Tarcze i klocki do Astry J sport tourier
-
- Posty: 94
- Rejestracja: 27 mar 2015, 0:23
- Imię: Zbyszek
- Auto: Opel Astra J 2011
- Silnik: A14NET
- Województwo: dolnośląskie
- Pomocny: 1 raz
Tarcze i klocki do Astry J sport tourier
Witam.. tak wiem ze ten temat Byl wiele razy poruszany i mam sobie poszukac.. ale nigdzie nie ma informacji poprzednio jak Sprawdzic srednice otworu centrujacego.. Chcem kupic wedlug Porad kolegow tarcze na przod i na Tym filmy TEXTAr i tu pojawia sie problem.. maja 2 rodzaje otworow centrujacych ( 70,7 i 60 ) .. i 2 rozmiary 276 mm i 300 mm os przednia.
a os Tylnia taki sam problem z Otworem centrujacym. Moze ktos z Was mial podobny problem? Moja astra jest z 2010.12.27.Diekuje z Gory za pomoc
a os Tylnia taki sam problem z Otworem centrujacym. Moze ktos z Was mial podobny problem? Moja astra jest z 2010.12.27.Diekuje z Gory za pomoc
-
- Posty: 98
- Rejestracja: 13 paź 2015, 17:57
- Imię: Grzegorz
- Auto: Astra J 1,7 CDTI 110KM 2012r.
- Silnik: Z17DTJ
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Ścinawa DLU
Przód dla felgi 17' 300mm, niedawno zmieniłem w mojej Aśce ST. Tył też zależy od oryginalnej wielkości felgi.
Szczęście jest przyjemnością wolną od wyrzutów sumienia.
Sokrates
Sokrates
-
- Posty: 1258
- Rejestracja: 18 sty 2013, 20:02
- Imię: Arek
- Auto: Astra J Sedan
- Silnik: A14NET
- Województwo: wielkopolskie
- Pomocny: 10 razy
- Kontakt:
Układ hamulcowy 15 " kod wyposażenia J67, przód 276mm i tył 268 mm,
Układ hamulcowy 16" kod wyposażenia J60 przód 300mm tył 292 mm
Ja mam silnik A14NET układ hamulcowy 15"
Układ hamulcowy 16" kod wyposażenia J60 przód 300mm tył 292 mm
Ja mam silnik A14NET układ hamulcowy 15"
Astra J Sedan Executive A14NET, AFL, NAVI 950 IntelliLink, Oryginalna kamera cofania, Dual Exhaust
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
- KaMYk
- Posty: 5377
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 132 razy
- Kontakt:
Nie felgi mają znaczenie a silniki. Dla benzynowych 1,4 powinno być 276 mm i rozstaw śrub 5x105, otwór centrujący mniejszy.
Dla diesli 1,7 i 2.0 powinno być 300mm.
Z benzyny tylko 1,6 180KM ma 300mm
Dla diesli 1,7 i 2.0 powinno być 300mm.
Z benzyny tylko 1,6 180KM ma 300mm
-
- Posty: 98
- Rejestracja: 13 paź 2015, 17:57
- Imię: Grzegorz
- Auto: Astra J 1,7 CDTI 110KM 2012r.
- Silnik: Z17DTJ
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Ścinawa DLU
Więc dzięki za info. Kupując tarcze, sprzedający sprawdzał w katalogu części i w nim właśnie była tabela z rozpisanymi wielkościami felg a obok były podane rozmiary tarcz. Nie wiem skąd miał taki katalog ale widziałem to na własne oczy. Tym właśnie się sugerowałem pisząc powyżej. Dobrze że trafił w dziesiątkę dobierając moje Widać teraz jakie pojęcie mają niektórzy sprzedający
Szczęście jest przyjemnością wolną od wyrzutów sumienia.
Sokrates
Sokrates
-
- Posty: 94
- Rejestracja: 27 mar 2015, 0:23
- Imię: Zbyszek
- Auto: Opel Astra J 2011
- Silnik: A14NET
- Województwo: dolnośląskie
- Pomocny: 1 raz
Napewno Astra Sport tourier ma 276 a nie 300 ?
