Do smarowania zawieszenia czy zwrotnic nie używa się smaru grafitowego. Nie wiem skąd taki pomysł. Moim zdaniem nie ma co się przejmować właściwościami smaru bo wahacz i tak do wymiany. Musi być jakiś luz, czy nieszczelność osłony. Po prostu jakaś przyczyną skrzienia musi być. Smar był a go nie ma.
I komu przeszkadzały kalamitki w żuku
Skrzypienie w zawieszeniu
-
- Posty: 818
- Rejestracja: 21 mar 2017, 17:08
- Imię: Tomek
- Auto: ix 20
- Silnik: 1.6 Pb
- Województwo: łódzkie
- Pomocny: 3 razy
Do okresowego smarowania stosuje się smar STP.. A jaki powinien być w takim nie smarowalnym sworzniu? Nie wiem, może molibdenowy.. Jak pisałem wcześniej to rozwiązanie doraźne więc jaki kolwiek byle utrzymał się dłużej niż olej
Jestem tu gdzie stoję, ale jeśli się ruszę, to mogę się zgubić.