Jakie Zestaw Hamulców
-
- Posty: 818
- Rejestracja: 21 mar 2017, 17:08
- Imię: Tomek
- Auto: ix 20
- Silnik: 1.6 Pb
- Województwo: łódzkie
- Pomocny: 3 razy
Jakie Zestaw Hamulców
Panowie nowe tarcze, nowe klocki w ruchu miejskim, dotrą się bardzo szybko. Nie wiem jak można to przeliczyć na kilometry. Raczej wszystko zależy od intensywności używania.
Ostatnio zmieniony 31 lip 2018, 16:19 przez soszo, łącznie zmieniany 1 raz.
Jestem tu gdzie stoję, ale jeśli się ruszę, to mogę się zgubić.
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 26 lip 2018, 18:03
- Imię: Mariusz
- Auto: Astra j Sport Tourer
- Silnik: B16DTL
- Województwo: śląskie
- Pomocny: 1 raz
Tak dotra sie wszedzie ale chodzi by przez te kilometry lekko hamowac , a w cyklu miejskim raczej nie zawsze sie da ,
A tak na marginesie , kiedy powinno sie zrobic wymiane klockow w aucie kiedy czujnik zacznie nadawac komunikat czy jakos sie to sprawdza czy cus?
A tak na marginesie , kiedy powinno sie zrobic wymiane klockow w aucie kiedy czujnik zacznie nadawac komunikat czy jakos sie to sprawdza czy cus?
- Konradopel
- Posty: 607
- Rejestracja: 02 wrz 2007, 19:24
- Imię: Konrad
- Auto: "Czekoladka"
- Silnik: A14NET
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
Co do pylenia przód/tył to warto trochę ruszyć głową i zwrócić uwagę że przednie tarcze są znacznie większe (klocki też), nie przypadkowo. Większość siły hamowania idzie na przód. Tył to bardziej stabilizacja niż hamowanie. Jak do tego że tylne klocki są mniejsze, dołodłożyć spostrzeżenie że zużywają się one znacznie wolniej (na ogół na dwa komplety z przodu zużywa się jeden z tyłu), to oczywistym jest ze tył pyli zawsze mniej.
Ceramika jest skuteczna po rozgrzaniu, jak auto masz do upalania to będzie dobre rozwiązanie, jak na dojazdy do pracy to raczej lipa. Nie ma rozwiązań uniwersalnych które są najlepsze dla wszystkich.
Cena/jakość polecam tarcze zimmermanna i dedykowane klocki tego samego producenta. Czy pełne czy nawiercane to już sprawa indywidualna.
Jak ma "fajnie wyglądać" ale być tanio to tarcza Mikoda GT i do tego standardowe klocki ATE albo TRW.
Ceramika jest skuteczna po rozgrzaniu, jak auto masz do upalania to będzie dobre rozwiązanie, jak na dojazdy do pracy to raczej lipa. Nie ma rozwiązań uniwersalnych które są najlepsze dla wszystkich.
Cena/jakość polecam tarcze zimmermanna i dedykowane klocki tego samego producenta. Czy pełne czy nawiercane to już sprawa indywidualna.
Jak ma "fajnie wyglądać" ale być tanio to tarcza Mikoda GT i do tego standardowe klocki ATE albo TRW.
MOC BŁYSKAWICY W ZAKLĘTYM KRĘGU - OPEL
Fotki ze zlotów i wypraw - [External Link Removed for Guests]
Moja Astra - [External Link Removed for Guests]
Fotki ze zlotów i wypraw - [External Link Removed for Guests]
Moja Astra - [External Link Removed for Guests]