EDIT:
To rozkodowany moj VIN.. ja tam nie widze gdzie pisze jaki uklad hamulcowy zastosowano :
W0L:General Motors
P:Astra-J
F8:F35 (Estate) (Sport / SXI / SRI)
E:Active Manual belts, airbags, driver and passenger front, front seat side, Roof Side
C:A14NET (LUJ)
X:Cyfra Kontrolna
B:2011
8:Ellesmere Port
014859:SERIAL NUMBER
Numer Seryjny Silnika:19VD8239
Kod Daty:11102010
Kod GM*Drive:TADB
01A = CZARNE WYKOŃCZENIE SIEDZENIA
1AB = KOLOR WYKOŃCZENIA PŁATU DRZWI - CZARNY
2CL = NAKŁADKA WEWNĘTRZNA DRZWI, CZARNY PIANO I SREBRNY LIQUID PALLADIUM
4AA = CZARNE WYKOŃCZENIE WNĘTRZA
6X1
7X1
8X2
9X2
A64 = DLA SIEDZEŃ DZIELONYCH 40/60
A69 = NAPINACZ PASA BEZPIECZEŃSTWA, PRZEDNI
A8Z
A9U = SKŁADANIE OPARCIA SIEDZENIA JEDNYM PRZYCISKIEM
AE4 = DLA SIEDZEŃ SPORTOWYCH
AEF = ELEKTRYCZNE SZYBY, EKSPRESOWE OTWIERANIE/ZAMYKANIE
AER = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,TYŁ
AFA
AG5 = SIEDZENIE PRZEDNIE,PRAWE,REGULATOR WYSOKOŚCI,RĘCZNY
AH4 = FOTEL PRZEDNI,KIEROWCY,RĘCZNY SZEŚCIODROŻNY
AHC = DLA RĘCZNEGO PRZEDŁUŻENIA PODUSZKI
AHF = STEROWANIE SIEDZENIEM,RĘCZNE WYDŁUŻANIE PODUSZKI,PASAŻER
AHN
AHS = ZAGŁÓWKI AKTYWNE 4-KIERUNKOWE
AJT = DOTYCZY WARUNKÓW MONTAŻU SIATKI ZABEZPIECZAJĄCEJ
AKN = SZYBA,ZABARWIONA
AKW = SZYBA PRZEDNIA,ZABARWIONA
AL9 = STER. SIEDZENIEM, ELEKTRYCZNA REG. PODP. LĘDŹWIOWEGO, KIEROWCA
ANY = WYPOSAŻENIE W SZYNY CARGO I MOCOWANIA
AP9 = SIATKA PRZEDZIAŁU ŁADUNKOWEGO
ASV = CZUJNIK WILGOTNOŚCI
AWO
AXG = DOTYCZY SZYBY NA JEDNO DOTKNIĘCIE
AXX
AYC = DLA PODUSZKI POWIETRZNEJ KIEROWCY,PASAŻERA,BOCZNEJ I KURTYNOWEJ
B50 = WYKŁADZINA PODŁOGOWA, PRZÓD I TYŁ, DELUXE
B6U = FLEXFLOOR
B72 = OSŁONA PROGU DRZWI
B75 = POKRYCIE BAGAŻY,ZESP.
