Odpowietrzenie układu hamulcowego
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 19 kwie 2014, 10:10
- Imię: Marcin
- Auto: Astra J
- Silnik: A14NET
- Województwo: małopolskie
Odpowietrzenie układu hamulcowego
Witam.
Miałem już dość starych zacisków (zacinał się) i postawiłem wymienić komplet na tył.
Wszystko poszło dobrze do czasu odpowietrzenia układu. Robiłem to już 4 razy na wszelkie sposoby i dalej pedał wpada w podłogę. Czytałem różne posty ale nic to nie dało. Już nie mam pomysłów.
Może ktoś już przerabiał taki przypadek...
Miałem już dość starych zacisków (zacinał się) i postawiłem wymienić komplet na tył.
Wszystko poszło dobrze do czasu odpowietrzenia układu. Robiłem to już 4 razy na wszelkie sposoby i dalej pedał wpada w podłogę. Czytałem różne posty ale nic to nie dało. Już nie mam pomysłów.
Może ktoś już przerabiał taki przypadek...
Ostatnio zmieniony 19 lut 2017, 17:43 przez oddo, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Posty: 4826
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 98 razy
Jak sie zacinal to trzebabylo go wyczyscic , a najpierw znalezc powod zacinania.
Plyn ucieka? ubywa ? Odpowietrzales przod ?
Plyn ucieka? ubywa ? Odpowietrzales przod ?
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 19 kwie 2014, 10:10
- Imię: Marcin
- Auto: Astra J
- Silnik: A14NET
- Województwo: małopolskie
Odpowietrzyłem przód, tył, żadnego powietrza w płynie.....a pedał i tak w podłogę
Płynu nie ubywa. Zaciski wymieniłem bo ciągle było coś nie tak, tarcze się grzały, ręczny nie odskakiwał do końca i się grzało...
Płynu nie ubywa. Zaciski wymieniłem bo ciągle było coś nie tak, tarcze się grzały, ręczny nie odskakiwał do końca i się grzało...
-
- Posty: 4826
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 98 razy
To jak odpowietrzyles skoro pedal wpada w podloge... cos nie tak to odpowietrzanie....
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 19 kwie 2014, 10:10
- Imię: Marcin
- Auto: Astra J
- Silnik: A14NET
- Województwo: małopolskie
- KaMYk
- Posty: 5371
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 129 razy
- Kontakt:
a zabezpieczyłeś układ przed opróżnieniem w czasie wymiany zacisków?
Płyn w zbiorniczku był po wymianie, czy Ci uciekł?
Moim zdaniem, to wyciekł płyn aż z pompy i masz zapowietrzoną pompę, której tak prosto nie da się odpowietrzyć.
Płyn w zbiorniczku był po wymianie, czy Ci uciekł?
Moim zdaniem, to wyciekł płyn aż z pompy i masz zapowietrzoną pompę, której tak prosto nie da się odpowietrzyć.
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 19 kwie 2014, 10:10
- Imię: Marcin
- Auto: Astra J
- Silnik: A14NET
- Województwo: małopolskie
Pilnowałem płynu i na pewno nie uciekł...
Jutro chyba mechanik..............
Już wiem w czym błąd! Jak się zamienia prawy z lewym zaciskiem i odpowietrznik jest do dołu to nie ma lipy odpowietrzyć się nie da.......................
Jutro chyba mechanik..............
Już wiem w czym błąd! Jak się zamienia prawy z lewym zaciskiem i odpowietrznik jest do dołu to nie ma lipy odpowietrzyć się nie da.......................
Ostatnio zmieniony 20 lut 2017, 19:20 przez oddo, łącznie zmieniany 1 raz.