to dobry wybór.
Ja osobiście szukałabym po regeneracji. Wiele firm zajmuje się tym.
No chyba, że samemu zregenerujesz kupując gotowe zestawy tłoczka itd (Autofren np).

lukash877

Użytkownik
Posty: 45
Rejestracja: 16 cze 2008, 19:40
Imię: Łukasz
Auto: Astra J
Silnik: A20DTH
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Inowrocław
Wdzięczny: 5 razy
Kontakt:

#89

Nieprzeczytany post autor: lukash877 »

Co do regeneracji nie mam czasu na uziemnienie samochodu/wysylanie zacisku i czekanie na regeneracje. Numery sprawdzalem ale nic specjalnego nie widzialem - moze podpowiedz gdzie i czego dokladnie szukac? Moze jest tu ktos kto po numerze VIN mi jednoznacznie odpowie ktory dokladnie tloczek ? I co jesli kupilbym w ciemno zly zacisk a rozstaw srub by pasowal cos by sie stalo jakbym taki zalozyl? czy roznica jest tak istotnia ze fizycznie nie da sie zalozyc inny niz ten co powinien byc?

slimak

Astro-maniak
Posty: 145
Rejestracja: 08 kwie 2022, 8:29
Imię: Kamil
Auto: Astra J
Silnik: A14NET
Rocznik: 2010
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Gliwice
Wdzięczny: 6 razy
Pomocny: 16 razy

#90

Nieprzeczytany post autor: slimak »

Możesz sobie sprawdzić na 7zap opel po numerze VIN jakie części powinieneś mieć w swoim samochodzie o ile nie było nic wcześniej kombinowane i przerabiane :D

ODPOWIEDZ