BAH = IMMOBILIZER,ELEKTRYCZNY,WARIANT 2
C1R = WNĘTRZE LISTWY TABLICY ROZDZIELCZEJ, JET BLACK
C25 = WYCIERACZKA I SPRYSKIWACZ DRZWI BAGAŻNIKOWYCH
C49 = SZYBA TYLNA,OGRZEWANA
C95 = ŚWIATŁO,SUFITOWE,ZESP.,Z PODWÓJNĄ LAMPKĄ DO CZYTANIA
C99 = WYŁĄCZNIK PODUSZKI POWIETRZNEJ PASAŻERA
C9D = WNĘTRZE LAMPKI, OTOCZENIA, KONSOLA
CE1 = WYCIERACZKA,PRZEDNIA,SYSTEM PRACY IMPULSOWEJ
CE4 = SPRYSKIWACZ REFLEKTORA
CJ2 = STEROWANIE KLIMATYZACJI
CT3 = DLA NIEMIEC
D6I = OSŁONA,PRZECIWSŁONECZNA,Z PODŚWIETLANYM LUSTERKIEM
D75 = KLAMKA,ZESP.,ZEWNĘTRZNA
D7G = DYWANIK OCHRONNY,SKŁADANY,PRZESTRZEŃ BAGAŻOWA W PODŁODZE
DBU = KONSOLA PODŁOGI PRZEDNIEJ Z PRZESUWANYM PODŁOKIETNIKIEM
DD8 = DLA LUSTERKA WEWNĘTRZNEGO CZUŁEGO NA ŚWIATŁO
DP6 = OBUDOWA
DVN = ZESTAW WSKAŹNIKÓW,CZARNY,PIERŚCIEŃ PRZEZROZCZYSTY
DWE = UŻYWANE Z RĘCZNIE SKŁADANYM LUSTERKIEM
E17 = ZDERZAK 2.5 MPH
E3C = POKRYWA
E94 = POKRYWA
EA1 = SCHOWEK,OPARCIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO,LEWA STRONA
EA2 = SCHOWEK,OPARCIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO,PRAWA STRONA
EBY = WYKOŃCZENIE PŁÓCIENNE SIEDZENIA, LACE
FBD = BOCZEK DRZWI PŁÓCIENNY ATLANTIS
FV2 = PRZEŁOŻENIE KOŃCOWE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 4.18
FX3 = PROGRAM STATECZNOŚCI ELEKTRONICZNEJ
GNA = WYPOSAŻENIE PODWOZIA, ZESPÓŁ PRZEDNIEGO WAHACZA
GNG = TYLNA OŚ, BELKA SKRĘTNA I DRĄŻEK WATT
GOL = LAKIER ZEWNĘTRZNY, PATRZ TABELA LAKIERÓW W PRZEDMOWIE KATALOGU MODELÓW
J67 = DO STOSOWANIA Z 15" UKŁADEM HAMULCOWYM
J71 = ELEKTRYCZNY HAMULEC POSTOJOWY
K34 = STEROWANIE TEMPOMATU
K3K = AKUMULATOR,50AH
K60 = ALTERNATOR,100A
KA1 = DLA OGRZEWANYCH SIEDZEŃ PRZEDNICH
KB5 = WSPOMAGANIE RUSZANIA NA POCHYŁOŚCI
KC5 = ODBIERALNIK,OSPRZĘT ELEKTRYCZNY(12V)
KC8 = GNIAZDO,WYJŚCIE MOCY DODATKOWEJ
KCL = KANAŁ OGRZEWANIA,TYLNY PASAŻER 2-GA POZYCJA
KTM
LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ
LUJ = A14NET[LUJ] SILNIK BENZYNOWY
MDE = DO RAMOWEJ WYPRASKI CHROMOWEJ
MM3 = UŻYWANY(-A,-E) Z RĘCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW
MZ4 = M32 (WR) RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW
N34 = KIEROWNICA,TRZY SZPRYCHY,SKÓRA,ZESP.
N37 = KOLUMNA KIEROWNICZA, REGULOWANA, WYSUWANA I POCHYLANA
NE9 = SYSTEM EMISJI EEC 09
NJ0 = WSPOMAGANIE KIEROWNICY, NIEZMIENNY STOSUNEK WSPOMAGANIA, ELEKTRYCZNIE ZREDUKOWANY RUCH ZĘBNIKA
OAT
OHC
Q1A = KOŁO 19X8J,ALUMINIUM,10 DWURAMIENNE,MANOOGIAN
QXX = OPONY,235/40R19-92W
SR1
T39 = ŚWIATŁA,KIERUNKOWSKAZ,POMOCNICZY
T3N = DOTYCZY UKŁADU ŚWIATEŁ DZIENNYCH (DRL)
T4F = REFLEKTORY,KSENON
T74
T79 = DLA TYLNYCH ŚWIATEŁ PRZECIWMGIELNYCH
T95 = KIERUNKOWE REFLEKTORY PRZEDNIE (ADAPTACYJNE ŚWIATŁA PRZODU)
TQ5 = DO INTELIGENTNYCH ŚWIATEŁ DROGOWYCH
TR0 = OŚWIETL. WNĘTRZA,DACH,TYŁ,OSTRZEGAWCZE I PODWÓJNE DO CZYTANIA
TR7 = POZIOMOWANIE REFLEKTORÓW,AUTOMATYCZNE
TS6 = ŚWIATŁO HAMOWANIA,WYSOKIEGO POZIOMU,ŚRODKOWE
TSP = LAMPA USTAWIANA,ZESP.,OŚW. WNĘTRZA
TSQ = LAMPA WNĘTRZA DELUXE
TTW = DO AUTOMATYKI ŚWIATEŁ GŁÓWNYCH Z CZUJNIKIEM JAZDY W TUNELU
TTX = WYPOSAŻENIE RADIOWE ZŁĄCZE DODATKOWE WEJŚCIOWE
U07 = KLAKSON,FANFARA
U18 = PRĘDKOŚCIOMIERZ,ZESP.,KM/GODZ.
