Sprawdz esp i układ wspomagania

Dembiec

Użytkownik
Posty: 46
Rejestracja: 08 wrz 2017, 22:14
Imię: Maciej
Auto: Meriva B
Silnik: A14NEL
Województwo: wielkopolskie
Wdzięczny: 1 raz

Sprawdz esp i układ wspomagania

#11

Nieprzeczytany post autor: Dembiec »

Jeszcze jedną rzecz spytam sam moduł ESP gdzie się znajduję ? zobaczę czy tam wszystko gra.
Nakierowaliście mnie Panowie na ten akumulator i chyba on jednak będzie tak mi się przypomina że przy odpalaniu wtedy kiedy pojawił się komunikat jak by dłużej odpalał ( nie chodzi o kręcenie ) jak by o sekundę dłużej myślał zanim załapał i odpalił, może to moje urojenie i sobie wmawiam ale tak mi się wydaje.
Klemy odczyszczone i poskładane co prawda bez wazeliny ale weszły :))

Awatar użytkownika
KaMYk

Przyjaciel forum
Posty: 5377
Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
Imię: Krzysztof
Auto: Dodge Charger R/T
Silnik: 5,7 V8 HEMI
Rocznik: 2014
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Mazowieckie
Wdzięczny: 12 razy
Pomocny: 132 razy
Kontakt:

#12

Nieprzeczytany post autor: KaMYk »

99% aku
a moduł jest w pompie hamulcowej ABS, jest to jedno urządzenie, pompa i elektronika. Blisko serwa wspomagania.

Dembiec

Użytkownik
Posty: 46
Rejestracja: 08 wrz 2017, 22:14
Imię: Maciej
Auto: Meriva B
Silnik: A14NEL
Województwo: wielkopolskie
Wdzięczny: 1 raz

#13

Nieprzeczytany post autor: Dembiec »

Okey to zrobię jak mówisz podładuje aku i będę obserwował , przynajmniej była okazja żeby wkońcu kupić prostownik bo w domu jest tylko jakiś archaiczny... Mam nadzieje ze na jutro dojdzie i będę działał

_Albin

Astro-maniak
Posty: 108
Rejestracja: 30 paź 2012, 9:15
Imię: Albin
Auto: Astra J Cosmo
Silnik: A17DTR
Województwo: świętokrzyskie
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 1 raz

#14

Nieprzeczytany post autor: _Albin »

Zanim zaczniesz ładować aku, sprawdz poziom kwasu. Ewentualne ubytki uzupełnij wodą (o ile masz w aku korki).

Dembiec

Użytkownik
Posty: 46
Rejestracja: 08 wrz 2017, 22:14
Imię: Maciej
Auto: Meriva B
Silnik: A14NEL
Województwo: wielkopolskie
Wdzięczny: 1 raz

#15

Nieprzeczytany post autor: Dembiec »

Odpaliłem auto i multimetr wskazał spadek do 8,8-8,9 w momencie odpalenia, napewno spadło poniżej 9 co prawda miernik jest budżetowy bo za 2 dychy mam nadzieję że pokazał wiarygodnie.

Awatar użytkownika
lukasz83

Astro-maniak
Posty: 267
Rejestracja: 19 sty 2012, 19:43
Imię: Łukasz
Auto: Opel Astra J
Silnik: 1.7 CDTI DTR
Województwo: wielkopolskie
Pomocny: 2 razy

#16

Nieprzeczytany post autor: lukasz83 »

KaMYk pisze:QR_BBPOST Dokładnie, to taki komunikat o module ESP w czasie kasowania błędu za pomocą op-coma, standard, tak ma być, tym się nie przejmuj.
@KaMYk bzury to możesz i ty pisać, bez doświadczenia lepiej się nie wypowiadać !

widac że nie miałeś słabego akumulatora w aucie. Fakt przy podpinaniu komputera i łączenia ze steronikiem pojawia się komunikat, ale przy słabym akumulatorze i sprawnym ESP też się pojawi informacja
Ostatnio zmieniony 22 lut 2018, 15:54 przez lukasz83, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
KaMYk

Przyjaciel forum
Posty: 5377
Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
Imię: Krzysztof
Auto: Dodge Charger R/T
Silnik: 5,7 V8 HEMI
Rocznik: 2014
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Mazowieckie
Wdzięczny: 12 razy
Pomocny: 132 razy
Kontakt:

#17

Nieprzeczytany post autor: KaMYk »

No widzisz jak to dobrze że możesz to sprostować ;)

_Albin

Astro-maniak
Posty: 108
Rejestracja: 30 paź 2012, 9:15
Imię: Albin
Auto: Astra J Cosmo
Silnik: A17DTR
Województwo: świętokrzyskie
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 1 raz

#18

Nieprzeczytany post autor: _Albin »

Dembiec,
Wydaje mi się że to trochę za duży spadek. Naładuj i podjedz do kogoś kto Ci to sprawdzi testerem akumulatorów.
Ostatnio zmieniony 22 lut 2018, 18:04 przez _Albin, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
lukasz83

Astro-maniak
Posty: 267
Rejestracja: 19 sty 2012, 19:43
Imię: Łukasz
Auto: Opel Astra J
Silnik: 1.7 CDTI DTR
Województwo: wielkopolskie
Pomocny: 2 razy

#19

Nieprzeczytany post autor: lukasz83 »

KaMYk pisze:QR_BBPOST No widzisz jak to dobrze że możesz to sprostować
na przyszłość proponuję czytać posty od samego początku ze zrozumieniem ;)

Awatar użytkownika
KaMYk

Przyjaciel forum
Posty: 5377
Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
Imię: Krzysztof
Auto: Dodge Charger R/T
Silnik: 5,7 V8 HEMI
Rocznik: 2014
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Mazowieckie
Wdzięczny: 12 razy
Pomocny: 132 razy
Kontakt:

#20

Nieprzeczytany post autor: KaMYk »

Dembiec pisze:QR_BBPOST multimetr wskazał spadek do 8,8-8,9 w momencie odpalenia,
to z pewnością jest już poziom mogący wyzwalać komunikaty.
nastaw się na wymianę aku.

ODPOWIEDZ