Sprawdz esp i układ wspomagania
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 08 wrz 2017, 22:14
- Imię: Maciej
- Auto: Meriva B
- Silnik: A14NEL
- Województwo: wielkopolskie
- Wdzięczny: 1 raz
Sprawdz esp i układ wspomagania
Jeszcze jedną rzecz spytam sam moduł ESP gdzie się znajduję ? zobaczę czy tam wszystko gra.
Nakierowaliście mnie Panowie na ten akumulator i chyba on jednak będzie tak mi się przypomina że przy odpalaniu wtedy kiedy pojawił się komunikat jak by dłużej odpalał ( nie chodzi o kręcenie ) jak by o sekundę dłużej myślał zanim załapał i odpalił, może to moje urojenie i sobie wmawiam ale tak mi się wydaje.
Klemy odczyszczone i poskładane co prawda bez wazeliny ale weszły )
Nakierowaliście mnie Panowie na ten akumulator i chyba on jednak będzie tak mi się przypomina że przy odpalaniu wtedy kiedy pojawił się komunikat jak by dłużej odpalał ( nie chodzi o kręcenie ) jak by o sekundę dłużej myślał zanim załapał i odpalił, może to moje urojenie i sobie wmawiam ale tak mi się wydaje.
Klemy odczyszczone i poskładane co prawda bez wazeliny ale weszły )
- KaMYk
- Posty: 5377
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 132 razy
- Kontakt:
99% aku
a moduł jest w pompie hamulcowej ABS, jest to jedno urządzenie, pompa i elektronika. Blisko serwa wspomagania.
a moduł jest w pompie hamulcowej ABS, jest to jedno urządzenie, pompa i elektronika. Blisko serwa wspomagania.
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 08 wrz 2017, 22:14
- Imię: Maciej
- Auto: Meriva B
- Silnik: A14NEL
- Województwo: wielkopolskie
- Wdzięczny: 1 raz
Okey to zrobię jak mówisz podładuje aku i będę obserwował , przynajmniej była okazja żeby wkońcu kupić prostownik bo w domu jest tylko jakiś archaiczny... Mam nadzieje ze na jutro dojdzie i będę działał
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 08 wrz 2017, 22:14
- Imię: Maciej
- Auto: Meriva B
- Silnik: A14NEL
- Województwo: wielkopolskie
- Wdzięczny: 1 raz
Odpaliłem auto i multimetr wskazał spadek do 8,8-8,9 w momencie odpalenia, napewno spadło poniżej 9 co prawda miernik jest budżetowy bo za 2 dychy mam nadzieję że pokazał wiarygodnie.
- lukasz83
- Posty: 267
- Rejestracja: 19 sty 2012, 19:43
- Imię: Łukasz
- Auto: Opel Astra J
- Silnik: 1.7 CDTI DTR
- Województwo: wielkopolskie
- Pomocny: 2 razy
@KaMYk bzury to możesz i ty pisać, bez doświadczenia lepiej się nie wypowiadać !KaMYk pisze:QR_BBPOST Dokładnie, to taki komunikat o module ESP w czasie kasowania błędu za pomocą op-coma, standard, tak ma być, tym się nie przejmuj.
widac że nie miałeś słabego akumulatora w aucie. Fakt przy podpinaniu komputera i łączenia ze steronikiem pojawia się komunikat, ale przy słabym akumulatorze i sprawnym ESP też się pojawi informacja
Ostatnio zmieniony 22 lut 2018, 15:54 przez lukasz83, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 30 paź 2012, 9:15
- Imię: Albin
- Auto: Astra J Cosmo
- Silnik: A17DTR
- Województwo: świętokrzyskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 1 raz
Dembiec,
Wydaje mi się że to trochę za duży spadek. Naładuj i podjedz do kogoś kto Ci to sprawdzi testerem akumulatorów.
Wydaje mi się że to trochę za duży spadek. Naładuj i podjedz do kogoś kto Ci to sprawdzi testerem akumulatorów.
Ostatnio zmieniony 22 lut 2018, 18:04 przez _Albin, łącznie zmieniany 1 raz.
- KaMYk
- Posty: 5377
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 132 razy
- Kontakt:
to z pewnością jest już poziom mogący wyzwalać komunikaty.Dembiec pisze:QR_BBPOST multimetr wskazał spadek do 8,8-8,9 w momencie odpalenia,
nastaw się na wymianę aku.