U65 = GŁOŚNIK,7
U68 = KOMPUTER INFORMACYJNY
UC3 = KIEROWNICA, STEROWANIE RADIOODB. I TELEFONEM
UD5
UDC = DO CENTRALKI INFORMACYJNEJ KIEROWCY Z WYŚWIETLACZEM MONOCHROMATYCZNYM (MATRYCA PUNKTOWA)
UDK = INFORMACJE GRAFICZNE - WYŚWIETLACZ KOLOROWY
UH0 = OSTRZEŻENIE O ZAPIĘCIU PASÓW BEZPIECZEŃSTWA,LEWA STRONA
UH1 = OSTRZEŻENIE O ZAPIĘCIU PASÓW BEZPIECZEŃSTWA,PRAWA STRONA
ULS = STEROWANIE BLOKADĄ, KOLUMNA KIEROWNICZA
UPJ = Z INTERFEJSEM BEZPRZEWODOWYM,KRÓTKIM ZASIĘGIEM,ZAPISEM GŁOSU
US3 = RÓŻNORODNOŚĆ ANTEN
UVD = PRZEŁĄCZNIK KIEROWNICY,PODGRZEWANIE
UXX
V83 = DEKLARACJA POJAZDU - ORGANIZACJA ECE
VAH = ŚRODKOWA TABLICA ROZDZIELCZA, DWUKOLOROWA, CZERŃ FORTEPIANOWA (CZ. ZEWNĘTRZNA) I LIQUID PALLADIUM (CZ. WEWNĘTRZNA), MALOWANA
VD1 = WYPOSAŻENIE EUROPA
VGB = BAGAŻNIK DACHOWY,ANODYZOWANY
VHY = OCHRANIACZ POJAZDU,PRZED KOROZJĄ
VK8 = UCHWYT,OKULARY
VNF = IZOLATOR AKUMULATORA
VPQ
VRG = SPECYFIKACJA OPEL/VAUXHALL - KOKPIT
VRH = DANE TECHNICZNE OPEL / VAUXHALL - KOLUMNA KIEROWNICY
VRK = SPECYFIKACJA OPEL / VAUXHALL - WYKOŃCZENIE DACHU
VRL = SPECYFIKACJA OPEL / VAUXHALL - PRZEDNIE ZAWIESZENIE POZIOME
VRM = SPECYFIKACJA OPEL / VAUXHALL - PRZEDNIE ZAWIESZENIE PIONOWE
VRN = SPECYFIKACJA OPEL / VAUXHALL - TYLNE ZAWIESZENIE
VRR = SPECYFIKACJA OPEL / VAUXHALL - OPONY I KOŁA
VY7 = DŹWIGNIA ZMIANY BIEGÓW,SKÓRA
W4Y
WGC = WYPOSAŻENIE JEDNOSTKI ODBIORNIKA,GPS
WTC = ZESTAW,OPONA,NAPRAWA OPONY,ZINTEGROWANE WYPOSAŻENIE
XA3 = OPEL
XG3 = DLA NIEMIEC
XJ2 = OBNIŻONE PODWOZIE SPORTOWE
Y67 = WYMAGANE,GDY ZAMONTOWANO WYŚWIETLACZ POZOSTAŁYCH USŁUG
Z0F = DLA NIEMIEC
EDIT:
A te kola mam fabrycznie OPONY,235/40R19-92W
EDIT:
To rozkodowany moj VIN.. ja tam nie widze gdzie pisze jaki uklad hamulcowy zastosowano :
W0L:General Motors
P:Astra-J
F8:F35 (Estate) (Sport / SXI / SRI)
E:Active Manual belts, airbags, driver and passenger front, front seat side, Roof Side
C:A14NET (LUJ)
X:Cyfra Kontrolna
B:2011
8:Ellesmere Port
014859:SERIAL NUMBER
Numer Seryjny Silnika:19VD8239
Kod Daty:11102010
Kod GM*Drive:TADB
01A = CZARNE WYKOŃCZENIE SIEDZENIA
1AB = KOLOR WYKOŃCZENIA PŁATU DRZWI - CZARNY
2CL = NAKŁADKA WEWNĘTRZNA DRZWI, CZARNY PIANO I SREBRNY LIQUID PALLADIUM
4AA = CZARNE WYKOŃCZENIE WNĘTRZA
6X1
7X1
8X2
9X2
A64 = DLA SIEDZEŃ DZIELONYCH 40/60
A69 = NAPINACZ PASA BEZPIECZEŃSTWA, PRZEDNI
A8Z
A9U = SKŁADANIE OPARCIA SIEDZENIA JEDNYM PRZYCISKIEM
AE4 = DLA SIEDZEŃ SPORTOWYCH
AEF = ELEKTRYCZNE SZYBY, EKSPRESOWE OTWIERANIE/ZAMYKANIE
AER = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,TYŁ
AFA
AG5 = SIEDZENIE PRZEDNIE,PRAWE,REGULATOR WYSOKOŚCI,RĘCZNY
AH4 = FOTEL PRZEDNI,KIEROWCY,RĘCZNY SZEŚCIODROŻNY
AHC = DLA RĘCZNEGO PRZEDŁUŻENIA PODUSZKI
AHF = STEROWANIE SIEDZENIEM,RĘCZNE WYDŁUŻANIE PODUSZKI,PASAŻER
AHN
AHS = ZAGŁÓWKI AKTYWNE 4-KIERUNKOWE
AJT = DOTYCZY WARUNKÓW MONTAŻU SIATKI ZABEZPIECZAJĄCEJ
AKN = SZYBA,ZABARWIONA
AKW = SZYBA PRZEDNIA,ZABARWIONA
AL9 = STER. SIEDZENIEM, ELEKTRYCZNA REG. PODP. LĘDŹWIOWEGO, KIEROWCA
ANY = WYPOSAŻENIE W SZYNY CARGO I MOCOWANIA
AP9 = SIATKA PRZEDZIAŁU ŁADUNKOWEGO
ASV = CZUJNIK WILGOTNOŚCI
AWO
AXG = DOTYCZY SZYBY NA JEDNO DOTKNIĘCIE
AXX
AYC = DLA PODUSZKI POWIETRZNEJ KIEROWCY,PASAŻERA,BOCZNEJ I KURTYNOWEJ
B50 = WYKŁADZINA PODŁOGOWA, PRZÓD I TYŁ, DELUXE
B6U = FLEXFLOOR
B72 = OSŁONA PROGU DRZWI
B75 = POKRYCIE BAGAŻY,ZESP.
BAH = IMMOBILIZER,ELEKTRYCZNY,WARIANT 2
C1R = WNĘTRZE LISTWY TABLICY ROZDZIELCZEJ, JET BLACK
C25 = WYCIERACZKA I SPRYSKIWACZ DRZWI BAGAŻNIKOWYCH
C49 = SZYBA TYLNA,OGRZEWANA
C95 = ŚWIATŁO,SUFITOWE,ZESP.,Z PODWÓJNĄ LAMPKĄ DO CZYTANIA
C99 = WYŁĄCZNIK PODUSZKI POWIETRZNEJ PASAŻERA
C9D = WNĘTRZE LAMPKI, OTOCZENIA, KONSOLA
CE1 = WYCIERACZKA,PRZEDNIA,SYSTEM PRACY IMPULSOWEJ
CE4 = SPRYSKIWACZ REFLEKTORA
CJ2 = STEROWANIE KLIMATYZACJI
CT3 = DLA NIEMIEC
D6I = OSŁONA,PRZECIWSŁONECZNA,Z PODŚWIETLANYM LUSTERKIEM
D75 = KLAMKA,ZESP.,ZEWNĘTRZNA
D7G = DYWANIK OCHRONNY,SKŁADANY,PRZESTRZEŃ BAGAŻOWA W PODŁODZE
DBU = KONSOLA PODŁOGI PRZEDNIEJ Z PRZESUWANYM PODŁOKIETNIKIEM
DD8 = DLA LUSTERKA WEWNĘTRZNEGO CZUŁEGO NA ŚWIATŁO
DP6 = OBUDOWA
DVN = ZESTAW WSKAŹNIKÓW,CZARNY,PIERŚCIEŃ PRZEZROZCZYSTY
DWE = UŻYWANE Z RĘCZNIE SKŁADANYM LUSTERKIEM
E17 = ZDERZAK 2.5 MPH
E3C = POKRYWA
E94 = POKRYWA
EA1 = SCHOWEK,OPARCIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO,LEWA STRONA
EA2 = SCHOWEK,OPARCIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO,PRAWA STRONA
EBY = WYKOŃCZENIE PŁÓCIENNE SIEDZENIA, LACE
FBD = BOCZEK DRZWI PŁÓCIENNY ATLANTIS
FV2 = PRZEŁOŻENIE KOŃCOWE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 4.18
FX3 = PROGRAM STATECZNOŚCI ELEKTRONICZNEJ
GNA = WYPOSAŻENIE PODWOZIA, ZESPÓŁ PRZEDNIEGO WAHACZA
GNG = TYLNA OŚ, BELKA SKRĘTNA I DRĄŻEK WATT
GOL = LAKIER ZEWNĘTRZNY, PATRZ TABELA LAKIERÓW W PRZEDMOWIE KATALOGU MODELÓW
J67 = DO STOSOWANIA Z 15" UKŁADEM HAMULCOWYM
J71 = ELEKTRYCZNY HAMULEC POSTOJOWY
K34 = STEROWANIE TEMPOMATU
K3K = AKUMULATOR,50AH
K60 = ALTERNATOR,100A
KA1 = DLA OGRZEWANYCH SIEDZEŃ PRZEDNICH
KB5 = WSPOMAGANIE RUSZANIA NA POCHYŁOŚCI
KC5 = ODBIERALNIK,OSPRZĘT ELEKTRYCZNY(12V)
KC8 = GNIAZDO,WYJŚCIE MOCY DODATKOWEJ
KCL = KANAŁ OGRZEWANIA,TYLNY PASAŻER 2-GA POZYCJA
KTM
LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ
LUJ = A14NET[LUJ] SILNIK BENZYNOWY
MDE = DO RAMOWEJ WYPRASKI CHROMOWEJ
MM3 = UŻYWANY(-A,-E) Z RĘCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW
MZ4 = M32 (WR) RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW
N34 = KIEROWNICA,TRZY SZPRYCHY,SKÓRA,ZESP.
N37 = KOLUMNA KIEROWNICZA, REGULOWANA, WYSUWANA I POCHYLANA
NE9 = SYSTEM EMISJI EEC 09
NJ0 = WSPOMAGANIE KIEROWNICY, NIEZMIENNY STOSUNEK WSPOMAGANIA, ELEKTRYCZNIE ZREDUKOWANY RUCH ZĘBNIKA
OAT
OHC
Q1A = KOŁO 19X8J,ALUMINIUM,10 DWURAMIENNE,MANOOGIAN
QXX = OPONY,235/40R19-92W
SR1
T39 = ŚWIATŁA,KIERUNKOWSKAZ,POMOCNICZY
T3N = DOTYCZY UKŁADU ŚWIATEŁ DZIENNYCH (DRL)
T4F = REFLEKTORY,KSENON
T74
T79 = DLA TYLNYCH ŚWIATEŁ PRZECIWMGIELNYCH
T95 = KIERUNKOWE REFLEKTORY PRZEDNIE (ADAPTACYJNE ŚWIATŁA PRZODU)
TQ5 = DO INTELIGENTNYCH ŚWIATEŁ DROGOWYCH
TR0 = OŚWIETL. WNĘTRZA,DACH,TYŁ,OSTRZEGAWCZE I PODWÓJNE DO CZYTANIA
TR7 = POZIOMOWANIE REFLEKTORÓW,AUTOMATYCZNE
TS6 = ŚWIATŁO HAMOWANIA,WYSOKIEGO POZIOMU,ŚRODKOWE
TSP = LAMPA USTAWIANA,ZESP.,OŚW. WNĘTRZA
TSQ = LAMPA WNĘTRZA DELUXE
TTW = DO AUTOMATYKI ŚWIATEŁ GŁÓWNYCH Z CZUJNIKIEM JAZDY W TUNELU
TTX = WYPOSAŻENIE RADIOWE ZŁĄCZE DODATKOWE WEJŚCIOWE
U07 = KLAKSON,FANFARA
U18 = PRĘDKOŚCIOMIERZ,ZESP.,KM/GODZ.
U65 = GŁOŚNIK,7
U68 = KOMPUTER INFORMACYJNY
UC3 = KIEROWNICA, STEROWANIE RADIOODB. I TELEFONEM
UD5
UDC = DO CENTRALKI INFORMACYJNEJ KIEROWCY Z WYŚWIETLACZEM MONOCHROMATYCZNYM (MATRYCA PUNKTOWA)
UDK = INFORMACJE GRAFICZNE - WYŚWIETLACZ KOLOROWY
UH0 = OSTRZEŻENIE O ZAPIĘCIU PASÓW BEZPIECZEŃSTWA,LEWA STRONA
UH1 = OSTRZEŻENIE O ZAPIĘCIU PASÓW BEZPIECZEŃSTWA,PRAWA STRONA
ULS = STEROWANIE BLOKADĄ, KOLUMNA KIEROWNICZA
UPJ = Z INTERFEJSEM BEZPRZEWODOWYM,KRÓTKIM ZASIĘGIEM,ZAPISEM GŁOSU
US3 = RÓŻNORODNOŚĆ ANTEN
UVD = PRZEŁĄCZNIK KIEROWNICY,PODGRZEWANIE
UXX
V83 = DEKLARACJA POJAZDU - ORGANIZACJA ECE
VAH = ŚRODKOWA TABLICA ROZDZIELCZA, DWUKOLOROWA, CZERŃ FORTEPIANOWA (CZ. ZEWNĘTRZNA) I LIQUID PALLADIUM (CZ. WEWNĘTRZNA), MALOWANA
VD1 = WYPOSAŻENIE EUROPA
VGB = BAGAŻNIK DACHOWY,ANODYZOWANY
VHY = OCHRANIACZ POJAZDU,PRZED KOROZJĄ
VK8 = UCHWYT,OKULARY
VNF = IZOLATOR AKUMULATORA
VPQ
VRG = SPECYFIKACJA OPEL/VAUXHALL - KOKPIT
VRH = DANE TECHNICZNE OPEL / VAUXHALL - KOLUMNA KIEROWNICY
VRK = SPECYFIKACJA OPEL / VAUXHALL - WYKOŃCZENIE DACHU
VRL = SPECYFIKACJA OPEL / VAUXHALL - PRZEDNIE ZAWIESZENIE POZIOME
VRM = SPECYFIKACJA OPEL / VAUXHALL - PRZEDNIE ZAWIESZENIE PIONOWE
VRN = SPECYFIKACJA OPEL / VAUXHALL - TYLNE ZAWIESZENIE
VRR = SPECYFIKACJA OPEL / VAUXHALL - OPONY I KOŁA
VY7 = DŹWIGNIA ZMIANY BIEGÓW,SKÓRA
W4Y
WGC = WYPOSAŻENIE JEDNOSTKI ODBIORNIKA,GPS
WTC = ZESTAW,OPONA,NAPRAWA OPONY,ZINTEGROWANE WYPOSAŻENIE
XA3 = OPEL
XG3 = DLA NIEMIEC
XJ2 = OBNIŻONE PODWOZIE SPORTOWE
Y67 = WYMAGANE,GDY ZAMONTOWANO WYŚWIETLACZ POZOSTAŁYCH USŁUG
Z0F = DLA NIEMIEC
EDIT:
A te kola mam fabrycznie OPONY,235/40R19-92W